T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3882
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od von Špilberk » 09.3.2017 9:59

http://www.dpp.cz/dpp-prodava-dalsi-tra ... ske-sofie/
V roce 2017 (přesněji v době od června do prosince) se DPP chystá odstavit z provozu celkem 38 ks tramvajových vozů typu T6A5 (rok výroby 1995 až 1997).

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Petrpes » 02.12.2016 12:52

ZXS91 píše:[urlhttp://transphoto.ru/photo/973655/]Naše 8623 se už v Charkově zabydlela[/url]
To je ovšem velkej skok, z koňky rovnou do T6 :D
http://transphoto.ru/photo/973655/

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 917
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od ZXS91 » 02.12.2016 12:23

Naposledy upravil(a) ZXS91 dne 02.12.2016 19:57, celkem upraveno 1 x.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8467
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 19.7.2016 13:14

Karosák píše:Ale pozor, na jedné straně masivní vyřazování, na druhé straně potkávám vozy se sotva zaschlými opravami, nebo přibývající pražské hlavy. Mám to chápat tak, ........
já to chápu, tak, že jezdí co může (S OHLEDEM NA TZV. PROBĚHY), PROTOŽE NEJDE VYŘADIT VÍC VLAKŮ NEŽ SE ZPROVOZNÍ NOVÝCH :!:

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od DG7021 » 19.7.2016 9:40

JANEK L. píše:Přátelé, které spřáhlo mají vozy 8619, 637, 742 a 744 pražské?
8742 čelní a 8744 zadní, jsou spolu v soupravě.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3538
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Karosák » 19.7.2016 4:55

Ale pozor, na jedné straně masivní vyřazování, na druhé straně potkávám vozy se sotva zaschlými opravami, nebo přibývající pražské hlavy. Mám to chápat tak, že nejshnilejsi jdou na východ a naopak po prohlídce a zachovalé 87** se ještě pár let zdrží a použije se na ně třeba i vytěžený materiál z dojetych?

JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 271
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od JANEK L. » 17.7.2016 19:16

Přátelé, které spřáhlo mají vozy 8619, 637, 742 a 744 pražské?

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Petrpes » 29.6.2016 19:37

Je to strašně tajné, ale aby to neměl dříve OMG96 než Moravskoslezský Dopravák :D

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3538
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Karosák » 29.6.2016 17:39

V SA postávají dojeté 8609, 638, 640, 653, 661, 662. Doufám, že se blíží nějaký odvoz...
Ale zmizely ty 2 14T.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Absolut » 12.12.2015 14:35

Pane TJ, máte mail.

Marek Kubík
Uživatel
Příspěvky: 126
Registrován: 05.12.2008 18:36
Bydliště: Stochov okr.Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Marek Kubík » 08.12.2015 6:47

Se zeptej pana Absoluta, ten by měl vědět více. :wink:

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2906
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od trainzjohny » 04.12.2015 21:01

dnevik.bg
Ona bude Sofie kupovat 20 našich T6tek ?! :shock: :shock:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3538
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Karosák » 03.12.2015 20:49

This DOT displays are controlled with APEX DT-01 computer by IBIS data bus.
And by the way, thank you for information about the Sophia tram trade ;-)

viktorlc
Uživatel
Příspěvky: 3
Registrován: 03.12.2015 20:12

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od viktorlc » 03.12.2015 20:15

Hi guys!
It is now official that Sofia, Bulgaria will buy 20 T6A5 from Praha. They voted it on the city council meeting.
I have a question about the flip-dot displays.
Are those displays controlled by BUSE BS100 computer? If not, can you give some more information about those displays, and especially how they are connected and controlled by the info system of the tram.
Thank you in advance!

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 889
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od mart337 » 24.11.2015 13:05

No ono když se podíváte na některé RP vozy, tak to taky není o moc lepší. Už mi jednou upadl kus prorezlých dveří a o orezlých tunelech topení ani nemluvím.

Odpovědět