T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MF » 29.1.2010 20:44

demon píše:Spřáhel je momentálně dostatek a 8736 se s všeobecným pochopením nesetkala, takže uvidíme jestli ještě nějaké pražské na T6 uvidíme... :(
No je to docela škoda. Předpokládám, že to nepochopení je ze strany depa, kdy si nemůže vozy prohazovat jak chce (?).

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6137
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 29.1.2010 20:42

Spřáhel je momentálně dostatek a 8736 se s všeobecným pochopením nesetkala, takže uvidíme jestli ještě nějaké pražské na T6 uvidíme... :(

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MF » 29.1.2010 20:25

další kandidát na pražské spřáhlo...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Tommy82
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 04.10.2008 19:56
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Tommy82 » 15.1.2010 23:09

demon píše:
Tommy82 píše:...ještě minimálně jedna,ale číslo jsem cestou domů zapomněl...
8740 ?
Ta taky,ale ta stojí pořád na svém místě, je to 8749. JPP povídala, že prý snad mělo dojít k zadýmení nebo přeskoku 600 do 24

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6137
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 15.1.2010 21:49

Je pravda, že na dílny se čeká, ale tady tipuju spíš absenci náhradních dílů.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9742
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 15.1.2010 21:30

Jaký je důvod odstavení T6 na Žižkově? V případě, že čekají na dílny, ty jsou na tom personálně tak mizerně??

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6137
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 15.1.2010 16:39

Tommy82 píše:...ještě minimálně jedna,ale číslo jsem cestou domů zapomněl...
8740 ?

Vendelínek

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Vendelínek » 15.1.2010 11:53

Add Dušan a Mašek54: Velký houbeles! Já do nikoho nechtěl kopat, i když to tak asi vyznělo. já chtěl jen říct, že jsou hold závady na které je jeden člověk málo. Jsou závady kdy člověku nezbude než čekat na příjezd někoho. Pokud mi např shoří emgeso a je nutno sunout, tak asi těžko můžu sunout sám sebe a sám sobě dělat ještě brzdaře. Takže kecům o vykuřování a čekání na příjezd moc dobře nerozumím. Řešit rychlou rotu nemá cenu, to je jen o lidech. Jsou tam v pohodě a ochotní, ale jsou tam takoví, že škoda mluvit. Ale to je asi všade a nemá to cenu řešit. Pokud jde o el. rozpojování, tak pokud vím jak se to dělá a jde hnout s pákama, tak to asi problém není. Problém je, že drtivá většina "tupé ševcovské hmoty", jak to dejmal nazval, vůbec netuší že to jde a jak se to dělá,protože jim to nikdo nevysvětlil. Já osobně když dělal rozšiřovák, tak jsme pouze spojovali a rozpojovali úplně, a i to byl problém. K tomu by se možná měli vyjádřit zdejší instruktoři, jestli se to učí či nikoliv. Nebo to učí jen někteří...?

Uživatelský avatar
Tommy82
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 04.10.2008 19:56
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Tommy82 » 15.1.2010 10:47

V rámci odstavení vadných vozů T6 na Žižkově se ev.č. 8600 přesunulo ze svého dlouhodobého stání na kruh. Odstaveny jsou 8714, 8743 a ještě minimálně jedna,ale číslo jsem cestou domů zapomněl, a ještě místo 7233 stojí 7205

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od dušan » 15.1.2010 6:47

Brejšín píše:No, každý se utne. Např. troufnu si tvrdit že s 14T neodjedu jen pokud ulomím PTG, ale tudle jsem na Barrandově čekal asi 5 minut než šel někdo okolo, abych ho pumpnul o slevovou kartu do mekáče, abych si otevřel zabouchlou kabinu #-o . No a včera koukám na Mr. crosse jak prostě vyrval SPP a .... Z:idea: =D> .
tak to já pumpnul cestující maminku s kočárkem o platební kartu v zastávce maniny zc, když jsem jí šel uvolnit místo pro kočárek od ožralů, netušíc, že jsem trošičku nakloněný, a dveře udělaly "vžm buch". sice na mne mladá paní koukala chvíli nedůvěřivě :roll: , ale vzápětí pochopila, že jnak nikam nepojedeme

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Brejšín » 14.1.2010 20:19

No, každý se utne. Např. troufnu si tvrdit že s 14T neodjedu jen pokud ulomím PTG, ale tudle jsem na Barrandově čekal asi 5 minut než šel někdo okolo, abych ho pumpnul o slevovou kartu do mekáče, abych si otevřel zabouchlou kabinu #-o . No a včera koukám na Mr. crosse jak prostě vyrval SPP a .... Z:idea: =D> .

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od dušan » 14.1.2010 15:51

masek54 píše:
Vendelínek píše:Podtrženo sečteno když stojim v křižovatce v oblouku a vlakovej po mě chce elektricky rozpojit, tak má smůlu. Máme rychlou rotu ne? Tak at taky něco dělaj.
Neví nevím, ale elektricky rozpojit vůz přeci není tak velký problém ono je strašně jednoduché nechat to dělat MČTÚT zavolat na KGX 5 nejede mi to, zavolejte ty blbečky ať to za mě udělají. Ideální je když jsou na druhé straně Prahy a tramvaje stojí 20min..........
. Práce rychlé roty je opravovat na trati drobnosti ,které jsou v časové tísni možné udělat ,pomáhat při Mu atd. . Nesmíme zapomenout že dělají i jiné práce od kontrol TT,TV zastávek atd. . Práce je to zodpovědná a i stresová ,když máš pracovat z takovým materiálem jaký je na vozech ,ono takové sunutí 14T není nic moc. Tak se trochu zamyslete nad prací svojí a ostatních, za ty prachy co to dělal jim ty ruce můžete líbat.
Tak fajn - vendelinek si kopnul do rychlé roty, masek54 si zase kopnul do řidičů. tak tímto směrem se asi debata nad vozy T6 ubírat neměla.
Nikdo nejsme neomylný a i když si asi naběhnu, taky všechno nevím i když s tímto vozem jezdím docela často. Jenže bez závad a tak mi mozek trochu zakrněl. Dlouhou dobu jsem třeba taky nejel s klasikou a když jsem se na ní po několika dlouhým měsících vrátil v rámci přestávek, připadal jsem si opět jako začátečník. A i když někteří si teď asi můžou nad mou reakcí ukroutit hlavu, klidně přiznám, že jsem třeba blbej a jsem moc rád, když rychlá rota přijede. Není to tak dávno, co mne požádal dispečer na sále, zda bych se nešel podívat do kachny na 26 přede mnou, protože řidič nereagoval a neodpovídal na otázku, co že se vlastně děje. Berryl by mohl vyprávět, byli jsme tam tenkrát spolu. A než přijela rychlá, tram jela.
Takže nekopejme vzájemně do sebe, nemá to smysl

masek54
Uživatel
Příspěvky: 2
Registrován: 02.11.2009 10:39

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od masek54 » 14.1.2010 14:12

Vendelínek píše:Podtrženo sečteno když stojim v křižovatce v oblouku a vlakovej po mě chce elektricky rozpojit, tak má smůlu. Máme rychlou rotu ne? Tak at taky něco dělaj.
Neví nevím, ale elektricky rozpojit vůz přeci není tak velký problém ono je strašně jednoduché nechat to dělat MČTÚT zavolat na KGX 5 nejede mi to, zavolejte ty blbečky ať to za mě udělají. Ideální je když jsou na druhé straně Prahy a tramvaje stojí 20min. jen proto, že se někomu nechce mazat, nebo že to neumí a když to neumí, tak je to jeho ostuda a instruktora co ho to měl naučit . Nikdo není dokonalý, ale co je moc to je moc .Pár kluků z MČTUT znám a taky nejsou dokonalý, ale kdo je. Znám případy kdy přijedou na místo kde stojí řidiči před tramvají a kouří a na otázku co se děje řeknou nejede to a stojí dál . Poté stačí zavřít dveře ,nebo přepnout přepínač a jedeme dál .Zavolat je strašně jednoduché. Story o tom že s tím jede po X letech,že neměl závadu X let je jen výmluva. Práce rychlé roty je opravovat na trati drobnosti ,které jsou v časové tísni možné udělat ,pomáhat při Mu atd. . Nesmíme zapomenout že dělají i jiné práce od kontrol TT,TV zastávek atd. . Práce je to zodpovědná a i stresová ,když máš pracovat z takovým materiálem jaký je na vozech ,ono takové sunutí 14T není nic moc. Tak se trochu zamyslete nad prací svojí a ostatních, za ty prachy co to dělal jim ty ruce můžete líbat.

dejmal
Uživatel
Příspěvky: 74
Registrován: 02.1.2006 10:56
Bydliště: ještě PRAHA

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od dejmal » 13.1.2010 15:59

willyjeff píše:
dejmal píše: To se mi moc líbí-rychlá rota.Akorát nejsem moc znalý místních poměrů co to jako je....To jsou nějaký mravenečci pod Zemí a nic jako nedělají? To je opravdu jednoduchý dát nohy na panel a patřit k tupý ševcovský hmotě viď?
:lol: Tak se řiká technikům co přijíždějí k vadným vlakům a pomáhají s opravou či jinak přispívají k údržbě vozů na trati.
JJ-Moc děkuju, už jsem v obraze.... :D

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od willyjeff » 13.1.2010 15:56

dejmal píše: To se mi moc líbí-rychlá rota.Akorát nejsem moc znalý místních poměrů co to jako je....To jsou nějaký mravenečci pod Zemí a nic jako nedělají? To je opravdu jednoduchý dát nohy na panel a patřit k tupý ševcovský hmotě viď?
:lol: Tak se řiká technikům co přijíždějí k vadným vlakům a pomáhají s opravou či jinak přispívají k údržbě vozů na trati.

Odpovědět