T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2346
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od pawel » 27.10.2010 23:20

yessss! ještě aby to praha zacálovala..

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 27.10.2010 23:12

Dnes na školení tvrzeno, že je vyrobeno 20ks 15T a ihned po schválení do běžného provozu začnou chodit dva kusy týdně, takže beru to tak, že následně může být vyřazováno cca 16ks T3 za měsíc.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6379
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 27.10.2010 22:46

DavidD píše:Ale, to je opovážlivé hodnocení, když nám tu jezdí cca 200 odporáků a ještě tak 3-4 roky bude...
Jo, to souhlasí, ale nic to na tom nemění a netvrdim, že půjdou pryč dřív než zrychly.
Jestli fakt po novym roce přijdou nějaký 15T, nastane mezi odporákama masakr.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od DavidD » 27.10.2010 20:19

demon píše:... jejich výzbroj je morálně a technicky zastaralá.
Ale, to je opovážlivé hodnocení, když nám tu jezdí cca 200 odporáků a ještě tak 3-4 roky bude...

K sólům vidím spíš jako rozumnější variantu udělat 15T jen s jedním kloubem. Již dnes je každá linka, kde jezdí sóla, značně v centru narvaná a tak navýšení kapacity tímto směrem stojí za úvahu..

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9936
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 27.10.2010 16:49

Souhlas s demonem. Nemá smysl co bude za 15 let. Stejně ted všechno stojí na 15T. Pokud se rozjedou a budou chodit do Prahy podle plánu, tak není co řešit. Pokud ne, nechme se překvapit.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6379
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 27.10.2010 15:40

Ale on žádnej nedostatek sólovozů nehrozí. Kdoví co bude v roce 2025 a jestli v tý době budou nějaký sóla potřeba.
Z tohohle pohledu se mi jeví rekonstrukce T6 jako dost nepespektivní a podle předpokladů by měly do nějakých 6 let úplně skončit. Ze současných vozů mají zcela bezkonkurenčně nejvyšší podlahu a i jejich výzbroj je morálně a technicky zastaralá.

rusty9039
problémový jedinec
Příspěvky: 83
Registrován: 24.8.2010 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od rusty9039 » 27.10.2010 15:31

O rekonstrukci mluvím jen kvůli nedostatku sólo vozů do budoucna. Vždyť zbydou akorát T3R.PV a T3R.PLF a říkáte že s dalšími se už nepočítá a T3R.P za cca 16 let dojezdí a budou nahrazeny vozy 15T. Mě napadla papírová rekonstrukce vozů T6. Ale nevím jestli to má cenu dělat T6R.PLF.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6379
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 26.10.2010 21:01

Rekonstrukce nepřipadá v úvahu, zvažuje se další PO, resp. ona jiná možnost není, protože opravu potřebují, nikdo je za rozumnou cenu nechce a 15T je v nedohlednu...

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1400
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od PvvS » 26.10.2010 20:35

Proc ? POkud bude dost 15T, tak by tech par T6 bylo dost atypickejch. Radsi zavcas prodat, dokud to ma cenu a nekdo zajem.

rusty9039
problémový jedinec
Příspěvky: 83
Registrován: 24.8.2010 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od rusty9039 » 26.10.2010 20:33

demon píše:
rusty9039 píše:V jakém stavu je zařízení pražských vozů T6A5 ale mimo jejich zrezivělou skříň?
Nerozumím otázce, šlo by to nějak přeložit ?
Zamyslel jsem se nad tím jak jste řešili co s T6A5 do budoucna. Vím v jakém stavu jsou jejich skříně za pouhých 15 let ale tu otázku jsem myslel takhle, že jestli je většina ostatních věcí v T6A5 celkem v pořádku. resp. jestli by stálo za to rekonstruovat T6 i když třeba s novou skříní jako jsou T3R.PV a T3R.PLF. Hlavně kvůli více sólo vozům v budoucnu.

dejmal
Uživatel
Příspěvky: 74
Registrován: 02.1.2006 10:56
Bydliště: ještě PRAHA

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od dejmal » 26.10.2010 13:56

7001 píše:Co se týče těch dveří, pokud měl zapnuté blokování dveří, tak je zadáním jízdy lze zavírat bez bzučáku. Nevím sice o jakého jedince se jednalo, ale mohl mít klidně nějaké technické problémy s vozem.
Mno, po přečtení pár příspěvků zpětně musíš natuty vědět,o koho jde.Myslím,že si ale už víc medializace tady nezaslouží.Otázka za 1000- :lol: Kdo fackuje plyšáky na Andělu snad víš. Jestli ne,tak na tebe čeká přítel na telefonu.

Uživatelský avatar
7001
Uživatel
Příspěvky: 201
Registrován: 30.8.2004 8:31
Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 7001 » 26.10.2010 10:27

Co se týče těch dveří, pokud měl zapnuté blokování dveří, tak je zadáním jízdy lze zavírat bez bzučáku. Nevím sice o jakého jedince se jednalo, ale mohl mít klidně nějaké technické problémy s vozem.

Uživatelský avatar
Jeníček
Uživatel
Příspěvky: 29
Registrován: 31.7.2010 0:17
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Jeníček » 26.10.2010 7:21

Ne, ale nebzučely ani prostřední. Zadní tuším snad ani neotevřel, protože v tu půlnoc byl provoz téměř nulový...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4625
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Bobik » 25.10.2010 23:51

Jeníček píše: Každopádně za zavíráním dveří bez bzučáku si stojím - byť to bylo téměř o půlnoci, nevím jak se tohle může nechat tolerovat. Takže ponaučení pro příště: Zavolat MP ať dotyčného řidiče zkontrolují na konečné stanici?
A které dveře že to zavíral bez bzučáku? Nebyly to náhodou jen přední? Jinak MP nevolej, ty Ti jsou k prdu, beztak by volali naše dispečery. To už spíš použij ten Démoní odkaz.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MF » 25.10.2010 22:53

Když už se to tu nakouslo, tak to napíšu taky sem. Od nového roku se papíry neberou. Ty může zadržet jen vedoucí jednotky na základě odvolání řidiče ze služby. To může udělat dispečer, DK, TK - jen pracovník s právem TK, tedy držitel odznaku TK nikoliv nějaký montér. Tedy zpravidla KGX-51, kde je takovýto pracovník vždy přítomen. Dále Dopravní dozor a to je snad všechno. Sice je u podniku spousta dalších kontol na kontroly, ale ti už snad né. Takže odvolání z výkonu je vlastně to samé jako zadržení oprávnění, akorát se to tak nejmenuje. Čili, vlk se nažral a koza zůstala na oko celá.

Odpovědět