T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 01.4.2010 6:29

Na to je jednoduchá odpověď. 8712 bude přední a zadní vůz do soupravy dostane zadní pražské spřáhlo. :wink:

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od DavidD » 01.4.2010 0:05

demon píše:Další pražské spřáhlo bude vozit žižkovská 8712 a to vpředu.
Nechápu proč to instalují na zadní vozy.. :roll:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 31.3.2010 23:55

Další pražské spřáhlo bude vozit žižkovská 8712 a to vpředu.

Uživatelský avatar
Oskar
Uživatel
Příspěvky: 1212
Registrován: 10.6.2006 11:17
Bydliště: Ano
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Oskar » 07.3.2010 18:38

Taky děkuji, je to velice zajímavé čtení.

Hhoonnzzaa
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 09.5.2009 18:15

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Hhoonnzzaa » 06.3.2010 23:01

Děkuji za odpovědi i za článek, velice zajímavé a pučné. =D>

Uživatelský avatar
Isidor
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 03.11.2004 20:44
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Isidor » 06.3.2010 22:37

Něco o úpravách je i tady:
"Jak jsme naučili naše tramvaje jezdit na Barrandov" - DP-kontakt 1/2004, str.4
http://www.dpp.cz/download-file/238/01-leden-2004.pdf

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MF » 06.3.2010 22:25

Hhoonnzzaa píše:Nebylo by něco konkrétnějšího? Například odkaz, nastuduju si to klidně sám. Zvláštní je, že změnou prošly i KT a při tom pokud vím, tak na Barrandov stejně nesmí.
Odkaz asi žádný není. Jednalo se zejména o možnost odpojení odbuzení motorů - šuntových stupňů. Démon by asi napsal více. U KT8 se s provozem na Barrandov počítalo, dokonce byly uvedeny v návrhu Předpisu D1/2 s podmínkami jejich nasazení jako například pokud vypadne 600V, tak musí okamžitě zastavit, protože by se nechladily odporníky... Nakonec však bylo zjištěno, že i když se chladí, tak to topí jako prase a tak se tam i vzhledem k přestavbám na N neposílají, resp. do budoucna nebyl důvod to řešit i s ohledem na linkové vedení a možnost nasazení jen na 14ku, kterou HL setjně nevypravuje.

Hhoonnzzaa
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 09.5.2009 18:15

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Hhoonnzzaa » 06.3.2010 22:14

Nebylo by něco konkrétnějšího? Například odkaz, nastuduju si to klidně sám. Zvláštní je, že změnou prošly i KT a při tom pokud vím, tak na Barrandov stejně nesmí.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MF » 06.3.2010 21:48

Hhoonnzzaa píše:Chtěl bych položit dotaz na znalé: Proč vozy T6A5 v Praze vydávají při rozjezdu jiný zvuk než Brněnské? Pamatuji si, že dřív vydávaly zvuk stejný. Pozměněný zvuk vydávají i vozy KT8D5, takže se asi jedná o nějakou úpravu výzbroje TV3?
je to úprava kvůli Barrandovu

Hhoonnzzaa
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 09.5.2009 18:15

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Hhoonnzzaa » 06.3.2010 21:14

Chtěl bych položit dotaz na znalé: Proč vozy T6A5 v Praze vydávají při rozjezdu jiný zvuk než Brněnské? Pamatuji si, že dřív vydávaly zvuk stejný. Pozměněný zvuk vydávají i vozy KT8D5, takže se asi jedná o nějakou úpravu výzbroje TV3?

Daveee7
Uživatel
Příspěvky: 65
Registrován: 05.2.2010 12:38
Bydliště: 1, 9, 11, 98

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Daveee7 » 06.3.2010 12:27

Neví někdo, proč Žižkov nepoužívá magnetické fólie na boční transparenty jako Motol a Strašnice? :?

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MF » 29.1.2010 20:44

demon píše:Spřáhel je momentálně dostatek a 8736 se s všeobecným pochopením nesetkala, takže uvidíme jestli ještě nějaké pražské na T6 uvidíme... :(
No je to docela škoda. Předpokládám, že to nepochopení je ze strany depa, kdy si nemůže vozy prohazovat jak chce (?).

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 29.1.2010 20:42

Spřáhel je momentálně dostatek a 8736 se s všeobecným pochopením nesetkala, takže uvidíme jestli ještě nějaké pražské na T6 uvidíme... :(

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MF » 29.1.2010 20:25

další kandidát na pražské spřáhlo...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Tommy82
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 04.10.2008 19:56
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Tommy82 » 15.1.2010 23:09

demon píše:
Tommy82 píše:...ještě minimálně jedna,ale číslo jsem cestou domů zapomněl...
8740 ?
Ta taky,ale ta stojí pořád na svém místě, je to 8749. JPP povídala, že prý snad mělo dojít k zadýmení nebo přeskoku 600 do 24

Odpovědět