Tohle ale neni dalkove ovladani ve smyslu v jakem se tady na diskuzi psalo. Tedy, ze nekdo ridi vlak a nesedi v nem. V pripade pouziti riziciho vozu je nejzasadnejsi rozdil v tom, ze i v pripade uplne poruchy tohoto rizeni muze strojvudce vlak zastavit "zachrannou brzdou". BTW ridici vozy pouzivaji i CD - 843+943, 854+954, ... V zahranici se jedna o naprosto beznou zalezitost a ridi se takto i expresy o 5-10 vozech rychlostmi i 200 km/h.Syrda píše: Jinak to dálkové ovládání lokomotiv mají někteří soukromí provozovatelé drážní dopravy. Mj. i zmiňovaný Viamont, s lidma to jezdí na trati Trutnov - Svoboda n. Úpou. Jeden přívěsný vůz 010 má na jednom konci kabinu strojvedoucího, a dálkově ovládá loko ř. 704.
T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Dle páteční MF Dnes - režim automatického obratu (jak se to úředně nazývá) by se měl v červnu zkoušet i za dne. Po dobu zkoušek tam bude i nadále přítomen fíra (kdyby něco). Jinak to dálkové ovládání lokomotiv mají někteří soukromí provozovatelé drážní dopravy. Mj. i zmiňovaný Viamont, s lidma to jezdí na trati Trutnov - Svoboda n. Úpou. Jeden přívěsný vůz 010 má na jednom konci kabinu strojvedoucího, a dálkově ovládá loko ř. 704.
Viz http://www.viamont.cz/region/index.htm -> středisko Svoboda n.Ú. -> z provozu
Viz http://www.viamont.cz/region/index.htm -> středisko Svoboda n.Ú. -> z provozu
Už se využívá? A od kdy? Mám pocit, že tento systém pouze funguje na Dejvické...9001 píše:Jinak tento systém se už využívá na Dejvické. Řidič vystoupí a souprava se sama obrátí.
K tomu, aby se používal v běžném provozu mu však chybí (mimo jiné) dostatečný počet razítek a podpisů.
Nebo mi něco ušlo???
Nevim jestli i Viamont, ale určitě to mají v Radotíně na vlečce na Lochkově (cementárna) na posunovací lokomotivě (soukromá cementáren), Tak je na dálkové ovládání zcela. Jeden člověk jede s loko i hází výhybky. Ale jezdí jen v obvodu vlečky (mají i svého výpravčího) a na síť ČD se tedy tato loko nedostává.Neral píše:Mám pocit, že Viamont má něco takového na jedné svojí lokomotivě.
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Mám pocit, že Viamont má něco takového na jedné svojí lokomotivě.MF píše:No ale uznejte, že by to nebylo špatné Jedno tlačítko by zaplo řízení, druhé zadalo reverz, po stisku třetího by tramvaj popojela. Šofér by mohl čerpat přestávku a z okna restauračního zařízení s tramvají na konečné popojíždět
Pravda, ale pouze v tom smyslu, že to řidiči zahlásí "nástup nevidomého" a on ty dveře otevře tlačítkem.2217 píše:Ano. A ještě to skombinovat s ovládádním pomocí "pípátka" pro slepce! To bych si chodila do smyček hrát. Mimochodem říkal kdysi dááávno kamarád, že pokud tram neotevře 1. dveře a já smáčknu u sebe tlačítko 4 (nástup nevidomého), otevřou se ty dveře automaticky. Pravda, nebo blbej kec?
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
ked tu sme pri T6
Ked dakto má zaujem na segedinské 13 vuz,T6, avizujte nam ako sukromna sprava, potom odpovidam a tiez poslem pre kompetentneho, sukromné sprava.udajem.