T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 20.5.2007 12:32

Syrda píše: Jinak to dálkové ovládání lokomotiv mají někteří soukromí provozovatelé drážní dopravy. Mj. i zmiňovaný Viamont, s lidma to jezdí na trati Trutnov - Svoboda n. Úpou. Jeden přívěsný vůz 010 má na jednom konci kabinu strojvedoucího, a dálkově ovládá loko ř. 704.
Tohle ale neni dalkove ovladani ve smyslu v jakem se tady na diskuzi psalo. Tedy, ze nekdo ridi vlak a nesedi v nem. V pripade pouziti riziciho vozu je nejzasadnejsi rozdil v tom, ze i v pripade uplne poruchy tohoto rizeni muze strojvudce vlak zastavit "zachrannou brzdou". BTW ridici vozy pouzivaji i CD - 843+943, 854+954, ... V zahranici se jedna o naprosto beznou zalezitost a ridi se takto i expresy o 5-10 vozech rychlostmi i 200 km/h.

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Příspěvek od Syrda » 20.5.2007 12:10

Dle páteční MF Dnes - režim automatického obratu (jak se to úředně nazývá) by se měl v červnu zkoušet i za dne. Po dobu zkoušek tam bude i nadále přítomen fíra (kdyby něco). Jinak to dálkové ovládání lokomotiv mají někteří soukromí provozovatelé drážní dopravy. Mj. i zmiňovaný Viamont, s lidma to jezdí na trati Trutnov - Svoboda n. Úpou. Jeden přívěsný vůz 010 má na jednom konci kabinu strojvedoucího, a dálkově ovládá loko ř. 704.
Viz http://www.viamont.cz/region/index.htm -> středisko Svoboda n.Ú. -> z provozu

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 20.5.2007 9:01

Pokud vím, tak se jen chvíli zkoušel, ale v běžném provozu zatím není.

Uživatelský avatar
Oskar
Uživatel
Příspěvky: 1212
Registrován: 10.6.2006 11:17
Bydliště: Ano
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oskar » 19.5.2007 23:26

9001 píše:Jinak tento systém se už využívá na Dejvické. Řidič vystoupí a souprava se sama obrátí.
Už se využívá? A od kdy? Mám pocit, že tento systém pouze funguje na Dejvické...

K tomu, aby se používal v běžném provozu mu však chybí (mimo jiné) dostatečný počet razítek a podpisů.

Nebo mi něco ušlo???

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 19.5.2007 23:05

Řidič - no fuj :D

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 19.5.2007 23:03

Jenže vlaky mají daleko lepší zabezpečení než tramvaje. Tramvaje se svým způsobem více blíží autům než železnici.

Jinak tento systém se už využívá na Dejvické. Řidič vystoupí a souprava se sama obrátí.

fibou
Uživatel
Příspěvky: 356
Registrován: 12.10.2006 14:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Příspěvek od fibou » 19.5.2007 22:08

Neral píše:Mám pocit, že Viamont má něco takového na jedné svojí lokomotivě.
Nevim jestli i Viamont, ale určitě to mají v Radotíně na vlečce na Lochkově (cementárna) na posunovací lokomotivě (soukromá cementáren), Tak je na dálkové ovládání zcela. Jeden člověk jede s loko i hází výhybky. Ale jezdí jen v obvodu vlečky (mají i svého výpravčího) a na síť ČD se tedy tato loko nedostává.

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 18.5.2007 22:30

MF píše:No ale uznejte, že by to nebylo špatné :lol: Jedno tlačítko by zaplo řízení, druhé zadalo reverz, po stisku třetího by tramvaj popojela. Šofér by mohl čerpat přestávku a z okna restauračního zařízení s tramvají na konečné popojíždět :lol:
Mám pocit, že Viamont má něco takového na jedné svojí lokomotivě.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 17.5.2007 22:49

PvvS píše:Mel bych dotaz : Jak pokracuji vymeny nebo opravy podvozku pod T6 ?
Tak jsem měl v březnu moc velké oči, padesátým vozem s modernizovanými podvozky se stal až tento týden vůz 8680.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 17.5.2007 21:49

2217 píše:Ano. A ještě to skombinovat s ovládádním pomocí "pípátka" pro slepce! To bych si chodila do smyček hrát. :lol: Mimochodem říkal kdysi dááávno kamarád, že pokud tram neotevře 1. dveře a já smáčknu u sebe tlačítko 4 (nástup nevidomého), otevřou se ty dveře automaticky. Pravda, nebo blbej kec?
Pravda, ale pouze v tom smyslu, že to řidiči zahlásí "nástup nevidomého" a on ty dveře otevře tlačítkem. :)

Uživatelský avatar
2217
Uživatel
Příspěvky: 746
Registrován: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 2217 » 17.5.2007 21:23

Ano. A ještě to skombinovat s ovládádním pomocí "pípátka" pro slepce! To bych si chodila do smyček hrát. :lol: Mimochodem říkal kdysi dááávno kamarád, že pokud tram neotevře 1. dveře a já smáčknu u sebe tlačítko 4 (nástup nevidomého), otevřou se ty dveře automaticky. Pravda, nebo blbej kec?

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 17.5.2007 20:44

Jabberwocky píše:Byla.
No ale to už je dost drsné teda.......

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 17.5.2007 20:36

admirak píše:A řekněte... Nebyla by to prča??? :D :D
Byla.

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

ked tu sme pri T6

Příspěvek od 6514 » 17.5.2007 20:35

Ked dakto má zaujem na segedinské 13 vuz,T6, avizujte nam ako sukromna sprava, potom odpovidam a tiez poslem pre kompetentneho, sukromné sprava.udajem.

admirak

Příspěvek od admirak » 17.5.2007 20:25

jara píše:Co odjel on by si do té tramvaje sednul. A za jízdy tam dával takové kombinace jako, že vůz by nebrzdil či se přehazoval směr apod.
A řekněte... Nebyla by to prča??? :D :D

Odpovědět