Napsal: 29.1.2007 18:52
Já jenom chci podoktnout, že doufám, že články 15T (alespoň první a poslední) na tom budou prostorově stejně dobře jako článek tramvaje pro Cagliari.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=1231
To je presne to, ceho se bojim u 15T a vubec se mi nelibi u te tram na fotce. Pri nejhorsim se vzdy daji zasunout nohy pod sedacku. Alespon trochu. Ale to u sedacky, pod kterou je nejaka "krabice" moc nepujde. Trochu OT: nikdy jsem nepochopil, proc ta 1 sedacka v trojce neni otocena o 90 stupnu.Smurfx píše:Rozdíl mezi počtem stojících cestujících jsem na trase A ani C příliš nezaznamenal. Na podélných sedačkách se ale lépe sedí, není tam totiž problém s malým místem pro nohy u proti sobě sedících lidí, který se vyskutuje na příčných sedačkách.
Měl jsem za to, že se jedná o starší typ s pevnými podvozky. Jedná se však o novější typ s lepším využitím interiéru a navíc otočnými podvozky. Ten si myslím pochvalu zasloužíTopper píše:Rekl bych, ze vety "Dobrá práce, kéž by takhle nějak vypadala 15T" a " Novější typy z let 2003 a 2005 jsou řešeny podobně, ale už o něco lépe. Takže za těch 10 let si myslím technologie někam pokročily." moc k sobe nejdou.
Rozdíl mezi počtem stojících cestujících jsem na trase A ani C příliš nezaznamenal. Na podélných sedačkách se ale lépe sedí, není tam totiž problém s malým místem pro nohy u proti sobě sedících lidí, který se vyskutuje na příčných sedačkách.Topper píše:Pokud jde o metro, nevim jak to tam vypada ted (na C se moc nedostanu), ale lide meli tendenci stat vsude jinde, nez u podelnych sedacek.
Rekl bych, ze vety "Dobrá práce, kéž by takhle nějak vypadala 15T" a " Novější typy z let 2003 a 2005 jsou řešeny podobně, ale už o něco lépe. Takže za těch 10 let si myslím technologie někam pokročily." moc k sobe nejdou.Smurfx píše:Aha, přišlo mi to jako ten starší typ. Pokud má opravdu otočné podvozky, tak je interiér poměrně dobrý, pokud navíc vezmeme v úvahu menší šířku. Dobrá práce, kéž by takhle nějak vypadala 15T
Aha, přišlo mi to jako ten starší typ. Pokud má opravdu otočné podvozky, tak je interiér poměrně dobrý, pokud navíc vezmeme v úvahu menší šířku. Dobrá práce, kéž by takhle nějak vypadala 15TJaHu píše:Na té fotce je NGTD12DD z let 2003 - 2005. Tato tramvaj má otočné podvozky. V letech 1995 - 1998 byly dodávávány NGT6DD (5 článků, koncepčně vpodstatě Vektra) a NGT8DD (7 článků), oba typy s pevnými podvozky. 1,5 sedadla jsou až v tram od r. 2003, ve starších prý byly 2x 2 sedadla a lidé si stěžovali na úzké uličky. Je taky třeba vzít v úvahu, že drážďanské tramvaje jsou užší než pražské, tuším že jen 2,25 m. Kvůli šířce se tam taky nedodávaly T3D, ale T4D.
Na té fotce je NGTD12DD z let 2003 - 2005. Tato tramvaj má otočné podvozky. V letech 1995 - 1998 byly dodávávány NGT6DD (5 článků, koncepčně vpodstatě Vektra) a NGT8DD (7 článků), oba typy s pevnými podvozky. 1,5 sedadla jsou až v tram od r. 2003, ve starších prý byly 2x 2 sedadla a lidé si stěžovali na úzké uličky. Je taky třeba vzít v úvahu, že drážďanské tramvaje jsou užší než pražské, tuším že jen 2,25 m. Kvůli šířce se tam taky nedodávaly T3D, ale T4D.Smurfx píše:No ono se jedná o typ tramvaje NGT6DD, která byla do Drážďan dodávána v letech 1995-1998, takže klidně i 10 let stará tramvaj. Novější typy z let 2003 a 2005 jsou řešeny podobně, ale už o něco lépe. Takže za těch 10 let si myslím technologie někam pokročily. Ale oceňuji, že tam alespoň nejsou podélné lavice, V Drážďanech už před 10 lety pochopili, že tudy cesta nevede
To s těmi M1 jsem nějak nepochopil. Podélné sedačky v metru nijak nevadí, naopak prostor zvětšují. Metro není tak úzké jako 14T a tudíž si mezi příčné sedačky může stoupnout dost lidí.Topper píše:Podelne sezeni, to je kapitola sama pro sebe. Staci se podivat na jednotlive dodavky M1. U nas se vzdy slo proti proudu.
Podelne sezeni, to je kapitola sama pro sebe. Staci se podivat na jednotlive dodavky M1. U nas se vzdy slo proti proudu.Smurfx píše:No ono se jedná o typ tramvaje NGT6DD, která byla do Drážďan dodávána v letech 1995-1998, takže klidně i 10 let stará tramvaj. Novější typy z let 2003 a 2005 jsou řešeny podobně, ale už o něco lépe. Takže za těch 10 let si myslím technologie někam pokročily. Ale oceňuji, že tam alespoň nejsou podélné lavice, V Drážďanech už před 10 lety pochopili, že tudy cesta nevede
No ono se jedná o typ tramvaje NGT6DD, která byla do Drážďan dodávána v letech 1995-1998, takže klidně i 10 let stará tramvaj. Novější typy z let 2003 a 2005 jsou řešeny podobně, ale už o něco lépe. Takže za těch 10 let si myslím technologie někam pokročily. Ale oceňuji, že tam alespoň nejsou podélné lavice, V Drážďanech už před 10 lety pochopili, že tudy cesta nevedeTopper píše:to je take jedina vyhoda teto tramvaje. 1,5 sedacky to ma take. Ulicky uzke. A ty bedny pod sedackama, bez komentare. to je tramvaj pro trpasliky. No, ale jak to jinak udelat, ze?
to je take jedina vyhoda teto tramvaje. 1,5 sedacky to ma take. Ulicky uzke. A ty bedny pod sedackama, bez komentare. to je tramvaj pro trpasliky. No, ale jak to jinak udelat, ze?Smurfx píše:Vzadu je pěkně vidět malinký schůdek. Tomu říkám přijatelný schod do části s vyšší podlahou a ne ten Mt.Everest co tady máme
Vzadu je pěkně vidět malinký schůdek. Tomu říkám přijatelný schod do části s vyšší podlahou a ne ten Mt.Everest co tady mámeMOp píše:melo by to vypadat nejak takto. jaka bude realita se nechme prekvapit..
http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/dre ... en-018.jpg
:-)DavidD píše:No tak nekoukej z okna, třeba to přejde....
No tak nekoukej z okna, třeba to přejde....Jabberwocky píše:Jenom to podélné sezení je při dynamických schopnostech 14T dost opruz. Mne bolí za krkem už po dvou zastávkách