T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Karosák v 23.4.2019 13:24

A hlavně terminály nepatří DPP, takže odpadá nějaké řešení koupit/nekoupit, protože jejich osazení je dané smluvně Z:idea:
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod 9001 v 22.4.2019 20:17

JaHu napsal:Nevím, jak "žhavé" je to s vyřazováním T6. Překvapilo mě, když jsem viděl v obou vozech soupravy 8725 + 8727 namontované terminály pro bezkontaktní platby a ve vozech 8742 + 8724 přípravu na jejich montáž. Předpokládal jsem, že do vozů určených k brzkému vyřazení se již nebude takto "investovat".


Samotný terminál se pak dá použít do nových vozů a nebo uložit do skladu jako náhradní ;-)
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod kruťák v 22.4.2019 10:13

Musí se. Když se všude propaguje, že všechny tramvaje mají prodejní terminál, tak nelze dělat výjimky. Pár kouskům T6 zbývá více než rok života, ostatním několik měsíců, takže zas tak nesmyslné to neni.
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
 
Založen: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod JaHu v 22.4.2019 9:39

Nevím, jak "žhavé" je to s vyřazováním T6. Překvapilo mě, když jsem viděl v obou vozech soupravy 8725 + 8727 namontované terminály pro bezkontaktní platby a ve vozech 8742 + 8724 přípravu na jejich montáž. Předpokládal jsem, že do vozů určených k brzkému vyřazení se již nebude takto "investovat".
JaHu
Uživatel
 
Založen: 17.5.2006 7:58

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Bobik v 20.3.2019 6:21

Hlavně T6 je na rozdíl od T3 mnohem méně. Další důvod, proč touhle cestou nejít.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod demon v 19.3.2019 21:41

Petrpes napsal:Hlavně že jsme vyřadili zánovní SUCS a eRPesa jsou z většiny vozy z let šedesátých...
Opravdu koncepce :D
A těm T6 se taky mohlo dát více péče ❣
Holt nejnovější vozy z rodiny T3 máme na 23

To tady ale neřešíme, že...
Díky kompletní rekonstrukci jsou RP oproti původním SU/M opravdu v podstatně lepším stavu, to asi nemůže nikdo popřít.
Víc péče T6 by znamenalo stovky tisíc navíc, na což nejsou prachy.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Petrpes v 19.3.2019 15:35

Zkrátka aby byla 23 opravdu šoto, měli bychom se zbavit všech pohrobků T3...
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
 
Založen: 28.8.2008 21:03
Bydliště: psí bouda

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod 9001 v 19.3.2019 14:28

Petrpes: Ale ono prý SUCS nebyly žádná sláva a byly dost poznamenané dobou kdy vznikaly...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod P_V v 19.3.2019 12:53

Máme 21. století, vysokopodlažní vůz patří na smetiště dějin.
Věděli to i v ČKD koncem 80. let, ale už to nezvládli dotáhnout, tak ještě nějakou dobu dodávali recykláty RVHP úspešných konstrukcí minulých 20 let, než to zabalili úplně.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Petrpes v 19.3.2019 12:41

Hlavně že jsme vyřadili zánovní SUCS a eRPesa jsou z většiny vozy z let šedesátých...
Opravdu koncepce :D
A těm T6 se taky mohlo dát více péče ❣
Holt nejnovější vozy z rodiny T3 máme na 23
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
 
Založen: 28.8.2008 21:03
Bydliště: psí bouda

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod demon v 19.3.2019 6:20

Sice to spolu příliš nesouvisí, ono zrovna u oken bude kvést cokoliv, 15T nevyjímaje, ale rozdíl je v tom, že u T3 je i při běžné údržbě tu barvu na co nanést, zatímco u T6 prostě nikoli...
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod 9001 v 18.3.2019 21:42

trainzjohny: No nevím, ale u oken kvetou i T3... A že se to mnohdy řeší novou vrstvou barvy je taky vidět...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod trainzjohny v 18.3.2019 16:41

To že to kvete u každýho okna už několik let není problém údržby, ale mizerné kvality. To že vlastní konstrukce není tak odolná jako T3 se také už jasně ukázalo při nehodách...
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Bobik v 18.3.2019 5:10

chlapecx napsal:Jestli to ení tím, že se tam už se*e na údržbu? :-D :roll:
Ne, na údržbu se se.e tak maximálně proto, protože nemá cenu to udržovat. :lol: Ten vůz je holt poznamenán dobou vzniku, tedy bídou pozdního socialismu, což je na jeho ne/kvalitě krutě znát.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod chlapecx v 17.3.2019 23:05

trainzjohny napsal:
demon napsal: Prostě T6 je v Praze aktuálně nejhorší vůz (mimo muzea a vozů na 23).


Jestli to ení tím, že se tam už se*e na údržbu? :-D :roll:
Uživatelský avatar
chlapecx
problémový jedinec
 
Založen: 16.8.2012 21:14

Další

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 3 návštevníků

cron