Stránka 117 z 129

Napsal: 13.2.2006 19:28
od Ondrys
Nejezdí náhodou v Brně soupravy T6 na dva sběrače jen kvůli tomu že tam mají jen běžná spřáhla, a ne polo-automaty (které umožnují ono zmiňované silové propojení) jako všude jinde? Nevěřím tomu že je to kvůli DÚ.

Napsal: 13.2.2006 10:01
od Absolut
Mno, když začaly jezdit T6 na d-3 někdy na jaře 1996 tak tam několik kol lítala souprava na zadní ptg a nikoho to neštvalo... teda akorát házel pilot ručně vexle...

Napsal: 12.2.2006 23:05
od syverin
Anebo, když se při zkušebních jízdách na Barrandově objevily trojice, tak souprava Té švestek ze Žižkova, vedená vozem 8749, jezdila taky na zadní dva panťáky.

Napsal: 12.2.2006 20:16
od Sheep
to nie je zas take strasne ked vidite obcas T6tky ni na predny zberac, ved aj v KE a aj BA obcas som videl T6 s oboma zberacmi alebo na predny zberac takze je to jedno :D

Napsal: 12.2.2006 17:12
od Fořtík
pawel píše:je to vůbec souprava? 8-) myslím,že s cestujícími tady nikdy T6 s oběma ptg nevyjela.
Je to souprava. Byl jsem u toho, když tato fotka vznikala. Podrobnosti rozpitvávat nebudu. Ale mohu připojit fotku, která vznikla týž den.

Re: topení zrcátka

Napsal: 12.2.2006 16:36
od Quakeman
tramvajak píše:Do obou zrcátek vede káblík sloužící k jejich vytápění, dnes to mají už všechny tramvaje (alespoň v Praze). No a tělem hrazdy ještě vede bovden sloužící k elektrickému nastavování zrcátka "joystickem" z kabiny (pouze T6, RT6 a reko KT8).
Správne malo byť telom hrazdy ide kábel o 6tich vodičoch slúžiaci k elektrickému nastavovaniu a ohrevu zrkadla pomocou joystiku v kabíne vodiča a vypínača ohrevu zrkadla.

Napsal: 12.2.2006 15:52
od Filippl
13 vetsinu jezdila:
KRC RYSANKA-zelena liska-nam. hrdinu-nbs-nuselske schody-hl. nadr.-bolzanova-na florenci-dopravni podnik-palmovka-VYCHOVATELNA/KOBYLISY
nebo v transformaci
byla velmi blizka lince 14

na vetinari.wz.cz je cela historie

Napsal: 12.2.2006 14:15
od Afenot
Ono když chcete vědět trasy linky 13, tak se můžete podívat na vetinari.wz.cz a tam si to najít, než o každé trase psát příspěvek...

Napsal: 12.2.2006 11:36
od Návštěvník
Jabberwocky píše:No prosím, pak to má fungovat, když si s tím švec hraje!!! ;-)
Mimochodem, jezdila někdy v Praze linka 13?
takto v roce 1971

KRČ, Budějovické nám. - Zelená liška - Autobusové nádr. Pankrác - Nám. hrdinů - Nám. bratří Synků - Nuselské schody - Tylovo nám. - Muzeum - Hlavní nádr. - Nám. Maxima Gorkého - Nádr. střed - Na Poříčí - Městské muzeum - Palmovka - Harfa - HLOUBĚTÍN.

topení zrcátka

Napsal: 12.2.2006 11:28
od tramvajak
Sheep píše:otazka: tie zrkadla co su niesu len na T6tkach(nie povodne dodane s T6) ide do nich zo strechy akysi kabel, naco to sluzi?
Do obou zrcátek vede káblík sloužící k jejich vytápění, dnes to mají už všechny tramvaje (alespoň v Praze). No a tělem hrazdy ještě vede bovden sloužící k elektrickému nastavování zrcátka "joystickem" z kabiny (pouze T6, RT6 a reko KT8).

Napsal: 12.2.2006 11:13
od slimman
Jabberwocky píše:No prosím, pak to má fungovat, když si s tím švec hraje!!! ;-)
Mimochodem, jezdila někdy v Praze linka 13?
Do roku 1990(+1?) jezdila linka 13 z Hloubětína přes Sokolovskou - Mas.nádr.-Nakl.nádr.Žižkov na Spojovací. Byla jen špičková.

Napsal: 12.2.2006 8:32
od Sheep
no ved jasne ked si tam moze napisat co chce :D

jo a este otazka: tie zrkadla co su niesu len na T6tkach(nie povodne dodane s T6) ide do nich zo strechy akysi kabel, naco to sluzi?

Napsal: 11.2.2006 22:17
od Pepa
Afenot píše:Když se nudíš na konečné, tak se dá zabavit i jinak :)
Takových fotek mám mrtě moc :D

Napsal: 11.2.2006 21:18
od Afenot
itelv píše:Nejezdila z Florence do Hloubětína spíš 15? Jezdíval jsem tam v 89 a pamatuju si (možná blbě) 15 :)
15 jezdila v roce 1984 do Košíř, poté byla od roku 1986 zkrácena na Florenc, linka 13 jela ještě v roce 1986 z Hloubětína přes tehdejší Sokolovskou a Hlavní nádraží na Spojovací.

Napsal: 11.2.2006 21:09
od Karotka
pawel píše:je to vůbec souprava? 8-) myslím,že s cestujícími tady nikdy T6 s oběma ptg nevyjela.
Ale jo, jednou kdysi jsem viděl na dva pantografy 8691+8692 na lince 9 na Národní třídě, ale datum si už nevzpomenu. Možná se to dělá při poruše propojení 600V?

Taky se mi nezdá, když DÚ zakázal 600V propojení v Brně, že to nezakázal zpětně i v Praze a Ostravě?!