T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
tramvajka
Uživatel
Příspěvky: 769
Registrován: 11.8.2009 16:43
Bydliště: Bohužel už u "S7"
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od tramvajka » 01.11.2012 3:12

Z MO zpět do SA > 8643+8644, 8621+8622, 8611+8624, 8619+8640, 8616+8613 - toť snad vše :wink:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9881
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 12.10.2012 23:22

Nevím jak by to provedli, ale docela mě rozštípala představa, jak stojí ULF, Škoda 15T a vedle toho T3 s čelem Kardous a prezentují 100% NP vozy :lol:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3768
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od P_V » 12.10.2012 23:12

9001 píše:Tak podle lidí z Pragoimexu by šla postavit i 100% NP T3 :devilsmokin
Zajisté, po náhradě podvozků za brusle. 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9881
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 12.10.2012 23:06

Fořtík píše:
T3_6892 píše:je to pravda že prej T6A5 8745 je ve šrotu v Plzni (info od kámoše)
A neni sama - odjela tam i 9209. Byla rozpojena na jednotlivé články a odvezly jí tři Avie. Asi tam budou něco bastlit. Nechme se překvapit.
Tak podle lidí z Pragoimexu by šla postavit i 100% NP T3 :devilsmokin

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Fořtík » 12.10.2012 22:32

T3_6892 píše:je to pravda že prej T6A5 8745 je ve šrotu v Plzni (info od kámoše)
A neni sama - odjela tam i 9209. Byla rozpojena na jednotlivé články a odvezly jí tři Avie. Asi tam budou něco bastlit. Nechme se překvapit.

Uživatelský avatar
Radim7227
Uživatel
Příspěvky: 338
Registrován: 10.8.2007 20:41
Bydliště: Bus 118,124,170,905,910,956 .
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Radim7227 » 12.10.2012 19:18

T3_6892 píše:je to pravda že prej T6A5 8745 je ve šrotu v Plzni (info od kámoše)
Když to říká kámoš tak asi jo ........ :lol: [-o< .

T3_6892
problémový jedinec
Příspěvky: 135
Registrován: 29.1.2012 19:09
Bydliště: Doma :D někde blízko Tramvají

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od T3_6892 » 12.10.2012 19:08

je to pravda že prej T6A5 8745 je ve šrotu v Plzni (info od kámoše)

Filip8399
Uživatel
Příspěvky: 102
Registrován: 23.2.2012 21:33
Bydliště: V noci s dalekohledem je to jediná zastávka, kde je vidět na tubus metra, ale jede se tam 20minut

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Filip8399 » 12.10.2012 14:14

8668 - troubení akorát

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3068
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od kruťák » 11.10.2012 21:51

Abych šel do správného tématu a neplevelil téma T3R, prosím zde o pomoc s doplněním seznamu zvukové signalizace zavírání dveří v tramvajích typu T6. Začal jsem s ním včera, tedy je zatím velmi, velmi strohý:
8602 - hnusné nepřerušované hlasité pískání ještě vyšší frekvence než "normálně"

8625 - hnusné nepřerušované hlasité pískání

8632 - hnusné nepřerušované hlasité pískání

8636 - nepřerušované pískání, ale potiché

8647 - hnusné nepřerušované hlasité pískání

8668 - bzučák (dobrý, hlasitý akorát)

8674 - hnusné nepřerušované hlasité pískání

8679 - bzučák (dobrý, hlasitý akorát)

8686 - nepřerušované pískání, ale potiché


8695 - hnusné nepřerušované hlasité pískání, tahavě rezonující se signalizacemi dalších dvěří
8696 - hnusné nepřerušované hlasité pískání, tahavě rezonující se signalizacemi dalších dvěří
Naposledy upravil(a) kruťák dne 29.10.2012 19:00, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4690
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MOp » 28.9.2012 17:46

I would like to recommend You to take pictures of landscapes rather than trams.

Miki
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 25.9.2012 19:37
Bydliště: Belgrade, Serbia

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Miki » 28.9.2012 15:12

...
Naposledy upravil(a) Miki dne 17.10.2012 14:58, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Karotka » 31.8.2012 22:06

Jenda1989 píše:No jestli se nemýlím tak se víceméně vyrábějí dodnes i když pod jiným označením. Na počátku 90 let vznikl Česko-Ruský frončaft a vozy T6B5 se začaly vyrábět přímo v Rusku pod označením TATRA-JUG. Tehdy vyrobené vozy byli stejné jako ty které vyrobila ČKD. Dnes mají jiná čela i dveře a změnili i název na K1, resp. K1M. Ztohoto vozu se pak odvodila kloubová verze, která nese název K8. Všechny tyto verze lze spatřit v Ukrajinském hlavním městě Kiev.
Jo, pravda. Vyrábějí se v ukrajinském Dněpropetrovsku víceméně kusově. Stejné jsou jen na pohled, podle místních jsou prý tvrdší a hlučnější než původní z ČKD.
Některé T6B5-Jug mají výrobní čísla v řadě ČKD - http://transphoto.ru/list.php?mid=149
K1 je v podstatě facelift, K1M8 má vložený nízkopodlažní článek a nejnovější výstřelek K1M je v provedení wana.

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 304
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MKzB » 31.8.2012 21:51

Kdysi se někde, snad na K-reportu psalo, že po krachu ČKD tam zůstalo asi 12 nedokončených T6B5 a asi 10 holých skříní T6B5. To všechno potom koupil Inekon a zkompletoval z toho 10 T5B5 s výzbrojí TV3 a zbylé 2 nedokončené sešrotoval.
A z těch asi 10 holých skříní využil 4 pro nové vozy s výzbrojí TV Progress a zbylé opět sešrotoval.

Náhodou na 4 skříních byl ještě z ČKD zkušební nátěr pro vozy metra M1, takže jestli ten nátěr nebyl důsledkem toho, že ty skříně byly v lepším stavu, zatímco ostatní hnily někde venku.

Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
Příspěvky: 105
Registrován: 07.9.2004 17:53
Bydliště: JZM

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Jirka » 31.8.2012 17:00

10ks T6B5 do Taškentu bylo na Zličíně vyrobeno ještě v roce 1998 nebo 99. Otázkou je, jak dlouho před tím byly vyrobené kastle a přidělená výr. čísla.

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 225
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Jenda1989 » 31.8.2012 0:01

Karotka píše:Nejpřesnější odpověď bude "dokud to šlo" :)
- nejvyšší známé výrobní číslo je z roku 1996 http://transphoto.ru/vehicle/108392/#n104424
- po krachu ČKD ale ještě zůstalo pár rozdělaných kousků, které se dodělávaly jinde (tuším v Ostravě?) - tam pak uvádí rok výroby 2003 (10 ks Iževsk http://transphoto.ru/vehicle/23313/#n22106 ) a 2007 (4 ks Ufa, s výzbrojí Progress http://transphoto.ru/vehicle/24182/#n23828 )
No jestli se nemýlím tak se víceméně vyrábějí dodnes i když pod jiným označením. Na počátku 90 let vznikl Česko-Ruský frončaft a vozy T6B5 se začaly vyrábět přímo v Rusku pod označením TATRA-JUG. Tehdy vyrobené vozy byli stejné jako ty které vyrobila ČKD. Dnes mají jiná čela i dveře a změnili i název na K1, resp. K1M. Ztohoto vozu se pak odvodila kloubová verze, která nese název K8. Všechny tyto verze lze spatřit v Ukrajinském hlavním městě Kiev.

Odpovědět