T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2869
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od trainzjohny » 04.12.2015 21:01

dnevik.bg
Ona bude Sofie kupovat 20 našich T6tek ?! :shock: :shock:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3306
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Karosák » 03.12.2015 20:49

This DOT displays are controlled with APEX DT-01 computer by IBIS data bus.
And by the way, thank you for information about the Sophia tram trade ;-)

viktorlc
Uživatel
Příspěvky: 3
Registrován: 03.12.2015 20:12

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od viktorlc » 03.12.2015 20:15

Hi guys!
It is now official that Sofia, Bulgaria will buy 20 T6A5 from Praha. They voted it on the city council meeting.
I have a question about the flip-dot displays.
Are those displays controlled by BUSE BS100 computer? If not, can you give some more information about those displays, and especially how they are connected and controlled by the info system of the tram.
Thank you in advance!

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 823
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od mart337 » 24.11.2015 13:05

No ono když se podíváte na některé RP vozy, tak to taky není o moc lepší. Už mi jednou upadl kus prorezlých dveří a o orezlých tunelech topení ani nemluvím.

parrot
Uživatel
Příspěvky: 231
Registrován: 25.9.2013 16:26

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od parrot » 23.11.2015 19:59

Petr píše:
von Špilberk píše:http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=15112348824
Kdo mi řekne, co se má napravit :?:
Jsou to tři fotky. Na dalších dvou je interiérová rez vidět...
To je ještě dobrý :D třeba z takový 7077 odpadávají zrezivělé kusy za jízdy :D posledně odletěl díky totální hnilobě celej práh prvního schodu 8-)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3556
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od von Špilberk » 23.11.2015 16:11

P_V píše:Mně se ty předchozí fotky neukazují, takže by to chtělo začít nápravou té metrogalerie :)
Já mám taky pocit, že když jsem psal ten dotaz, tak tam ty fotky z interiéru nebyly. Ale teď už je vidím. :?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3537
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od P_V » 23.11.2015 16:08

Mně se ty předchozí fotky neukazují, takže by to chtělo začít nápravou té metrogalerie :)

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1932
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Petr » 23.11.2015 16:03

von Špilberk píše:http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=15112348824
Kdo mi řekne, co se má napravit :?:
Jsou to tři fotky. Na dalších dvou je interiérová rez vidět...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3556
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od von Špilberk » 23.11.2015 15:39

http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=15112348824
Kdo mi řekne, co se má napravit :?:

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od DG7021 » 18.11.2015 9:39

Dnes k vidění sólo cvičná jízda T6 z vozovny Motol (8663).

Uživatelský avatar
Bába Foutéř
Šťoura
Příspěvky: 65
Registrován: 23.1.2007 19:25

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Bába Foutéř » 07.10.2015 8:50

JANEK L. píše:Přátelé, které vozy měly z výroby dps 16,10 m a které 15,64, popř. v kterém roce byly délky kuplí zkráceny ze 700 mm na 470 mm? Díky
Všechny. Náhrada proběhla v 1998-1999 po sérii železničních nehod způsobených prasknutím původního nosníku.

JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od JANEK L. » 06.10.2015 22:45

Přátelé, které vozy měly z výroby dps 16,10 m a které 15,64, popř. v kterém roce byly délky kuplí zkráceny ze 700 mm na 470 mm? Díky

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od DG7021 » 18.9.2015 0:05

V mých úvahách od chvíle, kdy jsem do takové T6 poprvé vstoupil.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1610
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od DavidD » 17.9.2015 20:51

fricoolinek2 píše:Byly někdy úvahy o demontáži sedaček v T6A5 2+1? =P~
Ne

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2292
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od fricoolinek2 » 17.9.2015 14:49

Byly někdy úvahy o demontáži sedaček v T6A5 2+1? =P~

Odpovědět