T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 831
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od mart337 » 04.6.2019 23:32

Tohle jsem nyní našel na ineternetu.

http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2019/6 ... J5VTj5ZG_U

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3353
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Karosák » 15.5.2019 22:00

...a kdy si Šenkýř s Lisoňkem dojdou pro zbytky výbavy. Tlačítka, panely... sedačky jsou taky žádaný suvenýr :prase Jo, taky myslím, že autor naprosto netušil, jaké má nestřežená tramvaj vedlejší účinky :^o

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3673
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od von Špilberk » 15.5.2019 18:01

https://www.novinky.cz/krimi/504950-do- ... okutu.html
Do tramvaje, která stojí v poli u dálnice D1 u Čestlic, vlezli ve středu odpoledne dva lidé. Policisté, kteří na místo dorazili, věc nakonec vyřešili pokutou. Do tramvaje dvojice vnikla neoprávněně, dopravní prostředek, který je v soukromém vlastnictví, je totiž zavřený.
Řekl bych, že developr, co tam tu tramvaj dal, si pěkně naběhl. Posprejovaná je tramvajka po jednom dni na poli. Teď tam ještě policie bude dělat hlídače, aby nikdo nelezl dovnitř. #-o #-o
Už je jen otázka, jak dlouho vydrží okna a kdy to někdo dojde podpálit. [-o<

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3353
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Karosák » 23.4.2019 14:24

A hlavně terminály nepatří DPP, takže odpadá nějaké řešení koupit/nekoupit, protože jejich osazení je dané smluvně Z:idea:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9614
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 22.4.2019 21:17

JaHu píše:Nevím, jak "žhavé" je to s vyřazováním T6. Překvapilo mě, když jsem viděl v obou vozech soupravy 8725 + 8727 namontované terminály pro bezkontaktní platby a ve vozech 8742 + 8724 přípravu na jejich montáž. Předpokládal jsem, že do vozů určených k brzkému vyřazení se již nebude takto "investovat".
Samotný terminál se pak dá použít do nových vozů a nebo uložit do skladu jako náhradní ;-)

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3010
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od kruťák » 22.4.2019 11:13

Musí se. Když se všude propaguje, že všechny tramvaje mají prodejní terminál, tak nelze dělat výjimky. Pár kouskům T6 zbývá více než rok života, ostatním několik měsíců, takže zas tak nesmyslné to neni.

JaHu
Uživatel
Příspěvky: 223
Registrován: 17.5.2006 8:58

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od JaHu » 22.4.2019 10:39

Nevím, jak "žhavé" je to s vyřazováním T6. Překvapilo mě, když jsem viděl v obou vozech soupravy 8725 + 8727 namontované terminály pro bezkontaktní platby a ve vozech 8742 + 8724 přípravu na jejich montáž. Předpokládal jsem, že do vozů určených k brzkému vyřazení se již nebude takto "investovat".

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4279
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Bobik » 20.3.2019 6:21

Hlavně T6 je na rozdíl od T3 mnohem méně. Další důvod, proč touhle cestou nejít.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6009
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 19.3.2019 21:41

Petrpes píše:Hlavně že jsme vyřadili zánovní SUCS a eRPesa jsou z většiny vozy z let šedesátých...
Opravdu koncepce :D
A těm T6 se taky mohlo dát více péče ❣
Holt nejnovější vozy z rodiny T3 máme na 23
To tady ale neřešíme, že...
Díky kompletní rekonstrukci jsou RP oproti původním SU/M opravdu v podstatně lepším stavu, to asi nemůže nikdo popřít.
Víc péče T6 by znamenalo stovky tisíc navíc, na což nejsou prachy.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2007
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Petrpes » 19.3.2019 15:35

Zkrátka aby byla 23 opravdu šoto, měli bychom se zbavit všech pohrobků T3...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9614
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 19.3.2019 14:28

Petrpes: Ale ono prý SUCS nebyly žádná sláva a byly dost poznamenané dobou kdy vznikaly...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3575
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od P_V » 19.3.2019 12:53

Máme 21. století, vysokopodlažní vůz patří na smetiště dějin.
Věděli to i v ČKD koncem 80. let, ale už to nezvládli dotáhnout, tak ještě nějakou dobu dodávali recykláty RVHP úspešných konstrukcí minulých 20 let, než to zabalili úplně.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2007
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Petrpes » 19.3.2019 12:41

Hlavně že jsme vyřadili zánovní SUCS a eRPesa jsou z většiny vozy z let šedesátých...
Opravdu koncepce :D
A těm T6 se taky mohlo dát více péče ❣
Holt nejnovější vozy z rodiny T3 máme na 23

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6009
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 19.3.2019 6:20

Sice to spolu příliš nesouvisí, ono zrovna u oken bude kvést cokoliv, 15T nevyjímaje, ale rozdíl je v tom, že u T3 je i při běžné údržbě tu barvu na co nanést, zatímco u T6 prostě nikoli...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9614
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 18.3.2019 21:42

trainzjohny: No nevím, ale u oken kvetou i T3... A že se to mnohdy řeší novou vrstvou barvy je taky vidět...

Odpovědět