T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Přidal bych kus Evropský a úsek kolem Říčanovy. Edit: a taky kolem Krematoria Motol
Palačákem bude myšlen ten kousek k Moráni. Ale to je velmi teoretický, stejně jako od Hostivařský do smyčky.
Palačákem bude myšlen ten kousek k Moráni. Ale to je velmi teoretický, stejně jako od Hostivařský do smyčky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
á, 1. zapomenutý úsek TT mimo PK s 60km/h - byť jen jedním směrem9001 píše:MM: A co Trojská ZC? Tam by 15T neměla mít problém vytáhnout 60.
krejcárek, je tím 2. zapomenutým, ale Palačák a mimo PKkruťák píše:A Krejcar? A Palačák?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
A Krejcar? A Palačák?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
MM: A co Trojská ZC? Tam by 15T neměla mít problém vytáhnout 60.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
tak vypadá to, že neznáš maximální traťové rychlosti na TT v Praze, protože na té z Barrandova je:matyaspilz píše:.......... ani při své maximálce (v Praze by mohl leda z Barrandova, kdyby tu byly...)
1.) na vjezdu do křížení s PK mezi zast. Sídliště Barrandov a Poliklinika Barrandov tzv. místní OR 40 (ještě cca před měsícem tam bylo dokonce jen 30)
2.) cca od poloviny tunelu před zastávkou Chaplinovo nám. DC až po ní je OR30
3.) v tunelu za tou zastávkou je OR 50
4.) mezi zast. Geolocická - Hlubočepy je OR35!
Vlastně stejné OR jsou v protisměru = ZC, jen na estakádě mezi Hlubočepy a Geologickou v tomto směru je OR40 nikoliv traťová, ale omezená jen dle typu TRAM - platí jen pro T3(variant s výzbrojí RP - jiné by tam teoreticky mohly jen na výjimku) a T6.
Traťová rychlost 60km/h, jenž je maximální zákonnou rychlostí TRAMvají v ČR, platí na těchto úsecích TT v Praze, jenž jsou také (jako ta Barrandovská) TT vedeny(právně) mimo PK:
1.) cca mezi Přístavištěm a Nádražím Modřany (mimo odbočku k obratišti Nádraží Braník = ZC rozjezdovou výhybku a DC křížení + sjezdovou výhybku)
2.) cca mezi zast. U Libušského potoka a obratištěm Levského
3.) cca mezi zastávkami Brusnice (občasná) a Královský letohrádek
4.) mezi zast. Nový Hloubětín a Starý Hloubětín (mimo napojení vozovny HL)
- matyaspilz
- Uživatel
- Příspěvky: 35
- Registrován: 30.4.2013 20:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
K té námraze - co psali Šaliňáci na svém foru, tak RT6N1 byly použity jako odmrazovač trolejí. A oproti jiným typům vozů s tím neměly problém ani při pomalé jízdě, ani při své maximálce (v Praze by mohl leda z Barrandova, kdyby tu byly...)MKzB píše:Zajeď si do Brna, tam jezdí furt na dva smetáky.pawel píše:kdy prestanou jezdit T6 na oba ptg? jen predni se mi zda estetictejsi a setrnejsi. a namraza na trolejich uz je pryc.
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Zajeď si do Brna, tam jezdí furt na dva smetáky.pawel píše:kdy prestanou jezdit T6 na oba ptg? jen predni se mi zda estetictejsi a setrnejsi. a namraza na trolejich uz je pryc.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Dneska už normálně na přední
Re: T6A5 a T6A5.3
kdy prestanou jezdit T6 na oba ptg? jen predni se mi zda estetictejsi a setrnejsi. a namraza na trolejich uz je pryc.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Jestli se nepletu, tak včera byla snaha na tratích uvázlé TRAM (z pondělí) dostat do nejbližších vozoven = počítám, že T6ky zůstaly někde na Ďáblické TT (=l.10).slonik píše:Dneska jsem viděl na lince 25 minimálně tři kobyliské T6ky. To bude normální nebo jenom mimořádnost?
Po včerejšku každá vozovna:
1.) neměla "několik domácích" vlaků (na PA včera ráno prý 33 vlaků)
2.) měla několik vlaků z jiných vozoven
3.) při dnešním výjezdu vše z ní vypravené musela (předpisově) označit svým pořadím (jinak by to bylo zmatečné a asi i neproveditelné - neměla by k dispozici ani potřebné fyzické pořadovky jiné vozovny). A počítám, že dnes vozy zatahují do domovských vozoven (a pořadovky z dneška se nějak pošlou na správné vozovny - počítám, že desky a jejich ostatní obsah zůstal z pondělí - jen maximálně do nich byl přidán nebalený výtisk VJŘ pro dnešek).
Re: T6A5 a T6A5.3
Jen mimoradnostslonik píše:Dneska jsem viděl na lince 25 minimálně tři kobyliské T6ky. To bude normální nebo jenom mimořádnost?
Re: T6A5 a T6A5.3
Dneska jsem viděl na lince 25 minimálně tři kobyliské T6ky. To bude normální nebo jenom mimořádnost?
Re: T6A5 a T6A5.3
Co vím tak se s T6 do muzea ještě tak dva tří roky nepočítá. Je jen ta komerční - v dílnách šla tehdy fáma ze jde do muzea a vrchol byl ten, ze volali správci muzea do jakého stavu ji chtějí opravit...
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Nebylo to po železniční nehodě 8601 vs. 8620 na Smíchově?kruťák píše:... a další přestávku, jejíž důvod mi není znám, cca od 20.9.2013 do cca 25.3.2014.