T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
A to ještě pravděpodobně nějaké východní "Bé" přibude...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: T6A5 a T6A5.3
Takže další prodej na východ. Ukrajina, Bulharsko, Brno...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
...a kdy si Šenkýř s Lisoňkem dojdou pro zbytky výbavy. Tlačítka, panely... sedačky jsou taky žádaný suvenýr Jo, taky myslím, že autor naprosto netušil, jaké má nestřežená tramvaj vedlejší účinky
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T6A5 a T6A5.3
https://www.novinky.cz/krimi/504950-do- ... okutu.html
Už je jen otázka, jak dlouho vydrží okna a kdy to někdo dojde podpálit.
Řekl bych, že developr, co tam tu tramvaj dal, si pěkně naběhl. Posprejovaná je tramvajka po jednom dni na poli. Teď tam ještě policie bude dělat hlídače, aby nikdo nelezl dovnitř.Do tramvaje, která stojí v poli u dálnice D1 u Čestlic, vlezli ve středu odpoledne dva lidé. Policisté, kteří na místo dorazili, věc nakonec vyřešili pokutou. Do tramvaje dvojice vnikla neoprávněně, dopravní prostředek, který je v soukromém vlastnictví, je totiž zavřený.
Už je jen otázka, jak dlouho vydrží okna a kdy to někdo dojde podpálit.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
A hlavně terminály nepatří DPP, takže odpadá nějaké řešení koupit/nekoupit, protože jejich osazení je dané smluvně
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Samotný terminál se pak dá použít do nových vozů a nebo uložit do skladu jako náhradníJaHu píše:Nevím, jak "žhavé" je to s vyřazováním T6. Překvapilo mě, když jsem viděl v obou vozech soupravy 8725 + 8727 namontované terminály pro bezkontaktní platby a ve vozech 8742 + 8724 přípravu na jejich montáž. Předpokládal jsem, že do vozů určených k brzkému vyřazení se již nebude takto "investovat".
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Musí se. Když se všude propaguje, že všechny tramvaje mají prodejní terminál, tak nelze dělat výjimky. Pár kouskům T6 zbývá více než rok života, ostatním několik měsíců, takže zas tak nesmyslné to neni.
Re: T6A5 a T6A5.3
Nevím, jak "žhavé" je to s vyřazováním T6. Překvapilo mě, když jsem viděl v obou vozech soupravy 8725 + 8727 namontované terminály pro bezkontaktní platby a ve vozech 8742 + 8724 přípravu na jejich montáž. Předpokládal jsem, že do vozů určených k brzkému vyřazení se již nebude takto "investovat".
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T6A5 a T6A5.3
Hlavně T6 je na rozdíl od T3 mnohem méně. Další důvod, proč touhle cestou nejít.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
To tady ale neřešíme, že...Petrpes píše:Hlavně že jsme vyřadili zánovní SUCS a eRPesa jsou z většiny vozy z let šedesátých...
Opravdu koncepce
A těm T6 se taky mohlo dát více péče ❣
Holt nejnovější vozy z rodiny T3 máme na 23
Díky kompletní rekonstrukci jsou RP oproti původním SU/M opravdu v podstatně lepším stavu, to asi nemůže nikdo popřít.
Víc péče T6 by znamenalo stovky tisíc navíc, na což nejsou prachy.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Zkrátka aby byla 23 opravdu šoto, měli bychom se zbavit všech pohrobků T3...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Petrpes: Ale ono prý SUCS nebyly žádná sláva a byly dost poznamenané dobou kdy vznikaly...
Re: T6A5 a T6A5.3
Máme 21. století, vysokopodlažní vůz patří na smetiště dějin.
Věděli to i v ČKD koncem 80. let, ale už to nezvládli dotáhnout, tak ještě nějakou dobu dodávali recykláty RVHP úspešných konstrukcí minulých 20 let, než to zabalili úplně.
Věděli to i v ČKD koncem 80. let, ale už to nezvládli dotáhnout, tak ještě nějakou dobu dodávali recykláty RVHP úspešných konstrukcí minulých 20 let, než to zabalili úplně.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Hlavně že jsme vyřadili zánovní SUCS a eRPesa jsou z většiny vozy z let šedesátých...
Opravdu koncepce
A těm T6 se taky mohlo dát více péče ❣
Holt nejnovější vozy z rodiny T3 máme na 23
Opravdu koncepce
A těm T6 se taky mohlo dát více péče ❣
Holt nejnovější vozy z rodiny T3 máme na 23