Ještě, že to rozmístění vozů tady máme
T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: T6A5 a T6A5.3
Na fb jsem viděl, že byl opět velký přesun T6 do Hloubětína. O které šlo vozy?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
von Špilberk: Píště si radši dají další cigárko a kafe a prostě zavolají "Sorry, prázdnej krám"
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T6A5 a T6A5.3
Sem nebo do humoru? http://mhd86.cz/2019/09/30/vypraveni-tr ... ni-podnik/
Za to, že stojí desítky 15T, nemůže nikdo; za to, že se musí tahat vozy z kopřiv, taky ne, ale aspoň víme, kdo může za to, že kopřiváci vyjely bez terminálků.
(přitom depo nejspíš celou noc makalo na tom, aby to vůbec jezdilo a místo poděkování dostalo navrch vynadáno )
Za to, že stojí desítky 15T, nemůže nikdo; za to, že se musí tahat vozy z kopřiv, taky ne, ale aspoň víme, kdo může za to, že kopřiváci vyjely bez terminálků.
(přitom depo nejspíš celou noc makalo na tom, aby to vůbec jezdilo a místo poděkování dostalo navrch vynadáno )
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Prý sjetí a tak jeden aktivně začal "couvat".
Re: T6A5 a T6A5.3
jako že tam najel a pak si to rozmyslel?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Pokusy o opravu na Buranově selhaly, takže se převeze do Motola, kde by se měla zprovoznit.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
O té 8608 se sice tvrdí, že čeká na opravu, ale po zběžném ohledání bych jí pasoval spíš na terénní sklad nd, určený ke kanibalizaci. Ta už v Praze vlastní silou asi nepojede
Re: T6A5 a T6A5.3
To je fakt. V posledních třech letech východoněmecká města sešrotovala jen 9 kačen (Gotha, Plavno a Cvikov). Pokud by to tak šlo dál stejným tempem a pokud by podvozky šrotovaných tramvají byly použitelné, tak to máme v průměru tři sady podvozků ročně, což není mnoho. Ale nevím, kolik Té šestek by Bratislava chtěla.
Ohledně zbavování se tramvají KT4. Dá se předpokládat, že Gotha po zařazení šesti ex-basilejských tramvají vyřadí nějaké jeté KT4 o které už nebude na východě zájem (v posledních 20 letech Gotha vyřadila 23 tramvají, z nichž 20 šlo do šrotu a 3 do muzea, žádná na prodej). Ostatní provozovatelé kačen (Branibor, Chotěbuz, Frankfurt, Gera, Zhořelec, a Cvikov) plánují v příštích cca 5 letech pořízení nových tramvají, ale to ještě chvíli potrvá. Nejblíž tomu bude v případě Frankfurtu, kam má být první dodána už snad příští rok. Gera má mít první nové tramvaje v roce 2021, Zhořelec v roce 2022, Chotěbuz a Cvikov v roce 2023 a Branibor v roce 2024.
Ohledně zbavování se tramvají KT4. Dá se předpokládat, že Gotha po zařazení šesti ex-basilejských tramvají vyřadí nějaké jeté KT4 o které už nebude na východě zájem (v posledních 20 letech Gotha vyřadila 23 tramvají, z nichž 20 šlo do šrotu a 3 do muzea, žádná na prodej). Ostatní provozovatelé kačen (Branibor, Chotěbuz, Frankfurt, Gera, Zhořelec, a Cvikov) plánují v příštích cca 5 letech pořízení nových tramvají, ale to ještě chvíli potrvá. Nejblíž tomu bude v případě Frankfurtu, kam má být první dodána už snad příští rok. Gera má mít první nové tramvaje v roce 2021, Zhořelec v roce 2022, Chotěbuz a Cvikov v roce 2023 a Branibor v roce 2024.
Re: T6A5 a T6A5.3
Tak růžově bych to neviděl. Zatím to moc nevypadá, že by se malé ex DDR provozy chtěly ve větší míře zbavovat svých úzkorozchodných KT4, navíc pořád existují města, která by ty tramvaje určitě koupila jako provozuschopný celek. Nákup nových podvozků zase může pořízení ojetých T6A5 rapidně prodražit až tak, že se takový nákup nevyplatí.MKzB píše:Úzké pdvozky jsou ten nejmenší problém.
1. Dají se sehnat z DeDeRonských KT4
2. KOS nabízí podvozek /0/]Komfort Plus.]Komfort Plus[/url].
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
No to bych úplně netvrdil, jelikož právě v tom je zakopaný pes, proč ještě k dohodě nedošlo...MKzB píše:Úzké pdvozky jsou ten nejmenší problém.
Ale směr máš správný.
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Úzké pdvozky jsou ten nejmenší problém.
1. Dají se sehnat z DeDeRonských KT4
2. KOS nabízí podvozek /0/]Komfort Plus.]Komfort Plus[/url].
1. Dají se sehnat z DeDeRonských KT4
2. KOS nabízí podvozek /0/]Komfort Plus.]Komfort Plus[/url].
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Bé jako vesnice kde jezdí to samé co v Praze...
V Blavě by byl problém sehnat podvozky
V Blavě by byl problém sehnat podvozky
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Ano, Blava s nimi koketuje.