T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 2997
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od kruťák » 22.4.2019 11:13

Musí se. Když se všude propaguje, že všechny tramvaje mají prodejní terminál, tak nelze dělat výjimky. Pár kouskům T6 zbývá více než rok života, ostatním několik měsíců, takže zas tak nesmyslné to neni.

JaHu
Uživatel
Příspěvky: 221
Registrován: 17.5.2006 8:58

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od JaHu » 22.4.2019 10:39

Nevím, jak "žhavé" je to s vyřazováním T6. Překvapilo mě, když jsem viděl v obou vozech soupravy 8725 + 8727 namontované terminály pro bezkontaktní platby a ve vozech 8742 + 8724 přípravu na jejich montáž. Předpokládal jsem, že do vozů určených k brzkému vyřazení se již nebude takto "investovat".

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4230
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Bobik » 20.3.2019 6:21

Hlavně T6 je na rozdíl od T3 mnohem méně. Další důvod, proč touhle cestou nejít.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5960
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 19.3.2019 21:41

Petrpes píše:Hlavně že jsme vyřadili zánovní SUCS a eRPesa jsou z většiny vozy z let šedesátých...
Opravdu koncepce :D
A těm T6 se taky mohlo dát více péče ❣
Holt nejnovější vozy z rodiny T3 máme na 23
To tady ale neřešíme, že...
Díky kompletní rekonstrukci jsou RP oproti původním SU/M opravdu v podstatně lepším stavu, to asi nemůže nikdo popřít.
Víc péče T6 by znamenalo stovky tisíc navíc, na což nejsou prachy.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 1983
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Petrpes » 19.3.2019 15:35

Zkrátka aby byla 23 opravdu šoto, měli bychom se zbavit všech pohrobků T3...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 19.3.2019 14:28

Petrpes: Ale ono prý SUCS nebyly žádná sláva a byly dost poznamenané dobou kdy vznikaly...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3535
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od P_V » 19.3.2019 12:53

Máme 21. století, vysokopodlažní vůz patří na smetiště dějin.
Věděli to i v ČKD koncem 80. let, ale už to nezvládli dotáhnout, tak ještě nějakou dobu dodávali recykláty RVHP úspešných konstrukcí minulých 20 let, než to zabalili úplně.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 1983
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Petrpes » 19.3.2019 12:41

Hlavně že jsme vyřadili zánovní SUCS a eRPesa jsou z většiny vozy z let šedesátých...
Opravdu koncepce :D
A těm T6 se taky mohlo dát více péče ❣
Holt nejnovější vozy z rodiny T3 máme na 23

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5960
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 19.3.2019 6:20

Sice to spolu příliš nesouvisí, ono zrovna u oken bude kvést cokoliv, 15T nevyjímaje, ale rozdíl je v tom, že u T3 je i při běžné údržbě tu barvu na co nanést, zatímco u T6 prostě nikoli...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 18.3.2019 21:42

trainzjohny: No nevím, ale u oken kvetou i T3... A že se to mnohdy řeší novou vrstvou barvy je taky vidět...

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2869
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od trainzjohny » 18.3.2019 16:41

To že to kvete u každýho okna už několik let není problém údržby, ale mizerné kvality. To že vlastní konstrukce není tak odolná jako T3 se také už jasně ukázalo při nehodách...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4230
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Bobik » 18.3.2019 5:10

chlapecx píše:Jestli to ení tím, že se tam už se*e na údržbu? :-D :roll:
Ne, na údržbu se se.e tak maximálně proto, protože nemá cenu to udržovat. :lol: Ten vůz je holt poznamenán dobou vzniku, tedy bídou pozdního socialismu, což je na jeho ne/kvalitě krutě znát.

Uživatelský avatar
chlapecx
problémový jedinec
Příspěvky: 91
Registrován: 16.8.2012 22:14

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od chlapecx » 17.3.2019 23:05

trainzjohny píše:
demon píše: Prostě T6 je v Praze aktuálně nejhorší vůz (mimo muzea a vozů na 23).
Jestli to ení tím, že se tam už se*e na údržbu? :-D :roll:

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2869
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od trainzjohny » 16.3.2019 14:31

demon píše:Jinde nemaj flotilu nových vozů v počtu jako v Praze, tak jim nic jinýho než udržovat při životě T6 nezbývá.
Což o to, ale většinou k tomu nemají mnoho dalších slušných T3, většinou se za nové vozy vyřazují nezrekonstruované T3, což už Praha nemá. Prostě T6 je v Praze aktuálně nejhorší vůz (mimo muzea a vozů na 23).

Třeba v Blavě jsou na tom podobně jako my, polovinu vozového parku mají v 29/30T, ale T6 žijí dál, protože vyházely starý T3.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5960
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 16.3.2019 13:45

pawel píše:jo, souhlas a chapu. nijak tady reinkarnaci T6 neprosazuju, jen mi porad nejak nejde do hlavy, ze se jich praha takhle smahem zbavuje, zatimco jinde dale jezdi v plnych poctech. jako dite devadesatek je to pro me porad pokrokovy vuz proti T3. :) kazdopadne diky za vysvetleni!
Jinde nemaj flotilu nových vozů v počtu jako v Praze, tak jim nic jinýho než udržovat při životě T6 nezbývá.

Odpovědět