T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 20.2.2007 14:05

Bald píše:Podle mě by bylo nejrozumější udělat z toho buď klasickou TV3 T6, a nebo skříň odzbrojit a zachovat ji jako náhradní díl.
Nejsem technik, ale soudím, že když z toho nebyla původně vystavena klasická T6, pravděpodobně tomu cosi technického brání :idea:

Vzhledem k tomu, že nyní již díky dodávkám poršeter nedostatek vozů nemáme, tipuji, že žižkovský kočkopes je určen ke kanibalizaci ND a papíry možná poslouží k výrobě nové wany. Po zkušenostech z rekonstrukcí 8200 a 8205 soudím, že hrát si se sériovými úpravami T6 na 8600 také nikdo nebude :(

T6ky má rád, ale bohužel 8600 je atypický a problémový vůz - jeho zrušení ušetří depákům práci a zvýší spolehlivost vypravení. 8-)
Naposledy upravil(a) Proxy dne 20.2.2007 14:56, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 20.2.2007 13:52

Možná by opravdu šlo na papíry 8600 postavit T3R.PVN a skříň ponechat jako náhradní díl.

Nejsem si tím ale jistý, s 8600 to bylo jinak, než s 8200/7007 a 8205/6329, sice to byla třetí "modernizace T3" doplňující tuhle "výběrovou trojku" ze které se pak mělo vybrat, jakou cestou modernizací jít, není mi však známo, že by 8600 měla techničák z nějaké staré T3, myslím že se jedná o nový vůz r. 1998.

Škoda, že nebyla nikdy dokončena 8206/7005 :( Souprava by se třeba v SA udržela déle...

Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
Příspěvky: 248
Registrován: 09.6.2005 13:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bald » 20.2.2007 13:45

MOp píše:1/ vuz bude pouzit pro prototypovou rekonstrukci na vuz T6A5.LF
Čepový rozvor u té skříně je dost malý, podle mě by zkrácená wana o 80 čísel neměla smysl. Říznutí a prodloužení skříně by byl asi brutální zásah, ale možné je všechno.
Podle mě by bylo nejrozumější udělat z toho buď klasickou TV3 T6, a nebo skříň odzbrojit a zachovat ji jako náhradní díl.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3667
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 20.2.2007 12:21

Neral píše:Jako že by se na papíry tohoto vozu postavila nová T6A5?
Ne, původně (papírově) to byla T3... a zase by mohla být, PV nebo PVN. (Nechť někdo znalejší objasní jestli by taková změna tam a zase zpátky papírově opravdu prošla).

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 20.2.2007 10:15

Jo. Jenomže před barákem překonáváš jen tak cca 12cm a schody v tramvaji jsou o dost víc, takže ta plošinka by byla dost prudká a přizabila by ses víc, než na schodech

Uživatelský avatar
2217
Uživatel
Příspěvky: 746
Registrován: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 2217 » 20.2.2007 9:54

Jasně, upgrade. Ty "kopečky" jsou vlastně nájezdy. Jako když máš před barákem schod a ty ho zaděláš na takovou plošinku šikmou. Dobrý by to bylo k tomu, že by se člověk v tramvaji nepřizabil... :D

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 20.2.2007 0:34

Upgrade? :lol:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 20.2.2007 0:33

P_V píše:Po tom, co se stalo s 8205 a 8200, to vidím to na 2) nebo 3) papírově a 6) fyzicky. Aneb nerozhoduje stav kastle, ale kombinace poruchový vůz + použitelné papíry :(
Jako že by se na papíry tohoto vozu postavila nová T6A5?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3667
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 19.2.2007 23:17

Po tom, co se stalo s 8205 a 8200, to vidím to na 2) nebo 3) papírově a 6) fyzicky. Aneb nerozhoduje stav kastle, ale kombinace poruchový vůz + použitelné papíry :(

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6138
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 19.2.2007 22:35

2217 píše:...mezi články ne schody, ale plynulé "kopečky", to by mohla být krásná tramvaj... :lol:
Jestli by byla krásná to nevim, ale ty "kopečky" si fakt nějak nedokážu představit....
Osobně považuju za reálný jenom varianty 2/, 3/, případně 6/.

Uživatelský avatar
2217
Uživatel
Příspěvky: 746
Registrován: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 2217 » 19.2.2007 22:26

Hlasuji rpo nízkopodlažní T6. To by vážně neuselo být zlé. Snížit střední dveře a vysokopodlažní nechat jen to nad podvozkama + mezi články ne schody, ale plynulé "kopečky", to by mohla být krásná tramvaj... :lol:

8729
Uživatel
Příspěvky: 26
Registrován: 01.9.2004 19:46

Příspěvek od 8729 » 19.2.2007 22:25

4/ vuz bude modernizovan s vyuzitim nove vozove skrine na vuz T3R.PV
5/ vuz bude modernizovan s vyuzitim nove vozove skrine na vuz T3R.PLF
Nevim, zda-li je u bodu 4 a 5 prihodny pojem modernizace... To by byl spis takovy downgrade :)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4664
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 19.2.2007 20:19

arny píše:Jen taková malá otázečka. Zrušili jsme 8205, zlikvidovali 8200. A Mop vyfotil na Žižkově 8600. Co má někdo nějaké zprávy co s ní bude? A je vůbec pojízdná?
jedná se o poslední zachovalý modernizovany prototyp. jeho vysoka poruchovost znemoznuje jeho nasazeni do pravidelneho provozu. je na biledni, ze se s vozem neco dit zacne. existuje nekolik moznych variant nasledneho postupu:

1/ vuz bude pouzit pro prototypovou rekonstrukci na vuz T6A5.LF
2/ vuz bude rekonstruovan na klasicky vuz T6A5
3/ vuz bude rekonstruovan na cvicny vuz T6A5
4/ vuz bude modernizovan s vyuzitim nove vozove skrine na vuz T3R.PV
5/ vuz bude modernizovan s vyuzitim nove vozove skrine na vuz T3R.PLF
6/ vuz bude zlikvidovan

jak to dopadne muzete hadat, ja se necham prekvapit.

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 368
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 19.2.2007 19:57

Jen taková malá otázečka. Zrušili jsme 8205, zlikvidovali 8200. A Mop vyfotil na Žižkově 8600. Co má někdo nějaké zprávy co s ní bude? A je vůbec pojízdná?

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 15.1.2007 21:04

Vašek píše:8600 by dobře posloužila jako prototyp T6A5.LF ( nízkopodlažní T6 ), kterou dopravní podnik údajně na tento rok plánoval. ( Dovoluji si připojit můj nákres vozu T6A5.LF - zkritizovat prosím ).
Pakliže by to konstrukčně šlo, bral bych nízkopodlažní T6 všemi deseti. Díky modernějšímu designu, většímu prostoru a větším oknům se v nich cestuje lépe, než v rekonstrukcích T3 (tedy i budoucí Waně).

Jaký to mají problém s propadáním? Může to někdo potvrdit?

Odpovědět