T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Změřili že se lišta na zadním voze mnohem víc sjíždí než když je stažený....
Re: T6A5 a T6A5.3
Měří čas, než si toho někdo všimne?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
O tý doby co jezdí na 2PTG toho samozřejmě změřili hodně
Re: T6A5 a T6A5.3
A už něco změřili?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Stále měří, stále měří...jeffer píše:Čo to, že 8747+8748 dnes jazdí na 9 na dva zberače?
Re: T6A5 a T6A5.3
Čo to, že 8747+8748 dnes jazdí na 9 na dva zberače? Nejaká závada na silovom spojení cez automatické spriahlo, alebo len niekto zabudol vzadu stiahnuť?
Re: T6A5 a T6A5.3
8699 dnes na zkušební jízdě stále v ING.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 05.12.2008 18:36
- Bydliště: Stochov okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Děkuji, nenapadlo mě sem tam kouknout.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Máš to mimo jiné v "Na znamení"
-
- Uživatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 05.12.2008 18:36
- Bydliště: Stochov okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
S jakou T6A5 vykolejila 8601 dne 21.9. v Plzeňská ulici, byla to 8620? Našel jsem fotku, ale evidenční číslo druhé T6A5 bohužel nerozpoznám.
Re: T6A5 a T6A5.3
8620 dnes převezena do dílen.
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
George:
Myšlenkou rekonstrukce 2xT6 -> KT8 jsem se už také zabýval a na nejednom fóru to bylo několikrát diskutováno.
Problém je v konstrukci skříně, takže by bylo třeba poměrně velkých zásahů a to už by vyšla levněji novostavba KT8.
Myšlenkou rekonstrukce 2xT6 -> KT8 jsem se už také zabýval a na nejednom fóru to bylo několikrát diskutováno.
Problém je v konstrukci skříně, takže by bylo třeba poměrně velkých zásahů a to už by vyšla levněji novostavba KT8.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Postavit jde všechno, když se chce.
Spíš bych se smířil, že T6 skončí ve šrotu... Do roku 2019 nám sem budou proudit 15T, takže NP vozů bude dostatek. A po ukončení dodávek bude stejně tlak na nové vozy xxT.
A i kdyby se náhodou ještě chtělo jít cestou částných NP vozů, tak radši koupit nové LF než reycklovat v tu dobu přes 20 let staré vozy.
Spíš bych se smířil, že T6 skončí ve šrotu... Do roku 2019 nám sem budou proudit 15T, takže NP vozů bude dostatek. A po ukončení dodávek bude stejně tlak na nové vozy xxT.
A i kdyby se náhodou ještě chtělo jít cestou částných NP vozů, tak radši koupit nové LF než reycklovat v tu dobu přes 20 let staré vozy.
Re: T6A5 a T6A5.3
Jsem, co se týče konstrukce karoserií, laik.Ale zeptám se; nešlo by, podobně jako u T3, složit ze dvou T6 jednu nízkopodlažní KT8? Vzít dvě T6 jedné uříznout zadek, druhé předek a vložit nízkopodlažní článek? Něco podobného se udělalo v Plzni s T3 a funguje to.Asi by bylo potřeba schválení DÚ ale po akci 3x 17Tr pokaždé jinak(Ostrava), 2xT3=K3(Plzeň) bych si dokázal představit i toto. Něco podobného ČKD vymyslela, leč bez NP článku, a něco podobného jezdí v Ostravě.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: T6A5 a T6A5.3
MF píše:Vzhledem k tomu, ze wany maji kotouče, tak by to vlastne bylo plus použit podvozky T6. Navíc jsou to podvozky samodujne a nepotřebuji cizí chlazeni... kastle by byla vanni. Stejná rekonstrukce se dělala z T2R na T3R.PLF...Petrpes píše:Podvozky?
Jenže T6 je těžká už sama o sobě, proto má kotouče. Nízký článek pár tun přidá. Wana nebrzdí zrovna nejlíp, dá se na to zvyknout, ale oproti RP je to stějně rozdíl.