Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
Ondrys
- Uživatel
- Příspěvky: 118
- Registrován: 25.11.2004 18:35
- Bydliště: Jablonec N/N
Příspěvek
od Ondrys » 13.2.2006 19:28
Nejezdí náhodou v Brně soupravy T6 na dva sběrače jen kvůli tomu že tam mají jen běžná spřáhla, a ne polo-automaty (které umožnují ono zmiňované silové propojení) jako všude jinde? Nevěřím tomu že je to kvůli DÚ.
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 13.2.2006 10:01
Mno, když začaly jezdit T6 na d-3 někdy na jaře 1996 tak tam několik kol lítala souprava na zadní ptg a nikoho to neštvalo... teda akorát házel pilot ručně vexle...
-
syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od syverin » 12.2.2006 23:05
Anebo, když se při zkušebních jízdách na Barrandově objevily trojice, tak souprava Té švestek ze Žižkova, vedená vozem 8749, jezdila taky na zadní dva panťáky.
-
Sheep
- Uživatel
- Příspěvky: 325
- Registrován: 06.1.2006 23:37
- Bydliště: Slovensko, Kosice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Sheep » 12.2.2006 20:16
to nie je zas take strasne ked vidite obcas T6tky ni na predny zberac, ved aj v KE a aj BA obcas som videl T6 s oboma zberacmi alebo na predny zberac takze je to jedno
-
Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fořtík » 12.2.2006 17:12
pawel píše:je to vůbec souprava?
myslím,že s cestujícími tady nikdy T6 s oběma ptg nevyjela.
Je to souprava. Byl jsem u toho, když tato fotka vznikala. Podrobnosti rozpitvávat nebudu. Ale mohu připojit fotku, která vznikla týž den.
-
Quakeman
Příspěvek
od Quakeman » 12.2.2006 16:36
tramvajak píše:Do obou zrcátek vede káblík sloužící k jejich vytápění, dnes to mají už všechny tramvaje (alespoň v Praze). No a tělem hrazdy ještě vede bovden sloužící k elektrickému nastavování zrcátka "joystickem" z kabiny (pouze T6, RT6 a reko KT8).
Správne malo byť telom hrazdy ide kábel o 6tich vodičoch slúžiaci k elektrickému nastavovaniu a ohrevu zrkadla pomocou joystiku v kabíne vodiča a vypínača ohrevu zrkadla.
-
Filippl
- Uživatel
- Příspěvky: 129
- Registrován: 17.9.2005 21:01
- Bydliště: Zabrze-POLSKO
Příspěvek
od Filippl » 12.2.2006 15:52
13 vetsinu jezdila:
KRC RYSANKA-zelena liska-nam. hrdinu-nbs-nuselske schody-hl. nadr.-bolzanova-na florenci-dopravni podnik-palmovka-VYCHOVATELNA/KOBYLISY
nebo v transformaci
byla velmi blizka lince 14
na vetinari.wz.cz je cela historie
-
Afenot
- Uživatel
- Příspěvky: 120
- Registrován: 17.11.2003 20:21
- Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Afenot » 12.2.2006 14:15
Ono když chcete vědět trasy linky 13, tak se můžete podívat na vetinari.wz.cz a tam si to najít, než o každé trase psát příspěvek...
-
Návštěvník
Příspěvek
od Návštěvník » 12.2.2006 11:36
Jabberwocky píše:No prosím, pak to má fungovat, když si s tím švec hraje!!!
Mimochodem, jezdila někdy v Praze linka 13?
takto v roce 1971
KRČ, Budějovické nám. - Zelená liška - Autobusové nádr. Pankrác - Nám. hrdinů - Nám. bratří Synků - Nuselské schody - Tylovo nám. - Muzeum - Hlavní nádr. - Nám. Maxima Gorkého - Nádr. střed - Na Poříčí - Městské muzeum - Palmovka - Harfa - HLOUBĚTÍN.
-
tramvajak
- Uživatel
- Příspěvky: 339
- Registrován: 02.11.2004 14:03
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od tramvajak » 12.2.2006 11:28
Sheep píše:otazka: tie zrkadla co su niesu len na T6tkach(nie povodne dodane s T6) ide do nich zo strechy akysi kabel, naco to sluzi?
Do obou zrcátek vede káblík sloužící k jejich vytápění, dnes to mají už všechny tramvaje (alespoň v Praze). No a tělem hrazdy ještě vede bovden sloužící k elektrickému nastavování zrcátka "joystickem" z kabiny (pouze T6, RT6 a reko KT8).
-
slimman
- Uživatel
- Příspěvky: 501
- Registrován: 21.1.2005 20:28
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od slimman » 12.2.2006 11:13
Jabberwocky píše:No prosím, pak to má fungovat, když si s tím švec hraje!!!
Mimochodem, jezdila někdy v Praze linka 13?
Do roku 1990(+1?) jezdila linka 13 z Hloubětína přes Sokolovskou - Mas.nádr.-Nakl.nádr.Žižkov na Spojovací. Byla jen špičková.
-
Sheep
- Uživatel
- Příspěvky: 325
- Registrován: 06.1.2006 23:37
- Bydliště: Slovensko, Kosice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Sheep » 12.2.2006 8:32
no ved jasne ked si tam moze napisat co chce
jo a este otazka: tie zrkadla co su niesu len na T6tkach(nie povodne dodane s T6) ide do nich zo strechy akysi kabel, naco to sluzi?
-
Pepa
- Uživatel
- Příspěvky: 2152
- Registrován: 30.11.2003 9:45
- Bydliště: 6004
Příspěvek
od Pepa » 11.2.2006 22:17
Afenot píše:Když se nudíš na konečné, tak se dá zabavit i jinak
Takových fotek mám mrtě moc
-
Afenot
- Uživatel
- Příspěvky: 120
- Registrován: 17.11.2003 20:21
- Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Afenot » 11.2.2006 21:18
itelv píše:Nejezdila z Florence do Hloubětína spíš 15? Jezdíval jsem tam v 89 a pamatuju si (možná blbě) 15
15 jezdila v roce 1984 do Košíř, poté byla od roku 1986 zkrácena na Florenc, linka 13 jela ještě v roce 1986 z Hloubětína přes tehdejší Sokolovskou a Hlavní nádraží na Spojovací.
-
Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Příspěvek
od Karotka » 11.2.2006 21:09
pawel píše:je to vůbec souprava?
myslím,že s cestujícími tady nikdy T6 s oběma ptg nevyjela.
Ale jo, jednou kdysi jsem viděl na dva pantografy 8691+8692 na lince 9 na Národní třídě, ale datum si už nevzpomenu. Možná se to dělá při poruše propojení 600V?
Taky se mi nezdá, když DÚ zakázal 600V propojení v Brně, že to nezakázal zpětně i v Praze a Ostravě?!