T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 26.8.2010 21:27

Otázku jsem pochopil aspon tak, jestli ostravské popř. košické T6 jsou na tom s kvalitou o něco lépe oproti pražským

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 26.8.2010 17:37

rusty9039 píše:já ty podvozky u T6 viděl i trochu rezivět. Nevíte jestli se povedli aspoň T6 z roku 1991 - 1994?
Já je teda viděl rezivět i víc, než jen trochu, ale přiznam se, že otázce moc nerozumim. Jak povedli, v čem, komu ?

rusty9039
problémový jedinec
Příspěvky: 83
Registrován: 24.8.2010 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od rusty9039 » 26.8.2010 15:35

já ty podvozky u T6 viděl i trochu rezivět. Nevíte jestli se povedli aspoň T6 z roku 1991 - 1994?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 24.8.2010 22:18

rusty9039 píše:jde využít od vozů T6 podvozky na rekonstrukce s novou vozovou skříní?
Určitě jo, ale otázka je přínos takovýho kroku.
Zrovna podvozky T6 nepatří mezi extra povedené kousky. Zaklínadlo jsou "boční kmity"...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Absolut » 24.8.2010 22:12

T2 v Liberci nejsou T2 ale T2R (modernizace cca 1985) s tisíc a jedním komponentem z T3 :)

Pro pana MOpa: První příspěvek z eee :)

rusty9039
problémový jedinec
Příspěvky: 83
Registrován: 24.8.2010 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od rusty9039 » 24.8.2010 21:47

jde využít od vozů T6 podvozky na rekonstrukce s novou vozovou skříní? když u T2 v Liberci jdou přestavy se skříní VarCB3LF nebo VarioLF :?:

Uživatelský avatar
tramvajka
Uživatel
Příspěvky: 769
Registrován: 11.8.2009 16:43
Bydliště: Bohužel už u "S7"
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od tramvajka » 30.7.2010 1:46

Brejšín píše:Dnes 8717+8724 se zadní pražskou hlavou.
Tak mě oči nemátli :D . Jsem si říkal, když jsem to viděl na Krejcárku spojený s 8717, že už mám asi mžitky před očima, a ono ne :lol: . Zatahovalo to z nějaké 20 :wink: .

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Brejšín » 29.7.2010 21:03

Dnes 8717+8724 se zadní pražskou hlavou.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MF » 29.7.2010 13:25

Je to podobné jako když X hradilo linku směr Barrandov a byl to zrychlovač, který u Anděla předal cestující do nového vlaku vypraveného z Motola a točil v Hlubočepech či na Smícháči.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 29.7.2010 13:18

matti píše:tak o tom slyšim prvně #-o
Bylo to k vidění i při výluce na NNŽ za dob X. Tenkrát z Olšanského náměstí se jelo otočit na olšany.

Nejlepší příklad i když se končilo v Motole :wink:

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MF » 29.7.2010 13:18

matti píše:tak o tom slyšim prvně #-o
Tak když to tu budeš sledovat déle, tak se třeba i něco přiučíš :D

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od matti » 29.7.2010 13:01

tak o tom slyšim prvně #-o

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MF » 29.7.2010 12:52

matti píše:http://www.railfaneurope.net/pix/cz/tra ... /12134.jpg

toto jsem objevil, mohl by mi to někdo vysvětlit? :shock: :D
Co je na tom? Zřejmě žižkovská operativka, čili Xko. To se občas stávalo, že se na část trasy poslal jednosměrný vůz, který podstatně zkrátil prostoj. Počítám, že na Palmovce se z Hloubětína napojil nový vlak KT a Xko skončilo na Střelničné.

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od matti » 29.7.2010 12:45

http://www.railfaneurope.net/pix/cz/tra ... /12134.jpg

toto jsem objevil, mohl by mi to někdo vysvětlit? :shock: :D

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od matti » 26.7.2010 17:25

Já věděl, že sem to někde viděl, ale nemohl jsem si vzpomenout, kde.. Přístup OMH je daleko lepší, třeba je to k věci.. :wink:

Odpovědět