T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od P_V » 19.8.2013 14:11

Vozidlo bez alespoň části nízké podlahy nemá ve 21. století co pohledávat. ČKD dojelo mimo jiné i na to, že bylo vytížené dodávkami do SSSR, a tak mu za posledních 20 let "totáče" s vývojem ujel vlak. V 90. létech pak jen opožděně uváděli na trh oprášené "novinky" ze šuplíku, které tu už těch 20 let měly jezdit, a v té době právě zastarat a být nahraženy něčím novým. Což už nezvládli. Takže kdyby nedošlo k tomu, k čemu došlo, chodili bychom se dnes na vysokopodlažní T3 a T6 dívat do muzea, a řešili bychom, jestli dosluhující wany a jiné částečně np tramvaje nahradit nebo zgenerálkovat.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 19.8.2013 12:12

Ted je otázka jestli z pohledu cestujícího to není správná varianta. 14T/15T jsou NP a to je dost velkým přínosem.

T3R.P jsou důkazem, že si Praha bezproblémů vystačí s vozy, které jsou staré 50 let provozně, ale jestli to je atraktivní pro cestující je otázka.

T3_6892
problémový jedinec
Příspěvky: 135
Registrován: 29.1.2012 19:09
Bydliště: Doma :D někde blízko Tramvají

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od T3_6892 » 19.8.2013 12:04

8738 TO MÁ SPOČÍTANÉ??? JAK TO ?

Pepa z Nuslí
Uživatel
Příspěvky: 136
Registrován: 03.3.2005 20:01
Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Pepa z Nuslí » 19.8.2013 8:39

9001 píše:To je ta cesta na východ. V Berlíně jsou T6 něco jako pro nás klasiky T3, v Praze před příchodem Škody taky byly Hi-tech. Ted to je Hi-tech pro Bratislavu.
Mám takový pocit, že je to lobby ze strany Škodovky, že DPP má smlouvy, které údajně nejde vypovědět (modří už vědí).
Asi vědí proč to dělají, když jsme nakoupili takové krámy jako 14T, o jejichž kvalitě mám dodnes velmi silné pochyby.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 17.8.2013 20:05

Pepa z Nuslí píše:Rád bych chtěl aby tyto tramvaje jezdily dál :) Bohužel se moje přání asi nevyplní. Je smutné, že s T6A5 se počítá v Bratislavě, ale v našem hlavním městě, ve kterém T6A5 zdomácněly, to s nima vypadá na pováženou.
To je ta cesta na východ. V Berlíně jsou T6 něco jako pro nás klasiky T3, v Praze před příchodem Škody taky byly Hi-tech. Ted to je Hi-tech pro Bratislavu.

Pepa z Nuslí
Uživatel
Příspěvky: 136
Registrován: 03.3.2005 20:01
Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Pepa z Nuslí » 17.8.2013 19:58

Rád bych chtěl aby tyto tramvaje jezdily dál :) Bohužel se moje přání asi nevyplní. Je smutné, že s T6A5 se počítá v Bratislavě, ale v našem hlavním městě, ve kterém T6A5 zdomácněly, to s nima vypadá na pováženou.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Petrpes » 16.8.2013 22:07

Románku, už jsem ti psal, T6 a nízkopodlažní vleky, ale už se nesmíš ptát, jen čekat, jinak se nedočkáš...

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MKzB » 16.8.2013 21:57

Pokud bude dodáno všech 250 tramvají 15T, tak se dá jejich konec očekávat. Nicméně v současnosti jsou snahy tu údajně nevypověditelnou objednávku aspoň zredukovat.

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od romanek763 » 16.8.2013 21:38

Takže zpět k T6 kdy bude nebo nebude jejich konec?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od von Špilberk » 15.8.2013 7:54

MM-Mikulovsky píše:větší vliv má jestli řidič využívá maximální možnou/povolenou rychlost v jednotlivých úsecích TT
Bohužel rozdíl mezi maximální možnou (rozuměj: bezpečnou) a povolenou rychlostí je někdy značný. 8-) Ovšem někdy bych šel toho řidiče před sebou zabít. Nejvíc mě vždycky dostane, když mám l.7 a odjíždím od Bohemky ZC na vteřinu přesně a na Strašnické jsem +4, protože Kohinorka mi do cesty plivne l.22 s nějakým odborníkem, který mezi Kohinorkou, Slávií a Kubání nevyvine vyšší rychlost než 35. (Teď to nehrozí díky reko Moskevská a delším intervalům) A to ještě dojedeme blba s l.24, který zaspí na Kubáni čočky na odbočení do smyčky.

A s tím vlivem typu vozu jsem si to vyzkoušel loni, když jsem měl během krátké doby dvě úplně stejné služby v HL na l.16. Poprvé s tyristorkou, podruhé s nízkou kachnou. Číslo nevím, ale měl jsem kačenu, která zavírala dveře ultradlouho. Takže než se dveře vyzvonily, zavřely, srovnaly a než zhaslo světýlko a kontrolka na panelu, tak s tyristorkou bych už byl na další zastávce. :lol:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 14.8.2013 19:17

MM-Mikulovsky píše:
chemik píše:nemáš pravdu, Milane. Typ tramvaje má na to, zda jedeš pozdě nebo napřed hodně velkej vliv. Teda hlavně rychlost otvírání a zavírání dveří
tento vliv nepopírám - sám jsem právě tu na tento problém zejména u KTN upozornil, ale jsem přesvědčen, že furt větší vliv má jestli řidič využívá maximální možnou/povolenou rychlost v jednotlivých úsecích TT
Kombinace 22 a KTN, kde v Hostivaři máš komplet OR, ve Vršovicích chvíli pojedeš 50, ale pak centrum a znova to vytáhneš v lepším případě u Hradu... Tamá vůz velký vliv.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 14.8.2013 18:25

chemik píše:nemáš pravdu, Milane. Typ tramvaje má na to, zda jedeš pozdě nebo napřed hodně velkej vliv. Teda hlavně rychlost otvírání a zavírání dveří
tento vliv nepopírám - sám jsem právě tu na tento problém zejména u KTN upozornil, ale jsem přesvědčen, že furt větší vliv má jestli řidič využívá maximální možnou/povolenou rychlost v jednotlivých úsecích TT

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od chemik » 14.8.2013 18:21

nemáš pravdu, Milane. Typ tramvaje má na to, zda jedeš pozdě nebo napřed hodně velkej vliv. Teda hlavně rychlost otvírání a zavírání dveří

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 14.8.2013 16:56

chemik píše:... díky, Milane, že jsi nám vysvětlil, jak to ve skutečnosti je s těma jízdníma dobama!
Prosím, ale nemá se tu Pepa nesmyslně chvástat, že i s nízkým KT udělal předjetí na nějž má typ TRAM (jeho vlastnosti) velmi minimální vliv (mnohem podstatnější je "přístup" řidiče k jeho práci = i ke konkrétnímu typu TRAM)

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od chemik » 14.8.2013 16:24

MM-Mikulovsky píše:
Pepa píše:... i s nízky KT jde udělat předjetí :D
tak to jde udělat naprosto se vším - páč jízdní časy dle JŘ v některých úsecích naprosto neodpovídají realitě (v některých úsecích jsou podhonoceny a v jiných nadhodnoceny) či někde odpovídají průměrné hustotě provozu (cestujících i IAD), ale jak mile je menší a úměrně nesnížíš rychlost jízdy a odbavování, tak si zase předjetý.
díky, Milane, že jsi nám vysvětlil, jak to ve skutečnosti je s těma jízdníma dobama!

Odpovědět