T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Na to je jednoduchá odpověď. 8712 bude přední a zadní vůz do soupravy dostane zadní pražské spřáhlo.
Re: T6A5 a T6A5.3
Nechápu proč to instalují na zadní vozy..demon píše:Další pražské spřáhlo bude vozit žižkovská 8712 a to vpředu.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Další pražské spřáhlo bude vozit žižkovská 8712 a to vpředu.
Re: T6A5 a T6A5.3
Taky děkuji, je to velice zajímavé čtení.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: T6A5 a T6A5.3
Děkuji za odpovědi i za článek, velice zajímavé a pučné.
Re: T6A5 a T6A5.3
Něco o úpravách je i tady:
"Jak jsme naučili naše tramvaje jezdit na Barrandov" - DP-kontakt 1/2004, str.4
http://www.dpp.cz/download-file/238/01-leden-2004.pdf
"Jak jsme naučili naše tramvaje jezdit na Barrandov" - DP-kontakt 1/2004, str.4
http://www.dpp.cz/download-file/238/01-leden-2004.pdf
Re: T6A5 a T6A5.3
Odkaz asi žádný není. Jednalo se zejména o možnost odpojení odbuzení motorů - šuntových stupňů. Démon by asi napsal více. U KT8 se s provozem na Barrandov počítalo, dokonce byly uvedeny v návrhu Předpisu D1/2 s podmínkami jejich nasazení jako například pokud vypadne 600V, tak musí okamžitě zastavit, protože by se nechladily odporníky... Nakonec však bylo zjištěno, že i když se chladí, tak to topí jako prase a tak se tam i vzhledem k přestavbám na N neposílají, resp. do budoucna nebyl důvod to řešit i s ohledem na linkové vedení a možnost nasazení jen na 14ku, kterou HL setjně nevypravuje.Hhoonnzzaa píše:Nebylo by něco konkrétnějšího? Například odkaz, nastuduju si to klidně sám. Zvláštní je, že změnou prošly i KT a při tom pokud vím, tak na Barrandov stejně nesmí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: T6A5 a T6A5.3
Nebylo by něco konkrétnějšího? Například odkaz, nastuduju si to klidně sám. Zvláštní je, že změnou prošly i KT a při tom pokud vím, tak na Barrandov stejně nesmí.
Re: T6A5 a T6A5.3
je to úprava kvůli BarrandovuHhoonnzzaa píše:Chtěl bych položit dotaz na znalé: Proč vozy T6A5 v Praze vydávají při rozjezdu jiný zvuk než Brněnské? Pamatuji si, že dřív vydávaly zvuk stejný. Pozměněný zvuk vydávají i vozy KT8D5, takže se asi jedná o nějakou úpravu výzbroje TV3?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: T6A5 a T6A5.3
Chtěl bych položit dotaz na znalé: Proč vozy T6A5 v Praze vydávají při rozjezdu jiný zvuk než Brněnské? Pamatuji si, že dřív vydávaly zvuk stejný. Pozměněný zvuk vydávají i vozy KT8D5, takže se asi jedná o nějakou úpravu výzbroje TV3?
Re: T6A5 a T6A5.3
Neví někdo, proč Žižkov nepoužívá magnetické fólie na boční transparenty jako Motol a Strašnice?
Re: T6A5 a T6A5.3
No je to docela škoda. Předpokládám, že to nepochopení je ze strany depa, kdy si nemůže vozy prohazovat jak chce (?).demon píše:Spřáhel je momentálně dostatek a 8736 se s všeobecným pochopením nesetkala, takže uvidíme jestli ještě nějaké pražské na T6 uvidíme...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Spřáhel je momentálně dostatek a 8736 se s všeobecným pochopením nesetkala, takže uvidíme jestli ještě nějaké pražské na T6 uvidíme...
- Tommy82
- Uživatel
- Příspěvky: 174
- Registrován: 04.10.2008 19:56
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Ta taky,ale ta stojí pořád na svém místě, je to 8749. JPP povídala, že prý snad mělo dojít k zadýmení nebo přeskoku 600 do 24demon píše:8740 ?Tommy82 píše:...ještě minimálně jedna,ale číslo jsem cestou domů zapomněl...