T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Pred otevrenim metra B - usek Florenc - Ceskomoravska jezdila z Florence do Hloubetina/Cerneho Mostu. Presnou trasu si nepamatuji.Afenot píše:V současnosti jezdí ze Smíchovského nádraží na Sídliště Barrandov, ale jen v ranní špičce.
Trasu linky 13 z roku 1948 muzes videt napr. zde:
http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/ruzne/ ... tram-2.jpg
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Uz to tady vysvetloval PvvS ale jednou pro vzdy:
Vsude krome Brna muzou jezdit dvojice vozu T6 na jeden sberac nebot je mezi nimi silove propojeni 600V kabelem...v Brne jelikoz byly T6 dodany nejpozdeji a DU nepovolil silove propojeni musi jezdit vozy na oba sberace a kazdy si bere stavu sam...tot vse...jinak abych vam trosku popletl hlavu tady je dukaz ze i v Praze to jde na dva(i kdyz nevim proc tomu tak bylo):
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/displayi ... fullsize=1
Vsude krome Brna muzou jezdit dvojice vozu T6 na jeden sberac nebot je mezi nimi silove propojeni 600V kabelem...v Brne jelikoz byly T6 dodany nejpozdeji a DU nepovolil silove propojeni musi jezdit vozy na oba sberace a kazdy si bere stavu sam...tot vse...jinak abych vam trosku popletl hlavu tady je dukaz ze i v Praze to jde na dva(i kdyz nevim proc tomu tak bylo):
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/displayi ... fullsize=1
Naposledy upravil(a) izzy dne 11.2.2006 18:16, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 174
- Registrován: 01.12.2005 12:36
- Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
- Kontaktovat uživatele:
Tak v Brně jezdí T6A5 i na oba:
http://www.mhdcr.biz/tram/brno/1205.jpg
http://www.mhdcr.biz/tram/brno/1205.jpg
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
je super, že se někdo trefí zadním PTG na kontakt - ale nechápu, k čemu mu to bude, když si jí nepřehodí a může se klidně podhodit i bez jízdy - signál výhybka 1 ani výhybka 0 se přes kabel/spřáhlo nepřenesou!
takže tyhle teorie fakt není nutné řešit, holt máme díky tomu černé PTG a střechy
samozřejmě pokud bude rádio všude, dá se o tom uvažovat (ale vzhledem k tomu, že v Praze je víc než rok vypnuté a nikdo s tím nic nedělá, tak se toho asi nedožijeme)
snad to nikdo neprosadí - kromě kontaktů na přehození výhybek jsou na troleji ještě úsekové děliče (sekce) a těch je dost a myslet si na PTG druhého vozu je otrava, musíš si dát větší rezervu abys to 100% trefil a to zdržuje
takže tyhle teorie fakt není nutné řešit, holt máme díky tomu černé PTG a střechy
samozřejmě pokud bude rádio všude, dá se o tom uvažovat (ale vzhledem k tomu, že v Praze je víc než rok vypnuté a nikdo s tím nic nedělá, tak se toho asi nedožijeme)
snad to nikdo neprosadí - kromě kontaktů na přehození výhybek jsou na troleji ještě úsekové děliče (sekce) a těch je dost a myslet si na PTG druhého vozu je otrava, musíš si dát větší rezervu abys to 100% trefil a to zdržuje
To jsem si taky myslel, ale pokročilý řidič prý zadním PTG trefí kontakt plus mínus metr. Problémem by spíš bylo umístění kontaktů, třeba na zastávce před křižovatkou - je třeba počítat s tím, že starší typy vozů budou nadosmrti jezdit na všechny sběrače. Řešení bych viděl ve spolehlivém radiovém přestavování výhybek..adam_r píše:Blokovani vyhybek by v Praze fungovalo i na zadni smetak. Nejvetsi problem by bylo se 'trefit' zadnim smetakem na staveci kontakt a neprojet ho se zadanou jizdou (= v lepsim pripade spaleni pojistky, v horsim vyhybky) (..)