Stránka 119 z 129
Napsal: 10.2.2006 18:03
od slimman
adam_r:
Jo myslel jsem, že máš na mysli ten systém z odkazu.
Napsal: 10.2.2006 17:47
od adam_r
slimman píše:adam_r:
To by šlo, ale pak by zas trvalo o něco déle, než by se výhybka odblokovala.
Ten systém co popisuješ používá třeba Most/Litvínov (Liberec?) a měli ho i v Plzni. Že by ale byl v Blavě ?
Most-Litvinov (a drive Plzen) pouziva jiny zpusob. Ridic zatahne za paku, a tim se vysune pod voze ostruha, ktera se dotkne tohodle:
http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... ters=t#pic
Co jsem slysel, tak v Kosicich (a snad i v Blave) je to bezdotykove. Ridic tlacitkem zapne elektromagnet a ten pritahne nejaky kontak v zemi
Napsal: 10.2.2006 17:34
od slimman
adam_r:
To by šlo, ale pak by zas trvalo o něco déle, než by se výhybka odblokovala.
Ten systém co popisuješ používá třeba Most/Litvínov (Liberec?) a měli ho i v Plzni. Že by ale byl v Blavě ?
Napsal: 10.2.2006 16:20
od adam_r
slimman píše:V Blavě jsou jinak umístěné výhybkové kontakty, proto tam jezdí T6 na zadní smeták. Tuším že jde hlavně o odblokování.
Blokovani vyhybek by v Praze fungovalo i na zadni smetak. Nejvetsi problem by bylo se 'trefit' zadnim smetakem na staveci kontakt a neprojet ho se zadanou jizdou (= v lepsim pripade spaleni pojistky, v horsim vyhybky)
Co jsem slysel, tak se v Blave i v Kosicich stavi pomoci elektromagnetu umistenych pod vozem. Jejich pomoci se prepne staveci spinac umisteny nekde v zemi okolo koleji.
Napsal: 10.2.2006 15:54
od slimman
V Blavě jsou jinak umístěné výhybkové kontakty, proto tam jezdí T6 na zadní smeták. Tuším že jde hlavně o odblokování.
Napsal: 10.2.2006 15:25
od adam_r
PvvS píše:skuste si najit bezpecnost proti roztrzeni.
Navic ta spojka, ktera umoznuje proudove propojeni neni nijak levna. Co se tady o tom mluvilo, tak je to nekde v radu 500 000 kc.
Napsal: 10.2.2006 14:54
od Fořtík
bbb píše:...v CR je nutne mit nahore predni nebot se pouziva k prehazovani vyhybek...
To není tak přesné. Lépe řečeno
v Praze.
Napsal: 10.2.2006 11:19
od bbb
...v CR je nutne mit nahore predni nebot se pouziva k prehazovani vyhybek...
a jaky je system na prehazovani vyhybek v Blave ??
Napsal: 09.2.2006 22:28
od Sheep
no ved v BA a KE jazdia este uplne prve T6tky hned ako boli vyrobene v r. 1991 tak dorazili do BA a aj KE, inak izzy ako si to myslel s tym uhlikom?to som nevedel ze zo zberacov daco odpadava
btw: ak este ma dakto historicke materialy o T6 a KT8 dajte vediet lebo stale zhanam
Napsal: 09.2.2006 21:45
od PvvS
skuste si najit bezpecnost proti roztrzeni.
Jinak Brno melo T6 az jako posledni, ostatni provozovatele je meli driv, BA, KE ova i prvni serii s rozlamovacima dverima ....
Napsal: 09.2.2006 21:42
od Šmaky
Nám v Praze teda stačí taky jenom jeden a neviděl sem že by někdy jezdily na oba...
Napsal: 09.2.2006 21:31
od Ostravák
izzy píše:V dobe dodani vozu T6 do Brna byl v platnosti jiny drazni zakon neumoznujici silove propojeni 600V mezi vozy a tudiz si kazdy musi brat stavu sam...
S tímto nesouhlasím. Jak mi tedy vysvětlíš to, že v Ostravě jezdí T6A5 na přední pantograf už od jejich dodání tzn. první soupravy r. 1994. Ha a teď babo raď.
Napsal: 09.2.2006 21:26
od izzy
V dobe dodani vozu T6 do Brna byl v platnosti jiny drazni zakon neumoznujici silove propojeni 600V mezi vozy a tudiz si kazdy musi brat stavu sam...na slovensku jezdi vozy T6 a KT8 na zadni z duvodu mensiho uspineni z odpadajiciho uhliku...v CR je nutne mit nahore predni nebot se pouziva k prehazovani vyhybek...
Napsal: 09.2.2006 21:18
od Sheep
prosim vas, neviete preco brnenske T6 supravy jazdia na obidva zberace?
a este druha vec: nevie niekto preco na slovensku jazdia T6tky na zadny zberac?
Napsal: 09.2.2006 20:21
od Pepa
Radek píše:M. Penc na K-Reportu psal, že se budou zakrývat všechny T6, všechny T3xx po PO a všechny T3R.P. T6 dostávají plenty v Motole.
To jako i T3SU(CS)
[/b]