Stránka 118 z 129

Napsal: 11.2.2006 21:06
od itelv
Nejezdila z Florence do Hloubětína spíš 15? Jezdíval jsem tam v 89 a pamatuju si (možná blbě) 15 :)

Napsal: 11.2.2006 20:38
od adam_r
Afenot píše:V současnosti jezdí ze Smíchovského nádraží na Sídliště Barrandov, ale jen v ranní špičce.
Pred otevrenim metra B - usek Florenc - Ceskomoravska jezdila z Florence do Hloubetina/Cerneho Mostu. Presnou trasu si nepamatuji.

Trasu linky 13 z roku 1948 muzes videt napr. zde:
http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/ruzne/ ... tram-2.jpg

Napsal: 11.2.2006 19:55
od Afenot
Jabberwocky píše:No prosím, pak to má fungovat, když si s tím švec hraje!!! ;-)
Mimochodem, jezdila někdy v Praze linka 13?
V současnosti jezdí ze Smíchovského nádraží na Sídliště Barrandov, ale jen v ranní špičce.

Napsal: 11.2.2006 19:51
od Jabberwocky
No prosím, pak to má fungovat, když si s tím švec hraje!!! ;-)
Mimochodem, jezdila někdy v Praze linka 13?

Napsal: 11.2.2006 19:39
od Afenot
Když se nudíš na konečné, tak se dá zabavit i jinak :)

Napsal: 11.2.2006 19:27
od Pepa
když se budeš na konečný nudit tak proč ne :wink:

Napsal: 11.2.2006 18:11
od pawel
je to vůbec souprava? 8-) myslím,že s cestujícími tady nikdy T6 s oběma ptg nevyjela.

Napsal: 11.2.2006 17:59
od Isidor

Napsal: 11.2.2006 17:15
od izzy
Uz to tady vysvetloval PvvS ale jednou pro vzdy:
Vsude krome Brna muzou jezdit dvojice vozu T6 na jeden sberac nebot je mezi nimi silove propojeni 600V kabelem...v Brne jelikoz byly T6 dodany nejpozdeji a DU nepovolil silove propojeni musi jezdit vozy na oba sberace a kazdy si bere stavu sam...tot vse...jinak abych vam trosku popletl hlavu tady je dukaz ze i v Praze to jde na dva(i kdyz nevim proc tomu tak bylo):
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/displayi ... fullsize=1

Napsal: 11.2.2006 15:30
od PvvS
presneji v brne jezdi t6 pouze na oba , vyjimka jsou poruchy

Napsal: 11.2.2006 15:27
od Tita
Tak v Brně jezdí T6A5 i na oba:
http://www.mhdcr.biz/tram/brno/1205.jpg

Napsal: 11.2.2006 12:00
od PvvS
nevim, ale podhozeni se da krasne blokovat casovym rele (20 sekund) , a to aby se nejelo jizdou pres kontakt se obchazi jednou diodou navic. Oboji bylo v brne aplikovany na vexlch uz nekdy koncem 70 let. pak neni co resit

Napsal: 11.2.2006 7:07
od radek31
je super, že se někdo trefí zadním PTG na kontakt - ale nechápu, k čemu mu to bude, když si jí nepřehodí a může se klidně podhodit i bez jízdy - signál výhybka 1 ani výhybka 0 se přes kabel/spřáhlo nepřenesou!
takže tyhle teorie fakt není nutné řešit, holt máme díky tomu černé PTG a střechy

samozřejmě pokud bude rádio všude, dá se o tom uvažovat (ale vzhledem k tomu, že v Praze je víc než rok vypnuté a nikdo s tím nic nedělá, tak se toho asi nedožijeme)
snad to nikdo neprosadí - kromě kontaktů na přehození výhybek jsou na troleji ještě úsekové děliče (sekce) a těch je dost a myslet si na PTG druhého vozu je otrava, musíš si dát větší rezervu abys to 100% trefil a to zdržuje

Napsal: 10.2.2006 23:10
od Sheep
len pre info na slovensku idu vyhybky stale ci uz je zadny zberac/predny alebo obidva zdvyhnute :D

Napsal: 10.2.2006 22:19
od Marek
adam_r píše:Blokovani vyhybek by v Praze fungovalo i na zadni smetak. Nejvetsi problem by bylo se 'trefit' zadnim smetakem na staveci kontakt a neprojet ho se zadanou jizdou (= v lepsim pripade spaleni pojistky, v horsim vyhybky) (..)
To jsem si taky myslel, ale pokročilý řidič prý zadním PTG trefí kontakt plus mínus metr. Problémem by spíš bylo umístění kontaktů, třeba na zastávce před křižovatkou - je třeba počítat s tím, že starší typy vozů budou nadosmrti jezdit na všechny sběrače. Řešení bych viděl ve spolehlivém radiovém přestavování výhybek..