Je to 8725+8688DavidD píše:Mělo by jít o soupravu 8725+8668.
T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T6A5 a T6A5.3
Re: T6A5 a T6A5.3
Přesně tak (chtěl jsem si na památku uloupit tu čelní cedulku 6 - Bahnhof a než jsem se nadál, nějakej šotouš mě předběhl)
Re: T6A5 a T6A5.3
Všem díky za informace. Zajímavé, jak se v Praze dají točit filmy z měst hodně vzdálených. Nevím do jaké míry to je paskvil, ale pořád lepší, než když v Zurichu (?) podle filmu jezdily T3...
Re: T6A5 a T6A5.3
Bude to film o pádu Berlínské zdi...
Jako tramvajově je to paskvil, neodpovídající nátěr, BUSE, výklopný dveře...a že to neni A2 by se ještě i přehlídnout dalo
Jako tramvajově je to paskvil, neodpovídající nátěr, BUSE, výklopný dveře...a že to neni A2 by se ještě i přehlídnout dalo
Re: T6A5 a T6A5.3
No, podle ev. č. a zbarvení to vypadá že chtějí točit něco o Berlíně, sice ani typ tramvaje, ani lak plně neodpovídá, ale to přeci nemůžeme od filmařů očekávat, že?
http://www.strassenbahnen-online.de/tat ... 83-01.html
http://www.strassenbahnen-online.de/tat ... 83-01.html
Re: T6A5 a T6A5.3
Mělo by jít o soupravu 8725+8668.M_r píše:Chtěl bych se zeptat. Ta souprava T6A5 co dnes stála ve vozovně Střešovice a absolvovala lepení podivného šedooranžového laku se bude účastnit natáčení nějakého filmu ?
Přidávám foto:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
No, asi to vyznělo jinak, ale chtěl jsem tím říct to, že rozdílů mezi KT8xT3 a T6xT3 bude víc. Že T6 není T3, to je jasná věc.dušan píše:jako čerstvý tramvaják s papíry na vše si myslíš, že rozdíl mezi T3 a T6 je minimální . budu ti oponovat , ona cvičná T6 by vážně od věci nebyla, on rozdíl je hned na první pohled , zcela jiný panel, panel závad, jiné ovládání couvání a mnoho dalších, byť i drobných rozdílů . tudíž - cvičná T6 minimálně pro řidiče motola a žižkova je nutnost.
Re: T6A5 a T6A5.3
Chtěl bych se zeptat. Ta souprava T6A5 co dnes stála ve vozovně Střešovice a absolvovala lepení podivného šedooranžového laku se bude účastnit natáčení nějakého filmu ?
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Myslím, že toto již vyloučil Good níže - jakákoliv změna výzbroje by znamela překopání kabeláže a tím pádem GOtrainzjohny píše:Co jsem já slyšel (ze Žižkova) tak jde fakt "pouze" na opravu, né na GO. Otázka je na jakou opravu. Ale co třeba progress a první T6-A5.RP ???
Já si myslím, že čím méně atypů v provozu - tím lépe. Proto bych byl pro předělání na klasickou T6 a pokud by to bylo příliš drahé - tak raději používat pouze jako pracovní nebo školní vůz
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Co jsem já slyšel (ze Žižkova) tak jde fakt "pouze" na opravu, né na GO. Otázka je na jakou opravu. Ale co třeba progress a první T6-A5.RP ???
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
A ze by nakonec prvni T6 pluh ?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Taky se nehádam, dostal jsem tuhle informaci, tak jí předávam dál...I.am.good píše:Vážně? Já to nevím, tak se nehádám, ale.....
Minimálně se to ale bude zkoušet, takže se s ní ještě nějakej čas budeme setkávat.
Každopádně pojízdná je, dojela pokud vim vlastní silou a po areálu taky pojížděla sama.
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
Re: T6A5 a T6A5.3
jako čerstvý tramvaják s papíry na vše si myslíš, že rozdíl mezi T3 a T6 je minimální . budu ti oponovat , ona cvičná T6 by vážně od věci nebyla, on rozdíl je hned na první pohled , zcela jiný panel, panel závad, jiné ovládání couvání a mnoho dalších, byť i drobných rozdílů . tudíž - cvičná T6 minimálně pro řidiče motola a žižkova je nutnost.Fořtík píše:No, T6 ani tolik ne. Na Pankráci je Šumperák na ruku i T3M s ručním řadičem. Rozdíl od T6 není tak veliký. A ohledně závad - nemohu posoudit. Co by se spíš určitě hodilo, to je cvičné KT. Tam je hodně rozdílných věcí...
Re: T6A5 a T6A5.3
Vážně? Já to nevím, tak se nehádám, ale.....demon píše:Hlavně klíííííd !
Podle nejnovějších zpráv se bude zprovozňovat !
Proč by se měla zprovozňovat, když je to naprosto atypická výzbroj? Navíc, když už teď pořádně nejede? Tady se nabízí příměr k 8200 a všichni víme, jak skončila.
A předělat to na TV3 by sice šlo, ale za cenu kompletní nové kabeláže + úprav karoserie pro el. komponenty. Takže nejspíš nerentabilní, pakliže chce DPP dát T6 do riti.
Přeji si to, aby jezdila, ale bojím se, že je to fakt nanic.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Hlavně klíííííd !
Podle nejnovějších zpráv se bude zprovozňovat !
Pak ovšem nechápu tu likvidaci rezervních atypických podvozků...
Podle nejnovějších zpráv se bude zprovozňovat !
Pak ovšem nechápu tu likvidaci rezervních atypických podvozků...