T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 21.4.2007 18:44

některé T6 vržou fakt strašně - zrovna dneska jsem měl jednu takovou - 8609

btw dneska jsem se opět doslechl, že ještě letos se HL možná T6 dočká - tak uvidíme :-)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Příspěvek od MF » 21.4.2007 12:30

Vyloženě špatnou asi ne, ale řekl bych, že Hloubětín je lepší. Už jen proto, že když mluvím s mistry, tak mají zájem vědět co na voze bylo za problém a jsou více v tomto smyslu iniciativní. V Hloubětíně je i víc fandů do dopravy a tak se asi i více snaží.

No ale konec vychvalování Hloubětína - všude jsou dobří a špatní lidé, jen v tom Hloubětíně bych si troufal tvrdit, že ten poměr je 75 ku 25.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 21.4.2007 10:33

MF píše:Jen chci říct, že by byla škoda T6 zrušit a nerenovovat je. Jsou to jedny z lepších tramvají a kdyby byly deponovány jinde než v Motole, tak by zřejmě i jejich stav byl lepší - tím mám na mysli v Hloubětíně.
No nevím jak ty, ale přijde mi, že MO má údržbu dobrou.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Příspěvek od MF » 21.4.2007 8:30

Jen chci říct, že by byla škoda T6 zrušit a nerenovovat je. Jsou to jedny z lepších tramvají a kdyby byly deponovány jinde než v Motole, tak by zřejmě i jejich stav byl lepší - tím mám na mysli v Hloubětíně.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 20.4.2007 22:56

Poslední dobou až příliš často slýchávám vrzání odkudsi z podvozků T6. Je to docela podobný zvuk (a stejně nepříjemný), jako vrzající kloub u reko KT. Výrazný je hlavně při nerovnostech tratě a rozhoupání vozu. O co se jedná?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 16.3.2007 10:31

PvvS píše:Mel bych dotaz : Jak pokracuji vymeny nebo opravy podvozku pod T6 ?
Stále pokračují i když momentální stav je 3 kusy v reklamačním řízení, takže se používají i staré.
Nové má současnosti asi 50 vozů.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 16.3.2007 0:01

Mel bych dotaz : Jak pokracuji vymeny nebo opravy podvozku pod T6 ?

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 13.3.2007 23:08

stteep píše:ehm... já myslel že tyhle vozy byli sešrotovány a jejich papíry byli využity na postavení nového vozu s novou kastlí a vším ostatním. tzn. že původní vůz neexistuje, jelikož byl sešrotován.

Je to tak nebo se snad mýlím? :roll:
Máš pravdu, ale to byla ironie na DP...

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 13.3.2007 23:08

stteep píše:ehm... já myslel že tyhle vozy byli sešrotovány a jejich papíry byli využity na postavení nového vozu s novou kastlí a vším ostatním. tzn. že původní vůz neexistuje, jelikož byl sešrotován.
Nemylis se. Jeste z techto vozu nejspise zbyly podvozky a motory (ktere mozna uz jezdi pod jinym vozem).
A pak hromada provozne zbytnych soucastek jako okna, zidle, ... pro ktere se jeste mozna nejaka nova sluzba na nejakem jinem voze najde.

stteep
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 02.1.2007 17:39
Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)

Příspěvek od stteep » 13.3.2007 22:50

trainzjohny píše:A proč by to nešlo ??? Podívej se na vozy 8200 a 8205, objí po reku z T3 a už je z nich druhá rekonstrukce :wink:
ehm... já myslel že tyhle vozy byli sešrotovány a jejich papíry byli využity na postavení nového vozu s novou kastlí a vším ostatním. tzn. že původní vůz neexistuje, jelikož byl sešrotován.

Je to tak nebo se snad mýlím? :roll:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 13.3.2007 20:37

vzhledem k tomu, že T6 lze z hlediska jejich vztahu k T3 přirovnat analogicky k mevrům/ponorkám (dokonce i podle vzhledu:)), dalo by se očekávat, že je stihne podobný osud.

já si to ale nemyslím. kromě problémů s počty, které tu byly naznačeny, bych řekl, že naopak mnoho T3RP prvních sérií odejde do věčných lovišť dříve, než se počítá. přecijen většině těch vozů už bude něco přes půl století a to je fakt, který se podle mě projeví a přijde moment, kdy se nevyplatí do T3RP strkat žádné další peníze a nezbude než vůz vyřadit (resp. "rekonstruovat" s novou kastlí, ale od tohoto zpátečnictví se očekávám do té doby upustí).

vždyť žádný jiný DP si netroufl rekonstruovat své nejstarší šroty, většina z nich to dělala přesně naopak. asi k tomu měly nějaké relevantní důvody. v praze se vše vsadilo na jedinou kartu: zachránit co se dá, aby bylo v příštích pár letech s čím jezdit - dlouhodobý výhled byl ale opominut.

krom toho máme pořád ještě nějakých 300 ks zrychlovačů a 100 ks TV1. pochybuju, že do osmi let se praze podaří tohle všechno vyházet nebo rekonstruovat.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 13.3.2007 20:36

I.am.good píše:To právě vůbec není pravda. Nechci kecat, ale je to koncepcí vozu - T3 má hlavní nosník přes celý vůz a to je obrovskej kus železa, co teoreticky může mít životnost klidně 100let, oproti tomu T6 a KT8 mají nějakou jinou stavbu, takže to nevydrží tolik. Znalejší určitě upřesní.)
No ale nevěřim, že by nešla jedna rekonstrukce T6 a jediný důvod proč to neudělat by mě taky zajímal? A znovu rekonstruovat T3R.P na další RR.PP- z toho by asi někteří jako DJ dostali infarkt. :D

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 13.3.2007 20:26

DavidD píše:No jasně, ale furt bude lepší dělat T6R.P než T3R.P znova rekonstruovat-to snad už ani nejde...
To právě vůbec není pravda. Nechci kecat, ale je to koncepcí vozu - T3 má hlavní nosník přes celý vůz a to je obrovskej kus železa, co teoreticky může mít životnost klidně 100let, oproti tomu T6 a KT8 mají nějakou jinou stavbu, takže to nevydrží tolik. Znalejší určitě upřesní.)

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 13.3.2007 19:35

trainzjohny píše:A proč by to nešlo ??? Podívej se na vozy 8200 a 8205, objí po reku z T3 a už je z nich druhá rekonstrukce :wink:
Ach na todle kouzlo jsem zapoměl.... :D

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 13.3.2007 19:31

DavidD píše:No jasně, ale furt bude lepší dělat T6R.P než T3R.P znova rekonstruovat-to snad už ani nejde...
A proč by to nešlo ??? Podívej se na vozy 8200 a 8205, objí po reku z T3 a už je z nich druhá rekonstrukce :wink:

Odpovědět