Stránka 2 z 129
Re: T6A5 a T6A5.3
Napsal: 17.4.2022 8:07
od Ústečák
Jednoduše řečeno - buď je zvednutý pouze přední pantograf a 600V se posílá do zadního vozu spřáhlem, nebo jsou zvednuté oba pantografy, proud si bere každý vůz sám a přes spřáhlo jde jen 24V.
Samozřejmě jde jet i pouze na zadní pantograf, například v Košicích tak jezdí.
Re: T6A5 a T6A5.3
Napsal: 16.4.2022 19:00
od Petrpes
Ano, bude odebírat proud...
Re: T6A5 a T6A5.3
Napsal: 16.4.2022 18:33
od Dimi4188
Díky za odpověď. A když je zapnutý druhý pantograf, musí při pohybu odebírat proud, ne?
Re: T6A5 a T6A5.3
Napsal: 16.4.2022 18:19
od Petrpes
Ano, oba vozy odpojovač do polohy 1.
A přepínač spřáhel PAS do polohy 0.
Re: T6A5 a T6A5.3
Napsal: 16.4.2022 14:49
od Dimi4188
Ahoj. Jsem řidič tramvaje v Sofii. Jezdím hlavně vaše T6A5, většinou 4188-4189 nebo vaše 8645-8625. Byl jsem v Praze a viděl jsem, jak se T6A5 pohybuje se dvěma pantografy. Chci se Vás zeptat, jak mohu jet s oběma zapnutými pantografy současně. Možná by měl být odpojovač v první i druhé tramvaji 1. Předem díky
Doufám, že překlad je správný
Re: T6A5 a T6A5.3
Napsal: 07.1.2021 13:45
od Karosák
V prosinci 19' alespoň zvedla pantograf a zablikala na protijedoucí automobilisty
Jak zpívá Asonance o Čarodějnici z Amesbury:
...a ona stála bezbranná však s hlavou (ptg) vztyčenou, zemřela tiše samotná pod letní oblohou.
https://www.facebook.com/51727620818/po ... 867720819/
Re: T6A5 a T6A5.3
Napsal: 14.11.2020 0:29
od Kačenka
Dnes byly dodání 5 kusů do vozovny Iskar.
Re: T6A5 a T6A5.3
Napsal: 20.10.2020 9:22
od von Špilberk
Re: T6A5 a T6A5.3
Napsal: 02.9.2020 15:04
od von Špilberk
Brno koupilo z Prahy dalších dvacet vyřazených tramvají
https://zdopravy.cz/brno-koupilo-z-prah ... aji-59498/
Re: T6A5 a T6A5.3
Napsal: 01.9.2020 20:41
od Karosák
Jsou na prázdninách na Barrandově
Re: T6A5 a T6A5.3
Napsal: 01.9.2020 17:33
od JANEK L.
Kam se ztratily vozy 8637, 8716 a 8748? Díky
Re: T6A5 a T6A5.3
Napsal: 22.5.2020 20:46
od NetmanCZ
Tramvaje T6A5 v roce 1997-1999
https://youtu.be/6Pg8uqz7JjI
Re: T6A5 a T6A5.3
Napsal: 15.5.2020 23:22
od fricoolinek2
Re: T6A5 a T6A5.3
Napsal: 15.2.2020 16:12
od Karosák
Přátelé, úplně nevím, co si o té putovní výstavce mám myslet. Hledají se kupci? Kovošroty nemají volné kapacity? Záloha? Nebo záloha, která je maskovaná čekáním na prodej? Být v AZ-kvízu, volím políčko Z, protože je i při snaze rozjezdit mrtvoly, po 8 letech nad slunce jasné, že pro potřeby PD vypravení by musela být disponibilita 15T trvale 105%. Díly, opravy a taky to, že i malou nehodou se odstaví 2T a nejde to překuplovat jinak. A teď bude to snaha urvat do 2025 a doufat v nové stroje, nebo přijde vhodná chvíle a někdo konečně řekne oukej, tak jim ty PÚ ještě uděláme. I kdyby se 2025 uvolnila vata na nákup, chtělo by to už řešit VŘ, protože odvolání, homologace...a máme 2030, jen to hvízdne.
Nebo co?
Jak to vidí kolegové věštci?...
Re: T6A5 a T6A5.3
Napsal: 14.2.2020 21:58
od JANEK L.
Přesun do Hloubětína: 8635 + 8636, 8645 + 8642, 8679 + 8647, 8709 + 8735