T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 10.2.2006 18:03

adam_r:
Jo myslel jsem, že máš na mysli ten systém z odkazu.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 10.2.2006 17:47

slimman píše:adam_r:
To by šlo, ale pak by zas trvalo o něco déle, než by se výhybka odblokovala.
Ten systém co popisuješ používá třeba Most/Litvínov (Liberec?) a měli ho i v Plzni. Že by ale byl v Blavě ?
Most-Litvinov (a drive Plzen) pouziva jiny zpusob. Ridic zatahne za paku, a tim se vysune pod voze ostruha, ktera se dotkne tohodle:
http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... ters=t#pic

Co jsem slysel, tak v Kosicich (a snad i v Blave) je to bezdotykove. Ridic tlacitkem zapne elektromagnet a ten pritahne nejaky kontak v zemi

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 10.2.2006 17:34

adam_r:
To by šlo, ale pak by zas trvalo o něco déle, než by se výhybka odblokovala.
Ten systém co popisuješ používá třeba Most/Litvínov (Liberec?) a měli ho i v Plzni. Že by ale byl v Blavě ?

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 10.2.2006 16:20

slimman píše:V Blavě jsou jinak umístěné výhybkové kontakty, proto tam jezdí T6 na zadní smeták. Tuším že jde hlavně o odblokování.
Blokovani vyhybek by v Praze fungovalo i na zadni smetak. Nejvetsi problem by bylo se 'trefit' zadnim smetakem na staveci kontakt a neprojet ho se zadanou jizdou (= v lepsim pripade spaleni pojistky, v horsim vyhybky)

Co jsem slysel, tak se v Blave i v Kosicich stavi pomoci elektromagnetu umistenych pod vozem. Jejich pomoci se prepne staveci spinac umisteny nekde v zemi okolo koleji.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 10.2.2006 15:54

V Blavě jsou jinak umístěné výhybkové kontakty, proto tam jezdí T6 na zadní smeták. Tuším že jde hlavně o odblokování.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 10.2.2006 15:25

PvvS píše:skuste si najit bezpecnost proti roztrzeni.
Navic ta spojka, ktera umoznuje proudove propojeni neni nijak levna. Co se tady o tom mluvilo, tak je to nekde v radu 500 000 kc.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 10.2.2006 14:54

bbb píše:...v CR je nutne mit nahore predni nebot se pouziva k prehazovani vyhybek...
To není tak přesné. Lépe řečeno v Praze.

bbb

Příspěvek od bbb » 10.2.2006 11:19

...v CR je nutne mit nahore predni nebot se pouziva k prehazovani vyhybek...

a jaky je system na prehazovani vyhybek v Blave ??

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sheep » 09.2.2006 22:28

no ved v BA a KE jazdia este uplne prve T6tky hned ako boli vyrobene v r. 1991 tak dorazili do BA a aj KE, inak izzy ako si to myslel s tym uhlikom?to som nevedel ze zo zberacov daco odpadava :D

btw: ak este ma dakto historicke materialy o T6 a KT8 dajte vediet lebo stale zhanam :D

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 09.2.2006 21:45

skuste si najit bezpecnost proti roztrzeni.

Jinak Brno melo T6 az jako posledni, ostatni provozovatele je meli driv, BA, KE ova i prvni serii s rozlamovacima dverima ....

Uživatelský avatar
Šmaky
Uživatel
Příspěvky: 113
Registrován: 12.12.2005 19:12
Bydliště: Prague

Příspěvek od Šmaky » 09.2.2006 21:42

Nám v Praze teda stačí taky jenom jeden a neviděl sem že by někdy jezdily na oba...

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 09.2.2006 21:31

izzy píše:V dobe dodani vozu T6 do Brna byl v platnosti jiny drazni zakon neumoznujici silove propojeni 600V mezi vozy a tudiz si kazdy musi brat stavu sam...
S tímto nesouhlasím. Jak mi tedy vysvětlíš to, že v Ostravě jezdí T6A5 na přední pantograf už od jejich dodání tzn. první soupravy r. 1994. Ha a teď babo raď. :wink:

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 09.2.2006 21:26

V dobe dodani vozu T6 do Brna byl v platnosti jiny drazni zakon neumoznujici silove propojeni 600V mezi vozy a tudiz si kazdy musi brat stavu sam...na slovensku jezdi vozy T6 a KT8 na zadni z duvodu mensiho uspineni z odpadajiciho uhliku...v CR je nutne mit nahore predni nebot se pouziva k prehazovani vyhybek...

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sheep » 09.2.2006 21:18

prosim vas, neviete preco brnenske T6 supravy jazdia na obidva zberace?

a este druha vec: nevie niekto preco na slovensku jazdia T6tky na zadny zberac? :D

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 09.2.2006 20:21

Radek píše:M. Penc na K-Reportu psal, že se budou zakrývat všechny T6, všechny T3xx po PO a všechny T3R.P. T6 dostávají plenty v Motole.
To jako i T3SU(CS) :shock: [/b]

Odpovědět