T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Sirka » 12.3.2011 14:44

Oskar píše:Já měl za to, že jsou nějaké standardy informování - a jezevčík k nim patří: http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041446
To Ropidu nebude vadit?
A netýká se to náhodou jen cedulových vozů?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 10.3.2011 9:57

Ono už to dokonce funguje. Viděl jsem to myslím v Brně v autobusech a trolejbusech.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od P_V » 09.3.2011 22:39

Karotka: Co není přivařené a vyrobené aspoň z pětky plechu, to se ukradne nebo zničí, takže zas tak jednoduché to není. :)

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Karotka » 09.3.2011 22:15

MOp píše:No co, kdyz to nebude vyhovovat, tak se necha vyrobit par jezevciku samolepek a ty se tam natvrdo nalepi a bude po problemu..
Je tu ovšem ještě verze pátá... co takhle tam nalepit rámeček na obyčejnou papírovou ceduli? (Odpovím si sám: je to primitivně jednoduché až naivní, proto to nejde. A jestli to tu čte někdo z odpovědných, očekávám, že za tyto nepřijatelné návrhy budu načtyřikrát oběšen dynamitem, hlavou dolů v rybníce plném radioaktivního jedu, přičemž přinucen polykat ježky proti srsti.)

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Pepa » 09.3.2011 17:03

Dlouhodobě odstavená T6 8634, poškozená po pádu stromu ve Stromovce dne 17.8.2010, se bude opravovat, v pátek se přemístí do ÚD.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od gabuliatko » 08.3.2011 16:28

Ropidu to vadit může, ale to je to jediné, bo standardy pro tramvaje nejsou. A jak to tak sleduju, tak Ropid má teď asi jiné starosti, než je jezevčík v T6.
"Tabulky užívané k tomuto označení musí mít modré písmo na bílém podkladě;" když DPP dojde modrá tak si s tím taky nikdo hlavu neláme

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MOp » 08.3.2011 16:14

No co, kdyz to nebude vyhovovat, tak se necha vyrobit par jezevciku samolepek a ty se tam natvrdo nalepi a bude po problemu..

Uživatelský avatar
Oskar
Uživatel
Příspěvky: 1212
Registrován: 10.6.2006 11:17
Bydliště: Ano
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Oskar » 08.3.2011 16:00

Já měl za to, že jsou nějaké standardy informování - a jezevčík k nim patří: http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041446

To Ropidu nebude vadit?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MOp » 08.3.2011 15:56

Třetí možnost - nebude tam vůbec nic. Prostě jen šedivě natřená zadní část skříně bočního transparentu, který ukazuje ven.

Uživatelský avatar
Oskar
Uživatel
Příspěvky: 1212
Registrován: 10.6.2006 11:17
Bydliště: Ano
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Oskar » 08.3.2011 15:50

martyn píše:btw Což mi připomíná, že používání teploměrů (pro DG7021 - bočních magnetických orientací) už je, či v nejbližší době bude, passé. Na jakési lednové poradě generality to pronesl šéf JPT.
Co bude místo toho? Papír co se přimagnetuje jako na nástěnku? Nebo upgrade OISu, aby ukazoval informace na červeném? Nebo se prostě T6 vyhodí?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 06.3.2011 8:49

peterkostelecky píše:Tak to je jasný, že magnet ktere se každý den několik let namotává a vymotává tak že se hold časem zničí. Je to spotřební věc která hold nevydrží věčně. A ještě ten materiál, kterej stojí za nic ... Třeba takovej magnet linky 9 nebo 22 je totálně roztrhanej, špinavej a všelijak zničenej, ale takovej magnet 20, ty jsou všecky jako nový ...
A co teprve magnet takové linky 2 nebo 18, který byl v provozu na lince tak týden v roce mezi svátky :lol: :lol:

Uživatelský avatar
peterkostelecky
ovocnář
Příspěvky: 211
Registrován: 26.4.2010 12:47
Bydliště: 4, 7, 12, 14, 20, 54, 104, 120, 121, 123, 130, 137, 167, 191, 217, 231, 501, 770, S65, =B=

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od peterkostelecky » 06.3.2011 8:16

Tak to je jasný, že magnet ktere se každý den několik let namotává a vymotává tak že se hold časem zničí. Je to spotřební věc která hold nevydrží věčně. A ještě ten materiál, kterej stojí za nic ... Třeba takovej magnet linky 9 nebo 22 je totálně roztrhanej, špinavej a všelijak zničenej, ale takovej magnet 20, ty jsou všecky jako nový ...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 05.3.2011 20:11

Dave: Děkuji za dovysvětlení Někdo hold není schopen potlačit svoji aroganci.

Daveee7
Uživatel
Příspěvky: 65
Registrován: 05.2.2010 12:38
Bydliště: 1, 9, 11, 98

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Daveee7 » 05.3.2011 14:09

demon píše:
9001 píše:Přijde mi, že jim dávali zabrat i řidiči. Některé magnety byly opravdu kousky....
No a teď mi prosím zkus vysvětlit jak s potrhaností a ošoupaností teploměrů souvisí řidiči... :roll:
To jako, že jezdí moc trhaně a občas při brždění šoupou magnety ? [-o<
Souvisí to, protože řidiči při zatahování magnety sundavali a uklízeli do dózy a nejednali s nimi zrovna dvakrát šetrně Z:|

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 05.3.2011 12:33

9001 píše:Přijde mi, že jim dávali zabrat i řidiči. Některé magnety byly opravdu kousky....
No a teď mi prosím zkus vysvětlit jak s potrhaností a ošoupaností teploměrů souvisí řidiči... :roll:
To jako, že jezdí moc trhaně a občas při brždění šoupou magnety ? [-o<

Odpovědět