T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od trainzjohny » 13.3.2014 12:28

Změřili že se lišta na zadním voze mnohem víc sjíždí než když je stažený....

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od P_V » 13.3.2014 12:16

Měří čas, než si toho někdo všimne? :)

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Petrpes » 13.3.2014 12:07

O tý doby co jezdí na 2PTG toho samozřejmě změřili hodně :)

johndj
Uživatel
Příspěvky: 185
Registrován: 05.4.2009 21:17
Bydliště: Zličín
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od johndj » 13.3.2014 9:20

A už něco změřili?

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od kruťák » 11.3.2014 9:11

jeffer píše:Čo to, že 8747+8748 dnes jazdí na 9 na dva zberače?
Stále měří, stále měří... :wink:

jeffer
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 07.5.2009 11:55

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od jeffer » 11.3.2014 9:06

Čo to, že 8747+8748 dnes jazdí na 9 na dva zberače? Nejaká závada na silovom spojení cez automatické spriahlo, alebo len niekto zabudol vzadu stiahnuť?

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od DG7021 » 22.1.2014 14:29

8699 dnes na zkušební jízdě stále v ING.

Marek Kubík
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 05.12.2008 18:36
Bydliště: Stochov okr.Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Marek Kubík » 30.10.2013 18:17

Děkuji, nenapadlo mě sem tam kouknout. :oops:

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Petrpes » 29.10.2013 20:04

Máš to mimo jiné v "Na znamení" #-o

Marek Kubík
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 05.12.2008 18:36
Bydliště: Stochov okr.Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Marek Kubík » 29.10.2013 18:22

S jakou T6A5 vykolejila 8601 dne 21.9. v Plzeňská ulici, byla to 8620? Našel jsem fotku, ale evidenční číslo druhé T6A5 bohužel nerozpoznám. :roll:

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od DG7021 » 22.10.2013 12:47

8620 dnes převezena do dílen.

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MKzB » 20.10.2013 7:41

George:
Myšlenkou rekonstrukce 2xT6 -> KT8 jsem se už také zabýval a na nejednom fóru to bylo několikrát diskutováno.
Problém je v konstrukci skříně, takže by bylo třeba poměrně velkých zásahů a to už by vyšla levněji novostavba KT8.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 20.10.2013 0:10

Postavit jde všechno, když se chce.

Spíš bych se smířil, že T6 skončí ve šrotu... Do roku 2019 nám sem budou proudit 15T, takže NP vozů bude dostatek. A po ukončení dodávek bude stejně tlak na nové vozy xxT.
A i kdyby se náhodou ještě chtělo jít cestou částných NP vozů, tak radši koupit nové LF než reycklovat v tu dobu přes 20 let staré vozy.

Uživatelský avatar
George
Uživatel
Příspěvky: 87
Registrován: 14.3.2007 11:30
Bydliště: Praha

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od George » 19.10.2013 23:26

Jsem, co se týče konstrukce karoserií, laik.Ale zeptám se; nešlo by, podobně jako u T3, složit ze dvou T6 jednu nízkopodlažní KT8? Vzít dvě T6 jedné uříznout zadek, druhé předek a vložit nízkopodlažní článek? Něco podobného se udělalo v Plzni s T3 a funguje to.Asi by bylo potřeba schválení DÚ ale po akci 3x 17Tr pokaždé jinak(Ostrava), 2xT3=K3(Plzeň) bych si dokázal představit i toto. Něco podobného ČKD vymyslela, leč bez NP článku, a něco podobného jezdí v Ostravě.
kt 01.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Afterman
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 14.9.2012 21:43

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Afterman » 17.10.2013 17:25

MF píše:
Petrpes píše:Podvozky?
Vzhledem k tomu, ze wany maji kotouče, tak by to vlastne bylo plus použit podvozky T6. Navíc jsou to podvozky samodujne a nepotřebuji cizí chlazeni... kastle by byla vanni. Stejná rekonstrukce se dělala z T2R na T3R.PLF...

Jenže T6 je těžká už sama o sobě, proto má kotouče. Nízký článek pár tun přidá. Wana nebrzdí zrovna nejlíp, dá se na to zvyknout, ale oproti RP je to stějně rozdíl.

Odpovědět