T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 21.2.2007 12:53

Absolut píše:Ach ano, Proxi, máš pravdu, dokonce jsem to i fotil :D Tak tedy beru zpět, viděl jsem to na vlastní oči :-)

Ale že to byla tehdy super akcička s těmi trojčátky, což? :lol: 8-)
Koukám, že na jedné fotce jsme dokonce vedle sebe :lol:

Zátiší s vládní soupravou a šotouši u zastávky Lipského: http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 681-09.jpg

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 21.2.2007 12:45

Absolut píše: přímo na téhle stránce už máš napsané, že 8600 NEMÁ žádné původní ev. č.
Sypu si popel na hlavu. :oops: A to jsem to předtím četl.

Proxi už vidím, že to jde. Dík

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 21.2.2007 12:29

Dokonce koukám, že na některých obrázcích jsem vyfocený.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 21.2.2007 12:19

Ach ano, Proxi, máš pravdu, dokonce jsem to i fotil :D Tak tedy beru zpět, viděl jsem to na vlastní oči :-)

Ale že to byla tehdy super akcička s těmi trojčátky, což? :lol: 8-)

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 21.2.2007 12:07

Absolut píše:T6 1. a 2. série spřahovatelné jsou, se 3. sérií by to mělo být také OK, ale nikdy jsem to v reálu neviděl, protože celátřetí série je na Žižkově.
Vážně jsi to nikdy neviděl???
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041631

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 21.2.2007 11:56

Arny,

přímo na téhle stránce už máš napsané, že 8600 NEMÁ žádné původní ev. č.

T6 1. a 2. série spřahovatelné jsou, se 3. sérií by to mělo být také OK, ale nikdy jsem to v reálu neviděl, protože celátřetí série je na Žižkově.

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 21.2.2007 11:44

z bodem 2. a 3. bych souhlasil předělat to na klasickou nebo cvičnou T6 s TV3. Mělo by se to dát i spojit s klasickou T6. Označit to jako reko T6A5.3 tedy stejně. Teď mě jsem si vzpoměl byli by na ní podvozky? Pokuď vím tam jsou upravený z T3
4. a 5. (spš 4.) reko na PV nebo Wanu je podle mě nejreálnější. Typnul bych to 8186. (8205-8178,8200-8182). S kaslí bych opravdu typnul bod 6.

Ještě dvě otázečky
1. Jaký měla 8600 původně evidenční číslo :?:
2. Jdou mezi sebou klasický T6 :!: bezproblémů :!: spojit i mezi jednotlivýma sériema :?: Pokuď vím, tak jsou mezi nimi nepatrné konstrukční změny.

Typnul bych že, opravdu jdou spojit bezproblémů.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 20.2.2007 14:47

Vďaka 8-)

Quakeman
Uživatel
Příspěvky: 20
Registrován: 24.12.2006 10:13
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Quakeman » 20.2.2007 14:44

Absolut píše:Proxy, do skříně 8600 se dávala TV14 proto, že byla po "úspěchu" projektu T3M2DVC vize, že by se mohly "modernizovat" T3 dosazením nové skříně T6, asi tolik původních věcí, jako dnes na T3R.PV, jenomže tehdy neměl nikdo páru o tom, že bude nějaká skříň VAR a vypadalo to, že skříně na T3 vyrobené 1998 budou poslední a první hrubá stavba skříně VAR byla myslím představena až někdy v roce 2002.

V době uvedení 8600 do provozu již byly na TV14 ohlasy z DP Most-Litvínov a kdyby nešlo ČKD tam, kde je, tak by mohlo být těch T6 s TV14 asi víc. Na rozdíl od T3R, které dost visely na ČKD a jejich modernizační program se nikdy pořádně nerozjel - v Brně je jen jedna a v Bratislavě (typ T3S) jsou asi dvě a pak se také vydali cestou Progressu v nezměněné skříni... Tady by mě mohl doplnit někdo z Blavy, nějak si nevybavuji, jak vypadá vůz 7303 ani co má za výzbroj, neboť jsem ho v provozu nikdy nepotkal.

Neplést s Brněnskými T3R č. 1659-1668 a 1669+1670. Prvních deset jsou novostavby a ne modernizace, dokonce existujíc fota, jak řada všech 10 vozů stojí v Pisárkách pár dní po dodání v březnu 1997. Souprava 1669+1670 je původně určená na export a po několika letech stání v ČKD dodělaná pro Brno - ale té už je plný internet.

No když už jsem se tak rozepsal, tak foto - T3R ještě se štítky z ČKD - v popředí vůz budoucího ev. č. 1660.
Vozy s TV 14 v Bratislave sú-T3S 7301/7302,K2S 7101 až 7106.Voz 7303 má asynchrónnu výzbroj s EVPU Dubnica a čelo kotas.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 20.2.2007 14:32

Proxy, do skříně 8600 se dávala TV14 proto, že byla po "úspěchu" projektu T3M2DVC vize, že by se mohly "modernizovat" T3 dosazením nové skříně T6, asi tolik původních věcí, jako dnes na T3R.PV, jenomže tehdy neměl nikdo páru o tom, že bude nějaká skříň VAR a vypadalo to, že skříně na T3 vyrobené 1998 budou poslední a první hrubá stavba skříně VAR byla myslím představena až někdy v roce 2002.

V době uvedení 8600 do provozu již byly na TV14 ohlasy z DP Most-Litvínov a kdyby nešlo ČKD tam, kde je, tak by mohlo být těch T6 s TV14 asi víc. Na rozdíl od T3R, které dost visely na ČKD a jejich modernizační program se nikdy pořádně nerozjel - v Brně je jen jedna a v Bratislavě (typ T3S) jsou asi dvě a pak se také vydali cestou Progressu v nezměněné skříni... Tady by mě mohl doplnit někdo z Blavy, nějak si nevybavuji, jak vypadá vůz 7303 ani co má za výzbroj, neboť jsem ho v provozu nikdy nepotkal.

Neplést s Brněnskými T3R č. 1659-1668 a 1669+1670. Prvních deset jsou novostavby a ne modernizace, dokonce existujíc fota, jak řada všech 10 vozů stojí v Pisárkách pár dní po dodání v březnu 1997. Souprava 1669+1670 je původně určená na export a po několika letech stání v ČKD dodělaná pro Brno - ale té už je plný internet.

No když už jsem se tak rozepsal, tak foto - T3R ještě se štítky z ČKD - v popředí vůz budoucího ev. č. 1660.

Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
Příspěvky: 248
Registrován: 09.6.2005 13:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bald » 20.2.2007 14:18

Ale jo, je to pravda. Na TV3 by byla nutná kompletní přestavba elektroinstalace atd, bylo by to finančně náročné. A než udržovat prototyp v chodu, je její uplatnění na náhradní díly asi to nejlepší. Skříni ale snad nic není, byla by škoda ji rozřezat. Ještě se někdy může hodit. Kdyby něco podobného bývalo už dřív z kačeny, nemuseli jsme přijít o 9006 :(

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 20.2.2007 14:05

Bald píše:Podle mě by bylo nejrozumější udělat z toho buď klasickou TV3 T6, a nebo skříň odzbrojit a zachovat ji jako náhradní díl.
Nejsem technik, ale soudím, že když z toho nebyla původně vystavena klasická T6, pravděpodobně tomu cosi technického brání :idea:

Vzhledem k tomu, že nyní již díky dodávkám poršeter nedostatek vozů nemáme, tipuji, že žižkovský kočkopes je určen ke kanibalizaci ND a papíry možná poslouží k výrobě nové wany. Po zkušenostech z rekonstrukcí 8200 a 8205 soudím, že hrát si se sériovými úpravami T6 na 8600 také nikdo nebude :(

T6ky má rád, ale bohužel 8600 je atypický a problémový vůz - jeho zrušení ušetří depákům práci a zvýší spolehlivost vypravení. 8-)
Naposledy upravil(a) Proxy dne 20.2.2007 14:56, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 20.2.2007 13:52

Možná by opravdu šlo na papíry 8600 postavit T3R.PVN a skříň ponechat jako náhradní díl.

Nejsem si tím ale jistý, s 8600 to bylo jinak, než s 8200/7007 a 8205/6329, sice to byla třetí "modernizace T3" doplňující tuhle "výběrovou trojku" ze které se pak mělo vybrat, jakou cestou modernizací jít, není mi však známo, že by 8600 měla techničák z nějaké staré T3, myslím že se jedná o nový vůz r. 1998.

Škoda, že nebyla nikdy dokončena 8206/7005 :( Souprava by se třeba v SA udržela déle...

Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
Příspěvky: 248
Registrován: 09.6.2005 13:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bald » 20.2.2007 13:45

MOp píše:1/ vuz bude pouzit pro prototypovou rekonstrukci na vuz T6A5.LF
Čepový rozvor u té skříně je dost malý, podle mě by zkrácená wana o 80 čísel neměla smysl. Říznutí a prodloužení skříně by byl asi brutální zásah, ale možné je všechno.
Podle mě by bylo nejrozumější udělat z toho buď klasickou TV3 T6, a nebo skříň odzbrojit a zachovat ji jako náhradní díl.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 20.2.2007 12:21

Neral píše:Jako že by se na papíry tohoto vozu postavila nová T6A5?
Ne, původně (papírově) to byla T3... a zase by mohla být, PV nebo PVN. (Nechť někdo znalejší objasní jestli by taková změna tam a zase zpátky papírově opravdu prošla).

Odpovědět