Řekl bych praxe SA. Stačí se podívat na T3M2 z Hloubětína. Taky mají kachní bzučáky.matejbrozek píše:Jak je to s těmi výstrahami u T6 - některé bzučí jak T3 , některé dlouze pípají a některé pípají přerušovaně.
Je to náhodně co bylo po ruce ? nebo to nějak souvisí s rozpoložením dodávek? nebo to jsou záplaty vozovny SA ?
T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
-
- ovocnář
- Příspěvky: 128
- Registrován: 20.9.2010 15:34
Re: T6A5 a T6A5.3
Jak je to s těmi výstrahami u T6 - některé bzučí jak T3 , některé dlouze pípají a některé pípají přerušovaně.
Je to náhodně co bylo po ruce ? nebo to nějak souvisí s rozpoložením dodávek? nebo to jsou záplaty vozovny SA ?
Je to náhodně co bylo po ruce ? nebo to nějak souvisí s rozpoložením dodávek? nebo to jsou záplaty vozovny SA ?
Re: T6A5 a T6A5.3
podle mě se vyřazení T6 stejně o dost zdrží vzhledem k odložení resp. novému "rozložení" dodávek 15T. ono než budou pryč T3M a T3SUCS, to si ještě počkáme, a T6 přijdou na paškál teprve poté.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
1) Co používat upravovat??
2) Příklad z druhé strany barikády. WV Brouk, WV Golf 1.generace to jsou vozy co se vyráběly léta. Brouk od 50. let do 1993, Golf I se dokonce od roku 1974 stále vyrábí. A pak jsou slepé uličky jako Fabia sedan, Roomster.
Ale at se vrátím k tramvajím. Viděl si jak probíhá rekonstrukce na R.P? Nevím jestli pamatuješ PO na T3. Co je na tom opravdu původní je ta kastle a lamínátky. Ostatní je recyklované, opravované, repasované.
2) Příklad z druhé strany barikády. WV Brouk, WV Golf 1.generace to jsou vozy co se vyráběly léta. Brouk od 50. let do 1993, Golf I se dokonce od roku 1974 stále vyrábí. A pak jsou slepé uličky jako Fabia sedan, Roomster.
Ale at se vrátím k tramvajím. Viděl si jak probíhá rekonstrukce na R.P? Nevím jestli pamatuješ PO na T3. Co je na tom opravdu původní je ta kastle a lamínátky. Ostatní je recyklované, opravované, repasované.
Re: T6A5 a T6A5.3
Již se vyvracelo, ale někdo nepochopil...
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: T6A5 a T6A5.3
Oprava překlepu-
Chudáci T6ky, takže podnik tedy do 3 let vyhodí T6ky,dále rozprodá T3 a čím budeme jezdit?? Koňkou?? v Brně jim T6 nevaděj, tady je vidět jak to někomu myslí.celejch 15 let nevadily,T3 jezdily 50 let a T6 budou jen 18- ach jo to ja fakt myšlení,nebo mi to někdo vysvětlí a vyvrátí??
Chudáci T6ky, takže podnik tedy do 3 let vyhodí T6ky,dále rozprodá T3 a čím budeme jezdit?? Koňkou?? v Brně jim T6 nevaděj, tady je vidět jak to někomu myslí.celejch 15 let nevadily,T3 jezdily 50 let a T6 budou jen 18- ach jo to ja fakt myšlení,nebo mi to někdo vysvětlí a vyvrátí??
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: T6A5 a T6A5.3
Chudáci T6, takže podnik tedy do 3 let vyhodí Tky,dále rozprodá T3 a čím budeme jezdit?? Koňkou?? v brně jim T6 nevaděj, tady je vidět jak to někomu myslí.celej 15 let nevadily,T3 jezdily 50 let a T6 budou jen 18- ach jo to ja fakt myšlení.nebo mi to někdo vysvětlí a vyvrátí??
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Jenže to bylo v době, kdy chyběly vozy.Hhoonnzzaa píše:Což je naprosto pochopitelné, ale ještě nedávno nebyl problém jí zprovoznit i když byla jediná.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: T6A5 a T6A5.3
Což je naprosto pochopitelné, ale ještě nedávno nebyl problém jí zprovoznit i když byla jediná.Absolut píše:Jenže DPP nechce jednu TV14.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T6A5 a T6A5.3
Jenže DPP nechce jednu TV14.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: T6A5 a T6A5.3
TV14 je po jistých úpravách prakticky bezproblémová výzbroj. Z výroby s ní byly v Brně problémy, ale dnes už ne. Pokud je 8600 schválená DÚ, tak by se určitě dala upravit a rozpohybovat, samozřejmě ve spolupráci se zkušenějšími mechaniky...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T6A5 a T6A5.3
8600 je hodně atypická T6. Překopat ji z TV14 na TV3 by stálo dost peněz. A uvažovalo se o tom, zvlášť když se nedávno objevily dvě TV3 navíc ze zrušených 8697+8698.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
To víme všichni jaký je jejich osud. Myslím, že zrovna Absoult a demon psali, že stav T6 není žádná výhra, takže se ani moc nevyplatí je recyklovat.romanek763 píše:O osudů vozů T6A5 se ví,ale co když vedení města vzhledem k usporám řekne ,tyto tramvaje zachováme,dyt jsou poměrně mladý. Z jakyho důvodu vyhazujou 8600??
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: T6A5 a T6A5.3
O osudů vozů T6A5 se ví,ale co když vedení města vzhledem k usporám řekne ,tyto tramvaje zachováme,dyt jsou poměrně mladý. Z jakyho důvodu vyhazujou 8600??
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
pawel. Hostivař bude o prázdnínách a na Bělohorskou oficálně může.
Jinak co mám možnost vidět v poslední době T6, tak mi trochu přijou poznamené strašnicemi + tomu že pro podnik jich prakticky dosluhují...
Jinak co mám možnost vidět v poslední době T6, tak mi trochu přijou poznamené strašnicemi + tomu že pro podnik jich prakticky dosluhují...