T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 193
- Registrován: 27.4.2006 22:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Zdá se mi to nebo vůz 8739 má stále bílou střechu ? Byl to poslední vůz s bílou střechou v provozu a na fotce je vidět kryt odpojovače který je bílí.
Re: T6A5 a T6A5.3
Nediv se, u nás se to pořád trhá - spojuje a trhá - spojuje a pořád dokola ... Takže si nějak neumím představit tuhle úpravu byď na jediném voze. To by se s toho pak mistři asi ... už vidím, jak to spojují mezikusem a vrtají zásuvku pro kabel ...demon píše:Sluší !Marty9122 píše:Tak přidám obrazem, dnes ve voz. Žižkov
Zajímavé, že zatím je této novince přístupný jen Žižkov.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Sluší !Marty9122 píše:Tak přidám obrazem, dnes ve voz. Žižkov
Zajímavé, že zatím je této novince přístupný jen Žižkov.
Re: T6A5 a T6A5.3
Tak přidám obrazem, dnes ve voz. Žižkovdemon píše:Další přední spřáhlo SPP120 se objevilo na voze 8739.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Přesně dle systému "padni komu padni".Absolut píše:Nesystematicky na liché číslo? To čumím.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T6A5 a T6A5.3
Nesystematicky na liché číslo? To čumím.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Další přední spřáhlo SPP120 se objevilo na voze 8739.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T6A5 a T6A5.3
DavidD: Tahle fáma o čísle 8210 se nezakládá na pravdě. Vůz 6554 byl jedním z vozů, na kterých se zkoušely komponenty a postupy pro modernizace vozů, některé se ujaly, jiné ne. Celkem těch vozů bylo několik, na 6554 se zkoušely elektrické výzbroje, na 6526 se zkoušela úprava čela pro transparent, na 7090 se zkoušely schody a myslím že i kabinka, na 8089/II se objevila podlaha, na 6457/II plnění pískovačů zvenku (nakonec nepoužité) atd. No a u vozu 6554 se tak nějak vždycky počítalo s tím, že se z něj nakonec taky udělá normální T3R.P, což se taky stalo, ale o čísle 8210 panovaly čisté spekulace, skutečné rozhodnutí o jeho úpravě na T3R.P proběhlo až v době, kdy se už dělaly vozy i v Praze a vlastně symbolicky a nesystematicky dostal č. 8300. V době, kdy byl odstaven k modernizaci, v něm nebyla výzbroj Progress, ale Europulse, která se tam taky zkoušela, musela se vyndat a vůz prošel v podstatě stejným procesem jako ostatní, rozhodně to nebylo tak, že by se upravoval nějak míň a byl něčím atypický.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Tedy o tom, že pražské dílny někdy něco předvyrobí před Šumperk čtu vážně prvně. Vždycky jsem slýchal 6554 = 8300. Ale i kdyby, tak zase pražské začínaly 8301, teď DavideD najdi co s tím...DavidD píše:No myslím, že na Pankráci je to z historických důvodů, vůz 6554 měl být původně 8210, ale jak víme, to nestihnul, a tak se z něj udělal 8300. A proto původně bylo počítáno se soupravami od 8210+8211..
Re: T6A5 a T6A5.3
No myslím, že na Pankráci je to z historických důvodů, vůz 6554 měl být původně 8210, ale jak víme, to nestihnul, a tak se z něj udělal 8300. A proto původně bylo počítáno se soupravami od 8210+8211..Petr píše:Jenže ta R.PV se takhle drží od dob co tam přešla z MotolaAbsolut píše:No u těch Vokovic je to jen pár souprav T3R.PV, ale zato T3SU mají důsledně řazené sudá+licháU Pankráce začínají erpéčka 8211 (lichá) a 8301 (lichá!), 8300 je už digitál, který je lépe spřahovat až s digitálními erpéčky...trainzjohny píše:(...)A k těm sudým a lichým .. u kobylis i pankráce je to logické, oboum začínají čísla od sudého vozu (8300 resp. 8414). (...)
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Jenže ta R.PV se takhle drží od dob co tam přešla z MotolaAbsolut píše:No u těch Vokovic je to jen pár souprav T3R.PV, ale zato T3SU mají důsledně řazené sudá+lichá
U Pankráce začínají erpéčka 8211 (lichá) a 8301 (lichá!), 8300 je už digitál, který je lépe spřahovat až s digitálními erpéčky...trainzjohny píše:(...)A k těm sudým a lichým .. u kobylis i pankráce je to logické, oboum začínají čísla od sudého vozu (8300 resp. 8414). (...)
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T6A5 a T6A5.3
No u těch Vokovic je to jen pár souprav T3R.PV, ale zato T3SU mají důsledně řazené sudá+lichá
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Já když se podívám na Žižkov tak čekám spíš něco jako 8712-8750 ... na žižkově si zrovna moc hlavu s číslama nelámou a klidně dávají vozy i "daleko" od sebe.Petr píše:Protože se podívej na Žižkov. Motol byl snad jediná vozovna v Praze, kde se držela zásada nižší liché číslo vepředu+vyšší sudé vzadu. Pankrác, Kobylisy, Vokovice, Žižkov, všichni to dělají přesně opačně nižší sudé vepředu, vyšší liché vzadu. Tudíž čekejme 8712+8713...
A k těm sudým a lichým .. u kobylis i pankráce je to logické, oboum začínají čísla od sudého vozu (8300 resp. 8414). Vokovice pokud je mi známo lichá-sudá mají (8155-8156,8171-8172...).
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Protože se podívej na Žižkov. Motol byl snad jediná vozovna v Praze, kde se držela zásada nižší liché číslo vepředu+vyšší sudé vzadu. Pankrác, Kobylisy, Vokovice, Žižkov, všichni to dělají přesně opačně nižší sudé vepředu, vyšší liché vzadu. Tudíž čekejme 8712+8713...DavidD píše:To chápu , ale nechápu proč se trochu nemohou dodržet čísla a dát mu zadní pražské spřáhlo a na 8711 dát přední...logiky to moc nepobralodemon píše:Na to je jednoduchá odpověď. 8712 bude přední a zadní vůz do soupravy dostane zadní pražské spřáhlo.
Re: T6A5 a T6A5.3
To chápu , ale nechápu proč se trochu nemohou dodržet čísla a dát mu zadní pražské spřáhlo a na 8711 dát přední...logiky to moc nepobralodemon píše:Na to je jednoduchá odpověď. 8712 bude přední a zadní vůz do soupravy dostane zadní pražské spřáhlo.