T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod JANEK L. v 19.3.2017 15:17

8702 je zařazen mezi komerční vozy nebo exponáty?
JANEK L.
Uživatel
 
Založen: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod von Špilberk v 09.3.2017 9:59

http://www.dpp.cz/dpp-prodava-dalsi-tramvaje-do-bulharske-sofie/
V roce 2017 (přesněji v době od června do prosince) se DPP chystá odstavit z provozu celkem 38 ks tramvajových vozů typu T6A5 (rok výroby 1995 až 1997).
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Petrpes v 02.12.2016 12:52

ZXS91 napsal:[urlhttp://transphoto.ru/photo/973655/]Naše 8623 se už v Charkově zabydlela[/url]

To je ovšem velkej skok, z koňky rovnou do T6 :D
http://transphoto.ru/photo/973655/
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
 
Založen: 28.8.2008 21:03
Bydliště: psí bouda

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod ZXS91 v 02.12.2016 12:23

Naposledy upravil ZXS91 dne 02.12.2016 19:57, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
 
Založen: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 51

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod MM-Mikulovsky v 19.7.2016 12:14

Karosák napsal:Ale pozor, na jedné straně masivní vyřazování, na druhé straně potkávám vozy se sotva zaschlými opravami, nebo přibývající pražské hlavy. Mám to chápat tak, ........
já to chápu, tak, že jezdí co může (S OHLEDEM NA TZV. PROBĚHY), PROTOŽE NEJDE VYŘADIT VÍC VLAKŮ NEŽ SE ZPROVOZNÍ NOVÝCH :!:
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod DG7021 v 19.7.2016 8:40

JANEK L. napsal:Přátelé, které spřáhlo mají vozy 8619, 637, 742 a 744 pražské?

8742 čelní a 8744 zadní, jsou spolu v soupravě.
Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
 
Založen: 08.11.2010 12:07

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Karosák v 19.7.2016 3:55

Ale pozor, na jedné straně masivní vyřazování, na druhé straně potkávám vozy se sotva zaschlými opravami, nebo přibývající pražské hlavy. Mám to chápat tak, že nejshnilejsi jdou na východ a naopak po prohlídce a zachovalé 87** se ještě pár let zdrží a použije se na ně třeba i vytěžený materiál z dojetych?
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod JANEK L. v 17.7.2016 18:16

Přátelé, které spřáhlo mají vozy 8619, 637, 742 a 744 pražské?
JANEK L.
Uživatel
 
Založen: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Petrpes v 29.6.2016 18:37

Je to strašně tajné, ale aby to neměl dříve OMG96 než Moravskoslezský Dopravák :D
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
 
Založen: 28.8.2008 21:03
Bydliště: psí bouda

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Karosák v 29.6.2016 16:39

V SA postávají dojeté 8609, 638, 640, 653, 661, 662. Doufám, že se blíží nějaký odvoz...
Ale zmizely ty 2 14T.
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Absolut v 12.12.2015 14:35

Pane TJ, máte mail.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Marek Kubík v 08.12.2015 6:47

Se zeptej pana Absoluta, ten by měl vědět více. :wink:
Marek Kubík
Uživatel
 
Založen: 05.12.2008 18:36
Bydliště: Stochov okr.Kladno

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod trainzjohny v 04.12.2015 21:01

dnevik.bg
Ona bude Sofie kupovat 20 našich T6tek ?! :shock: :shock:
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod Karosák v 03.12.2015 20:49

This DOT displays are controlled with APEX DT-01 computer by IBIS data bus.
And by the way, thank you for information about the Sophia tram trade ;-)
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: T6A5 a T6A5.3

Odeslatod viktorlc v 03.12.2015 20:15

Hi guys!
It is now official that Sofia, Bulgaria will buy 20 T6A5 from Praha. They voted it on the city council meeting.
I have a question about the flip-dot displays.
Are those displays controlled by BUSE BS100 computer? If not, can you give some more information about those displays, and especially how they are connected and controlled by the info system of the tram.
Thank you in advance!
viktorlc
Uživatel
 
Založen: 03.12.2015 20:12

Další

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron