T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
bbb

Příspěvek od bbb » 10.2.2006 11:19

...v CR je nutne mit nahore predni nebot se pouziva k prehazovani vyhybek...

a jaky je system na prehazovani vyhybek v Blave ??

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sheep » 09.2.2006 22:28

no ved v BA a KE jazdia este uplne prve T6tky hned ako boli vyrobene v r. 1991 tak dorazili do BA a aj KE, inak izzy ako si to myslel s tym uhlikom?to som nevedel ze zo zberacov daco odpadava :D

btw: ak este ma dakto historicke materialy o T6 a KT8 dajte vediet lebo stale zhanam :D

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1394
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 09.2.2006 21:45

skuste si najit bezpecnost proti roztrzeni.

Jinak Brno melo T6 az jako posledni, ostatni provozovatele je meli driv, BA, KE ova i prvni serii s rozlamovacima dverima ....

Uživatelský avatar
Šmaky
Uživatel
Příspěvky: 113
Registrován: 12.12.2005 19:12
Bydliště: Prague

Příspěvek od Šmaky » 09.2.2006 21:42

Nám v Praze teda stačí taky jenom jeden a neviděl sem že by někdy jezdily na oba...

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 09.2.2006 21:31

izzy píše:V dobe dodani vozu T6 do Brna byl v platnosti jiny drazni zakon neumoznujici silove propojeni 600V mezi vozy a tudiz si kazdy musi brat stavu sam...
S tímto nesouhlasím. Jak mi tedy vysvětlíš to, že v Ostravě jezdí T6A5 na přední pantograf už od jejich dodání tzn. první soupravy r. 1994. Ha a teď babo raď. :wink:

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 09.2.2006 21:26

V dobe dodani vozu T6 do Brna byl v platnosti jiny drazni zakon neumoznujici silove propojeni 600V mezi vozy a tudiz si kazdy musi brat stavu sam...na slovensku jezdi vozy T6 a KT8 na zadni z duvodu mensiho uspineni z odpadajiciho uhliku...v CR je nutne mit nahore predni nebot se pouziva k prehazovani vyhybek...

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sheep » 09.2.2006 21:18

prosim vas, neviete preco brnenske T6 supravy jazdia na obidva zberace?

a este druha vec: nevie niekto preco na slovensku jazdia T6tky na zadny zberac? :D

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 09.2.2006 20:21

Radek píše:M. Penc na K-Reportu psal, že se budou zakrývat všechny T6, všechny T3xx po PO a všechny T3R.P. T6 dostávají plenty v Motole.
To jako i T3SU(CS) :shock: [/b]

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1343
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 09.2.2006 12:03

M. Penc na K-Reportu psal, že se budou zakrývat všechny T6, všechny T3xx po PO a všechny T3R.P. T6 dostávají plenty v Motole.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 09.2.2006 12:00

Před několika týdny jsem si na d-15 všimnul vozu 8675, který měl zakryté podvozky. Dnes ráno jsem na d-12 nebo d-20 viděl tento vůz v soupravě s 8676, který už má také zimní sukénku. Myslím, že je to první cudná souprava T6 v Praze :D

Nevíte, zda je to stále jen zkouška nebo znamení, že všechny T6 budou postupně zakrytovany :?: Montují se zákryty při PO v Hostivaři nebo při údržbě ve vozovně?

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1711
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: Zvonce u T6

Příspěvek od radek31 » 04.2.2006 19:40

často se stane, že potřebuješ zazvonit a současně přehazovat/potvrzovat výhybku - to se dělá taky pravou rukou a pak se hodí pedál
samozřejmě nová páka to řeší - palcem to je nejpohodlnější, ale je dobře, že si můžeš vybrat

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvonce u T6

Příspěvek od jara » 04.2.2006 15:25

Tita píše:Není jich tam nějak moc :?:
A mají všechny stejný zvuk :?:
Jo mají všechny stejný zvuk. Protože ten zvuk jde z jednoho a toho samého zvonce. Je to kvůli tomu že každej je zvyklej na něco jiného. To v tom ručnim řadiči je to dobrý že to máš vše na jedné ruce. A na nahu to samé. A v páčce je zase dobré to že je to na páčce blinkru(myslím) takže když zastavíš vyhazuješ blink tak rovnou zazvoníš. Má to takto i kačena. Možná k tomu řekne víc někdo kdo jezdí s T6kama

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvonce u T6

Příspěvek od Tonda Ježek » 04.2.2006 15:23

Tita píše:Není jich tam nějak moc :?:
A mají všechny stejný zvuk :?:
Všechny ovládají jeden zvonek :wink:

Tita
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvonce u T6

Příspěvek od Tita » 04.2.2006 15:22

Marek píše:Tam je taky. A další je přímo na ručním řadiči (netýká se vozů z první série se staršími řadiči HH 102).
Není jich tam nějak moc :?:
A mají všechny stejný zvuk :?:

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pedály u T6

Příspěvek od Marek » 04.2.2006 15:05

Tita píše:Já jsem myslel,že má zvonec jenom na té páčce na palubce :roll: :-k.
Tam je taky. A další je přímo na ručním řadiči (netýká se vozů z první série se staršími řadiči HH 102).

Odpovědět