T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Otázku jsem pochopil aspon tak, jestli ostravské popř. košické T6 jsou na tom s kvalitou o něco lépe oproti pražským
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Já je teda viděl rezivět i víc, než jen trochu, ale přiznam se, že otázce moc nerozumim. Jak povedli, v čem, komu ?rusty9039 píše:já ty podvozky u T6 viděl i trochu rezivět. Nevíte jestli se povedli aspoň T6 z roku 1991 - 1994?
Re: T6A5 a T6A5.3
já ty podvozky u T6 viděl i trochu rezivět. Nevíte jestli se povedli aspoň T6 z roku 1991 - 1994?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Určitě jo, ale otázka je přínos takovýho kroku.rusty9039 píše:jde využít od vozů T6 podvozky na rekonstrukce s novou vozovou skříní?
Zrovna podvozky T6 nepatří mezi extra povedené kousky. Zaklínadlo jsou "boční kmity"...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T6A5 a T6A5.3
T2 v Liberci nejsou T2 ale T2R (modernizace cca 1985) s tisíc a jedním komponentem z T3
Pro pana MOpa: První příspěvek z eee
Pro pana MOpa: První příspěvek z eee
Re: T6A5 a T6A5.3
jde využít od vozů T6 podvozky na rekonstrukce s novou vozovou skříní? když u T2 v Liberci jdou přestavy se skříní VarCB3LF nebo VarioLF
- tramvajka
- Uživatel
- Příspěvky: 769
- Registrován: 11.8.2009 16:43
- Bydliště: Bohužel už u "S7"
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Tak mě oči nemátli . Jsem si říkal, když jsem to viděl na Krejcárku spojený s 8717, že už mám asi mžitky před očima, a ono ne . Zatahovalo to z nějaké 20 .Brejšín píše:Dnes 8717+8724 se zadní pražskou hlavou.
Re: T6A5 a T6A5.3
Dnes 8717+8724 se zadní pražskou hlavou.
Re: T6A5 a T6A5.3
Je to podobné jako když X hradilo linku směr Barrandov a byl to zrychlovač, který u Anděla předal cestující do nového vlaku vypraveného z Motola a točil v Hlubočepech či na Smícháči.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Bylo to k vidění i při výluce na NNŽ za dob X. Tenkrát z Olšanského náměstí se jelo otočit na olšany.matti píše:tak o tom slyšim prvně
Nejlepší příklad i když se končilo v Motole
Re: T6A5 a T6A5.3
Tak když to tu budeš sledovat déle, tak se třeba i něco přiučíšmatti píše:tak o tom slyšim prvně
Re: T6A5 a T6A5.3
tak o tom slyšim prvně
Re: T6A5 a T6A5.3
Co je na tom? Zřejmě žižkovská operativka, čili Xko. To se občas stávalo, že se na část trasy poslal jednosměrný vůz, který podstatně zkrátil prostoj. Počítám, že na Palmovce se z Hloubětína napojil nový vlak KT a Xko skončilo na Střelničné.matti píše:http://www.railfaneurope.net/pix/cz/tra ... /12134.jpg
toto jsem objevil, mohl by mi to někdo vysvětlit?
Re: T6A5 a T6A5.3
http://www.railfaneurope.net/pix/cz/tra ... /12134.jpg
toto jsem objevil, mohl by mi to někdo vysvětlit?
toto jsem objevil, mohl by mi to někdo vysvětlit?
Re: T6A5 a T6A5.3
Já věděl, že sem to někde viděl, ale nemohl jsem si vzpomenout, kde.. Přístup OMH je daleko lepší, třeba je to k věci..