T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod thriller2 v 21.6.2019 13:04

To je fakt. V posledních třech letech východoněmecká města sešrotovala jen 9 kačen (Gotha, Plavno a Cvikov). Pokud by to tak šlo dál stejným tempem a pokud by podvozky šrotovaných tramvají byly použitelné, tak to máme v průměru tři sady podvozků ročně, což není mnoho. Ale nevím, kolik Té šestek by Bratislava chtěla.

Ohledně zbavování se tramvají KT4. Dá se předpokládat, že Gotha po zařazení šesti ex-basilejských tramvají vyřadí nějaké jeté KT4 o které už nebude na východě zájem (v posledních 20 letech Gotha vyřadila 23 tramvají, z nichž 20 šlo do šrotu a 3 do muzea, žádná na prodej). Ostatní provozovatelé kačen (Branibor, Chotěbuz, Frankfurt, Gera, Zhořelec, a Cvikov) plánují v příštích cca 5 letech pořízení nových tramvají, ale to ještě chvíli potrvá. Nejblíž tomu bude v případě Frankfurtu, kam má být první dodána už snad příští rok. Gera má mít první nové tramvaje v roce 2021, Zhořelec v roce 2022, Chotěbuz a Cvikov v roce 2023 a Branibor v roce 2024.
thriller2
Uživatel
 
Založen: 19.2.2009 19:29

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod koci v 19.6.2019 21:45

MKzB napsal:Úzké pdvozky jsou ten nejmenší problém.
1. Dají se sehnat z DeDeRonských KT4
2. KOS nabízí podvozek [url=KOS Krnov nabízí [url=http://kos.cz/index.php?id=podvozky&lang=cz#!prettyPhoto[podvozek-komfort-plus]/0/]Komfort Plus[/url].]Komfort Plus[/url].

Tak růžově bych to neviděl. Zatím to moc nevypadá, že by se malé ex DDR provozy chtěly ve větší míře zbavovat svých úzkorozchodných KT4, navíc pořád existují města, která by ty tramvaje určitě koupila jako provozuschopný celek. Nákup nových podvozků zase může pořízení ojetých T6A5 rapidně prodražit až tak, že se takový nákup nevyplatí.
koci
Uživatel
 
Založen: 21.4.2010 21:12
Bydliště: Brno

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod demon v 07.6.2019 19:42

MKzB napsal:Úzké pdvozky jsou ten nejmenší problém.

No to bych úplně netvrdil, jelikož právě v tom je zakopaný pes, proč ještě k dohodě nedošlo...
Ale směr máš správný.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod MKzB v 07.6.2019 12:55

Úzké pdvozky jsou ten nejmenší problém.
1. Dají se sehnat z DeDeRonských KT4
2. KOS nabízí podvozek [url=KOS Krnov nabízí [url=http://kos.cz/index.php?id=podvozky&lang=cz#!prettyPhoto[podvozek-komfort-plus]/0/]Komfort Plus[/url].]Komfort Plus[/url].
Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
 
Založen: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Petrpes v 07.6.2019 10:43

Bé jako vesnice kde jezdí to samé co v Praze... :devilsmokin
V Blavě by byl problém sehnat podvozky :shock:
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
 
Založen: 28.8.2008 21:03
Bydliště: psí bouda

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod MKzB v 06.6.2019 12:06

Ano, Blava s nimi koketuje.
Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
 
Založen: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod demon v 05.6.2019 10:57

A to ještě pravděpodobně nějaké východní "Bé" přibude...
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod vencavasek v 05.6.2019 10:32

Takže další prodej na východ. :D Ukrajina, Bulharsko, Brno... :D
vencavasek
Uživatel
 
Založen: 07.1.2007 15:10

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod mart337 v 04.6.2019 22:32

Tohle jsem nyní našel na ineternetu.

http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2019/6 ... J5VTj5ZG_U
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Karosák v 15.5.2019 21:00

...a kdy si Šenkýř s Lisoňkem dojdou pro zbytky výbavy. Tlačítka, panely... sedačky jsou taky žádaný suvenýr :prase Jo, taky myslím, že autor naprosto netušil, jaké má nestřežená tramvaj vedlejší účinky :^o
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod von Špilberk v 15.5.2019 17:01

https://www.novinky.cz/krimi/504950-do-tramvaje-umistene-v-poli-u-d1-vlezli-dva-lide-dostali-pokutu.html
Do tramvaje, která stojí v poli u dálnice D1 u Čestlic, vlezli ve středu odpoledne dva lidé. Policisté, kteří na místo dorazili, věc nakonec vyřešili pokutou. Do tramvaje dvojice vnikla neoprávněně, dopravní prostředek, který je v soukromém vlastnictví, je totiž zavřený.

Řekl bych, že developr, co tam tu tramvaj dal, si pěkně naběhl. Posprejovaná je tramvajka po jednom dni na poli. Teď tam ještě policie bude dělat hlídače, aby nikdo nelezl dovnitř. #-o #-o
Už je jen otázka, jak dlouho vydrží okna a kdy to někdo dojde podpálit. [-o<
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Karosák v 23.4.2019 13:24

A hlavně terminály nepatří DPP, takže odpadá nějaké řešení koupit/nekoupit, protože jejich osazení je dané smluvně Z:idea:
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod 9001 v 22.4.2019 20:17

JaHu napsal:Nevím, jak "žhavé" je to s vyřazováním T6. Překvapilo mě, když jsem viděl v obou vozech soupravy 8725 + 8727 namontované terminály pro bezkontaktní platby a ve vozech 8742 + 8724 přípravu na jejich montáž. Předpokládal jsem, že do vozů určených k brzkému vyřazení se již nebude takto "investovat".


Samotný terminál se pak dá použít do nových vozů a nebo uložit do skladu jako náhradní ;-)
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod kruťák v 22.4.2019 10:13

Musí se. Když se všude propaguje, že všechny tramvaje mají prodejní terminál, tak nelze dělat výjimky. Pár kouskům T6 zbývá více než rok života, ostatním několik měsíců, takže zas tak nesmyslné to neni.
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
 
Založen: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod JaHu v 22.4.2019 9:39

Nevím, jak "žhavé" je to s vyřazováním T6. Překvapilo mě, když jsem viděl v obou vozech soupravy 8725 + 8727 namontované terminály pro bezkontaktní platby a ve vozech 8742 + 8724 přípravu na jejich montáž. Předpokládal jsem, že do vozů určených k brzkému vyřazení se již nebude takto "investovat".
JaHu
Uživatel
 
Založen: 17.5.2006 7:58

Další

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron