Warning: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./''' in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 456

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 95
TRAM-FÓRUM • Zobrazit téma - Škoda 15T ForCity
Stránka 7 z 502

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 07.6.2018 12:16
od Karosák
No tak to je na houby. To pak můžeme že stropu čepovat originální houbový čaj :devilsmokin

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 07.6.2018 9:51
od vlakoň
A kde je v létě vlhko tam nám rostou různé houbičky, v některých kouscích už to dost zatuchle zavání. Ale těžko rozpoznat jestli to je od nějakého kaštana nebo z klimy :lol:

Jak se to má dělat správně lze pocítit u reko rychlíkových vozů ČD. Filtry se vymění a kanály vyčistí nejdřív při další GO :prase

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 07.6.2018 9:43
od Karosák
No je pravda, že to mytí čelního skla na PLF je přecijen prostší řešení.

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 07.6.2018 8:35
od mart337
No nechci se zastávat pánů ze z Plzně, ale ono přírodní zákony se očů..vaj hodně blbě. Vemte si obyčejnou T3. Pokud ji třeba na podzim pořádně zavřete (včetně oken - nevětrá se - systém smrádek ale teplíčko) tak se Vám taky pěkně opotí skla a nic s tím nenaděláte.
Tady se Vám díky klimatizaci ve stropě vysráží vzdušná vlhkost na každé chladnější ploše, no a pak to holt kape. Tramvaje ve městě maj holt tu smůlu, že často otevíraj dveře a pouští si novou vlhkost do chlazeného prostoru. No a když se holt šetří a nemění se filtry, tak to pak takhle dopadá.

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 07.6.2018 5:10
od demon
Vono to celý má ještě jeden vedlejší produkt - jak ti ta voda neodteče ven, tak ti ještě před protečenim do salónu vykoupe veškerý kabeláže na střeše a rázem z toho máš tuhle hezkou poruchu pomocných pohonů, támhle nízkej izolační stav, takže ti panel k práci vyhrává všemožnejma krásnejma barvičkama.
Hezky to maj soudruzi ze z Plzně vymyšlený, jen co je pravda... :P

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 06.6.2018 14:49
od Karosák
Díky za tip :lol: To je neskutečný.... #-o

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 06.6.2018 11:59
od Petr
parrot napsal:Chlapi je už v běhu nějaké řešení (odstranění příčiny), aby si cestují s sebou za pěkného počasí do 15T4 nemuseli brát deštník? :D Zejména v posledním článku bývá ze stropu pěkná sprška.

Nejsou gumičky, Kubrte :-) Aneb jsou tam takové molitanové špunty, které se zanáší špínou. Je třeba je měnit. Nové zatím nejsou. Ale každopádně....
Stačí každou konečnou klimatizaci na chvíli vypnout, v systému klesne tlak a voda samovolně odteče odtokovými otvory....

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 05.6.2018 15:12
od parrot
Chlapi je už v běhu nějaké řešení (odstranění příčiny), aby si cestují s sebou za pěkného počasí do 15T4 nemuseli brát deštník? :D Zejména v posledním článku bývá ze stropu pěkná sprška.

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 01.5.2018 21:14
od demon

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 01.5.2018 20:08
od fricoolinek2
Dokázal by někdo říct přibližný poměr před-facelifových 15T s plastovými x dřevěnými sedačkami? Nemá už jich plast většina? =P~

A u dřevokachen se nějaký výměny za (předpokládám) plastový Fainsy dělaly?

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 24.4.2018 14:38
od 9001
Redbaer: A ono jiná tramvaj od jiného výrobce není slepenec?

A agenturní budou taky všude...

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 24.4.2018 13:25
od Redbar
.....jsem ty tramvaje pomáhal vyrábět....bych vám mohl vyprávět neuvěřitelné historky z výroby....ale to by si mě pak taky mohli najít...
..ale asi tak,stručně řečeno,co chcete čekat od výrobku sestavenýho několika dodavateli...třeba topení pod sedačkama vymyslel nějakej inženýr doma ve sklepě a podařilo se mu to střelit podniku...rámy a konstrukce se vařej někde,podvozky s brzdama se dělaj zase jinde,plasty a komplet obložení...všechno to je k sobě poslepovaný,ale nikdo neví jak dlouho to vydrží...komunikační linky po voze...to máte kamery,dveře,označovače,pohony,brzdy...a vřechno to dělaj agenturní...takže jak asi vypadá kvalita odvedené práce že...půl roku jsem jezdil na Pankrác a do Vokovic,každej den,každou noc když přijel zátah se něco posralo...jednou jedinkrát se stalo že nebylo co dělat...pak další peklo v Turecku...každej večer nějaký chyby...dveře,podvozky,trakce,pískování....furt něco hořelo nebo nefungovalo...ale všichni se tvářej jako že je vše v pořádku....je to všechno šitý horkou jehlou a nikdo rozhodně nemůže být hrdý na značku Škoda jako tomu bylo v minulé době...těžko vyrábět kvalitní výrobek když managementu jde jen a jen o peníze v první řadě a kvalita je mu u ******,když na dílnách vládnou poměry kdy si každej hraje na svým písečku a snaží se přehodit svoji nekvalitní práci na vedlejší oddělení...to už není stará dobrá Škodovka kde se každej znal s každym a byl hrdej na to že je škodovák...ta rychlá doba semlela všechno...i kvalitní českou práci na kterou jsme mohli být hrdí...my staří brzy odejdeme a vám mladým tu zůstane jen zdevastovaný svět....

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 31.3.2018 18:38
od DavidD
demon napsal:Tak jelikož je to nejvíc potřeba v oblouku a právě v oblouku je četnost výskytu žlábkových kolejnic zdaleka nejvyšší a ani v budoucnu se na tom nic měnit příliš nebude, tak mě nenapadá k čemu je ten výzkum vůbec dobrý, tedy pokud to soudruzi dalším pokračováním výzkumu v budoucnu nevyladí i pro použití u žlábkových kolejnic.

Právě že na toto se při výzkumu přišlo.. 8-)

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 31.3.2018 11:52
od demon
Tak jelikož je to nejvíc potřeba v oblouku a právě v oblouku je četnost výskytu žlábkových kolejnic zdaleka nejvyšší a ani v budoucnu se na tom nic měnit příliš nebude, tak mě nenapadá k čemu je ten výzkum vůbec dobrý, tedy pokud to soudruzi dalším pokračováním výzkumu v budoucnu nevyladí i pro použití u žlábkových kolejnic.

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 30.3.2018 21:47
od DavidD
von Špilberk napsal:No a co je s tímhle :?: Praha to nechce nebo Škodovka to nechce nebo to nepomáhá tolik, kolik by bylo potřeba :?: Nebo to ještě není připraveno k běžnému provozu :?:
Výsledky výzkumu synchronizovaného řízení pohonů v podvozku tramvaje s nezávisle otáčivými koly spolu korespondují v etapách teoretických i experimentálních. Z rozboru výsledků je zřejmé, že synchronizovaným řízením lze dosáhnout nezanedbatelného efektu v redukci vodicích sil a tím i v redukci opotřebení kol a kolejnic až o desítky procent.

Bo hlavní problém je, že to funguje na kolejnicích typu s49, na žlábkových již tolik ne.. tedy v Praze to prozatím má velice omezené možnosti použití..