T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Bobik v 20.3.2019 6:21

Hlavně T6 je na rozdíl od T3 mnohem méně. Další důvod, proč touhle cestou nejít.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod demon v 19.3.2019 21:41

Petrpes napsal:Hlavně že jsme vyřadili zánovní SUCS a eRPesa jsou z většiny vozy z let šedesátých...
Opravdu koncepce :D
A těm T6 se taky mohlo dát více péče ❣
Holt nejnovější vozy z rodiny T3 máme na 23

To tady ale neřešíme, že...
Díky kompletní rekonstrukci jsou RP oproti původním SU/M opravdu v podstatně lepším stavu, to asi nemůže nikdo popřít.
Víc péče T6 by znamenalo stovky tisíc navíc, na což nejsou prachy.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Petrpes v 19.3.2019 15:35

Zkrátka aby byla 23 opravdu šoto, měli bychom se zbavit všech pohrobků T3...
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
 
Založen: 28.8.2008 21:03
Bydliště: psí bouda

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod 9001 v 19.3.2019 14:28

Petrpes: Ale ono prý SUCS nebyly žádná sláva a byly dost poznamenané dobou kdy vznikaly...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod P_V v 19.3.2019 12:53

Máme 21. století, vysokopodlažní vůz patří na smetiště dějin.
Věděli to i v ČKD koncem 80. let, ale už to nezvládli dotáhnout, tak ještě nějakou dobu dodávali recykláty RVHP úspešných konstrukcí minulých 20 let, než to zabalili úplně.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Petrpes v 19.3.2019 12:41

Hlavně že jsme vyřadili zánovní SUCS a eRPesa jsou z většiny vozy z let šedesátých...
Opravdu koncepce :D
A těm T6 se taky mohlo dát více péče ❣
Holt nejnovější vozy z rodiny T3 máme na 23
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
 
Založen: 28.8.2008 21:03
Bydliště: psí bouda

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod demon v 19.3.2019 6:20

Sice to spolu příliš nesouvisí, ono zrovna u oken bude kvést cokoliv, 15T nevyjímaje, ale rozdíl je v tom, že u T3 je i při běžné údržbě tu barvu na co nanést, zatímco u T6 prostě nikoli...
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod 9001 v 18.3.2019 21:42

trainzjohny: No nevím, ale u oken kvetou i T3... A že se to mnohdy řeší novou vrstvou barvy je taky vidět...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod trainzjohny v 18.3.2019 16:41

To že to kvete u každýho okna už několik let není problém údržby, ale mizerné kvality. To že vlastní konstrukce není tak odolná jako T3 se také už jasně ukázalo při nehodách...
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Bobik v 18.3.2019 5:10

chlapecx napsal:Jestli to ení tím, že se tam už se*e na údržbu? :-D :roll:
Ne, na údržbu se se.e tak maximálně proto, protože nemá cenu to udržovat. :lol: Ten vůz je holt poznamenán dobou vzniku, tedy bídou pozdního socialismu, což je na jeho ne/kvalitě krutě znát.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod chlapecx v 17.3.2019 23:05

trainzjohny napsal:
demon napsal: Prostě T6 je v Praze aktuálně nejhorší vůz (mimo muzea a vozů na 23).


Jestli to ení tím, že se tam už se*e na údržbu? :-D :roll:
Uživatelský avatar
chlapecx
problémový jedinec
 
Založen: 16.8.2012 21:14

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod trainzjohny v 16.3.2019 14:31

demon napsal:Jinde nemaj flotilu nových vozů v počtu jako v Praze, tak jim nic jinýho než udržovat při životě T6 nezbývá.
Což o to, ale většinou k tomu nemají mnoho dalších slušných T3, většinou se za nové vozy vyřazují nezrekonstruované T3, což už Praha nemá. Prostě T6 je v Praze aktuálně nejhorší vůz (mimo muzea a vozů na 23).

Třeba v Blavě jsou na tom podobně jako my, polovinu vozového parku mají v 29/30T, ale T6 žijí dál, protože vyházely starý T3.
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod demon v 16.3.2019 13:45

pawel napsal:jo, souhlas a chapu. nijak tady reinkarnaci T6 neprosazuju, jen mi porad nejak nejde do hlavy, ze se jich praha takhle smahem zbavuje, zatimco jinde dale jezdi v plnych poctech. jako dite devadesatek je to pro me porad pokrokovy vuz proti T3. :) kazdopadne diky za vysvetleni!

Jinde nemaj flotilu nových vozů v počtu jako v Praze, tak jim nic jinýho než udržovat při životě T6 nezbývá.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod pawel v 16.3.2019 11:43

jo, souhlas a chapu. nijak tady reinkarnaci T6 neprosazuju, jen mi porad nejak nejde do hlavy, ze se jich praha takhle smahem zbavuje, zatimco jinde dale jezdi v plnych poctech. jako dite devadesatek je to pro me porad pokrokovy vuz proti T3. :) kazdopadne diky za vysvetleni!
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod trainzjohny v 16.3.2019 10:46

Taková "rekonstrukce" by na rozdíl od relativně levné úpravy KTéčka, kde se navíc získá obousměrný vůz (což je jediný důvod proč se kupují) stála balík, protože by se to dalo udělat jedině vyhozením T6 a na její papíry postavit novou tramvaj. U KT8 se dá použít skříň krajních článků a koupit střední díl, který je relativně levný, protože se vyrábí seriově a je vyzkoušený. Navíc z toho vznikne vůz kterého už jsou tu desítky, umí s ním řidiči a technici.
Jinak DPP kachny nemiluje, ale jde o nouzi obousměrných vozů které hrozí v příští letech potřebou značně převyšující současné počty, neboť se uvažuje o několika tratích "dočasně" ukončených bez smyček a jelikož jiný obousměrný typ není nějak v nabídce tak je kachna levné řešení které je k dispozici rychle (kdyby se tedy na nich začalo dělat s tím, že jsou třeba).

Na T6 by se muselo někde nechat navrhnout,udělat, vyzkoušet celou sestavu článků a to všechno k čemu ?

A jestli se cestující bojí že se jim šumperák rozpadne za jízdy, tak v tom případě nechápu, že někdo vleze do T6, který jsou výrazně v horším stavu.
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Další

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron