T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od arny » 21.5.2008 23:09

DavidD píše:Furt lepší mít zničený zadní vozy, než přední i zadní :!: Jak to bohužel ve Strašnicích dopadne :(
Ty si nějak věříš!! Je vidět averze, vůči této vozovně, :wink: Ale jak píši níže oni za to zas tak nemůžou. Bohužell mají nejstarší vozový park v Praze. A u starých věcí je těžká a náročná údržba, aby to vypadalo jako nové. Dnes jsem jel domů 8615 a jedinou závadu co jsem našel byla jedna nesvítící žárovka v tlačítku.
Něvěřím tomu, že to ve SA tak dopadna, jak ty píšeš. A když... Tak se to může stát v jakékoliv vozovně. 8-)

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Quetzalcoatl » 21.5.2008 22:12

Sedačky se čistí. Pozná se to podle fialovějšího odstínu sedačky a vyššího chlupu.
metroweb píše:Postupným zaváděním nových souprav M1 a rekonstruovaných souprav 8171M vznikla nutnost řešit čištění čalouněných sedadel. Úklidová firma používá parní způsob čištění, kdy je pára o teplotě 140 °C aplikována pod tlakem na povrch sedadla. Uvolněné nečistoty jsou zachycovány do textilního návleku nástavce a současně jsou ničeny případné bakterie a mikroby. Výhodou je to, že se používá pouze čistá voda a sedadla jsou za 40 minut suchá. Ve snaze sjednotit postup čištění čalouněných sedadel v celém Dopravním podniku hl. m. Prahy byl v roce 2001 sestaven pracovní tým, který měl za úkol vyhodnotit používané způsoby čištění na jednotlivých odštěpných závodech a doporučit optimální technologii. Nevýhodou užívaného čištění sedadel v DP - Metro je zvýšená prašnost sedadel z důvodu chybějícího odsávání. Jako optimální způsob čištění byla doporučena technologie zavedená v odštěpném závodu Elektrické dráhy:

* vysávání sedadla vysavačem s turbocleanem (klepací hubicí),
* nanesení saponátové pěny ve spreji na potah sedadla a její vetření do látky speciálním vibrátorem,
* po zaschnutí pěny, která na sebe naváže nečistoty, opětovné vysátí sedadla pomocí klepací hubice.

Pro čištění je použito pěny ROYAL. Doba čištění jednoho sedadla je 9 minut a doba schnutí je 8 hodin.

Četnost čištění:

* vysávání podlahy vozidla - minimálně 1x za 3 dny,
* suché vysávání sedadel - minimálně 1x za měsíc,
* čištění sedadel saponátovou pěnou - minimálně 1x za 2 měsíce.

Josef
problémový jedinec
Příspěvky: 492
Registrován: 24.3.2008 18:10

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Josef » 21.5.2008 21:47

Jak mě bylo řečeno, sedačky se nečistí..... A docla tomu i věřím.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od DavidD » 21.5.2008 21:12

Vašek píše:No vidíš, já mám přesně opačnou zkušenost. Podívej se někdy mezi sedačku a topení v motolské T6. Zpravidla uvidiš poměrně čisté zákoutí. Co uvidíš u T6 z jiných vozoven? Špínu, přilepené žvýkačky atp. . A co se týče sedaček, tak některé jsou sice odporné, ale je to dáno spíše jejím stářím než péčí o ni.
To nesouhlasím, v žižkově je mají čistější!!
Pepa píše:DavidD: no kdyby jsi viděl jak ty vozy přišli, tak by jsi psal jinak. Co přišla první T6 8602 do SA tak to byl dlouhodobý zadní vůz v MO a taky to na něm bylo znát (možná ještě je - to nevim) poškrábaná okna a zečmáraná zadní plošina... A myslim, že ti pokemoni co čmáraj a škrábaj si nevybíraj z jaké vozovny je ten vůz.
Furt lepší mít zničený zadní vozy, než přední i zadní :!: Jak to bohužel ve Strašnicích dopadne :(
Naposledy upravil(a) DavidD dne 21.5.2008 21:15, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od pawel » 21.5.2008 21:11

Quetzalcoatl píše:S problitými a omočenými sedačkami se setkávám hlavně v novinách (nejčastěji vozovna MF Dnes) a u lidí, kteří tímto argumentují proč jezdit svým SUV* místo MHD.
přesně.

a pro josefa - o "boblité" sedačce ještě nepsali ani v MfD. tak napiš zieglerovi (či nějakému jeho nástupci), třeba ti to otisknou. nazdar.

Uživatelský avatar
Pavel PS
Uživatel
Příspěvky: 91
Registrován: 31.1.2007 21:29
Bydliště: tak už nejbližší vozovnou nejsou Střašidelnice, ani Pankrác, ale Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Pavel PS » 21.5.2008 21:00

arny píše:Jsem docela zklamaný z toho, jak tady (skoro) každý kritizuje vozovnu Strašnice. Podle mě je nesprávné ji označovat jako "nejhorší" vozovnu. Podle mě to není pravda a i Praze bych řekl, že určitě 1. je horší.

Všimli jste si náhodou vozového parku jednotlivých vozoven? SA ho mají nejstarší...
Plný souhlas!!! Zkuste mít krásně nablýskanou věc, které je úplně nejstarší. To kdyby SA měly ty tramvaje od jejích prvních km, pak by se dalo říct, jaká je údržba, ale když pořád dostávají nejstarší T3 z jiných vozoven... Dneska jsem se schválně po T6 z 5.vozovny koukal, a nepřišlo mi to horší oproti průměru u DP vč. busů (který teda není zrovna extra). A ani ty T3 nejsou výrazně špinavější.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Pepa » 21.5.2008 20:20

Zkuste taky srovnávat vozy které jsou na tom stejně. Třeba před PO a po PO... a kterej vůz bude čistější?

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Quetzalcoatl » 21.5.2008 20:17

S problitými a omočenými sedačkami se setkávám hlavně v novinách (nejčastěji vozovna MF Dnes) a u lidí, kteří tímto argumentují proč jezdit svým SUV* místo MHD. :(
*slušnost uživatele vyloučena

Vašek
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 15.11.2006 19:11

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Vašek » 21.5.2008 20:13

Josef napsal: Skušenosti mám. Kdykolik jedu motolskou T6, tak se štítím sednout si. Boblitá sedačka nrbo poch------------caná to si mi stává tak 1 za měsíc...[/quote]

No vidíš, já mám přesně opačnou zkušenost. Podívej se někdy mezi sedačku a topení v motolské T6. Zpravidla uvidiš poměrně čisté zákoutí. Co uvidíš u T6 z jiných vozoven? Špínu, přilepené žvýkačky atp. . A co se týče sedaček, tak některé jsou sice odporné, ale je to dáno spíše jejím stářím než péčí o ni.

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od arny » 21.5.2008 20:11

Jsem docela zklamaný z toho, jak tady (skoro) každý kritizuje vozovnu Strašnice. Podle mě je nesprávné ji označovat jako "nejhorší" vozovnu. Podle mě to není pravda a i Praze bych řekl, že určitě 1. je horší.

Všimli jste si náhodou vozového parku jednotlivých vozoven? SA ho mají nejstarší (nepočítaje Střešovice) ve všech. Tak se nedivme, že jsou její vozy "nejšpinavější, nejzničenější, nejzanedbanější, ale věřím tomu, že se o své vozy stejně (možná) i lépe, než v jiných vozovnách. A když SA konečně dostanou nové vozy (14T), tak jí je po pár měsících seberou a já se nedívím, těl lidem vozovenskejm, že trošku ztratí zájem o údržbu.

Ale vraťmě se k T6.. Podle mě jsou na tom v SA dobře a opět hleďme na to, že se jedná o vozy z 1. série. Nesetkal jsem se, s žádnu velkou závadou, nebo nejakým nepříjemným rahotem, extrémně špinavými sedačkami a tak... Podle mě jsou Tšetky ve Strašnicich v dobrých rukách a já osobně s nimi jedu daleko radši než s T3 a i 14T

Můj názor je takový, že daleko hůř jsou na tom vozy na Pankráci, než ve Strašnicích, a to jsou novější.. :P

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Karosák » 21.5.2008 19:56

Tak se nemáš tak často zřídit do němoty :lol: :lol: (pardon, ale ta Josefova ofenziva me k tomu trosku postouchla)

Josef
problémový jedinec
Příspěvky: 492
Registrován: 24.3.2008 18:10

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Josef » 21.5.2008 18:55

Skušenosti mám. Kdykolik jedu motolskou T6, tak se štítím sednout si. Boblitá sedačka nrbo poch------------caná to si mi stává tak 1 za měsíc...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od pawel » 21.5.2008 18:46

josef: můžu se tě zeptat, kolikrát jsi skutečně viděl v tramvaji sedačku znečištěnou tak, jak popisuješ??? osobně s látkovými potahy nemám problém, až na pár vozů, kde evidentně velmi dlouho nebyly vyměněny a jsou extrémně seprané (+se jedná o původní verzi s "propadlým" sedákem).

doopravdy jsem si nevšim toho, že by SA T6 měly horší sedačky než jiné vozovny.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Pepa » 21.5.2008 16:24

DavidD: no kdyby jsi viděl jak ty vozy přišli, tak by jsi psal jinak. Co přišla první T6 8602 do SA tak to byl dlouhodobý zadní vůz v MO a taky to na něm bylo znát (možná ještě je - to nevim) poškrábaná okna a zečmáraná zadní plošina... A myslim, že ti pokemoni co čmáraj a škrábaj si nevybíraj z jaké vozovny je ten vůz.

Josef
problémový jedinec
Příspěvky: 492
Registrován: 24.3.2008 18:10

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Josef » 21.5.2008 13:59

To je pravda. Okna zničené, sedačky peosezel, špinavé, polité někdy i boblité a pos******rané, podlaha špinavá a všiml jsem si , že i v kabině se snad neuklízí.

Odpovědět