Napsal: 29.1.2006 18:33
Ale nevypadá to zas až tak zle. V podstatě jde jenom zvyk, změna k horšímu to dle mého názoru není.
Před dotazem použijte tlačítko hledat.
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=1448
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/displayi ... m=52&pos=4Sheep píše:poslite foto nemam sajnu ako ta elektricka teraz vyzera
poslite foto nemam sajnu ako ta elektricka teraz vyzeramanil píše:Náhodou zakrytované T6 vypadají dle mého názoru lépe. Nějaký důvod, proč je zakrytovávají k tomu být musí...
Náhodou zakrytované T6 vypadají dle mého názoru lépe. Nějaký důvod, proč je zakrytovávají k tomu být musí...pawel píše:no nevim, hlukově mi T3RPV připadá pořád stejnej tank jako jakákoli jiná T. výsledek bude zbytečnej hnusnej plech, co úplně zkazí povedenou tvář T6. ještě aby nepřidali to oplechování vpředu á la KT8N. ach jo.
Zakrytovává se i 8676DavidD píše:Vůz 8675 je zakrytovanej,a včera na lince 6.
Oni jim spíš zakážou jezdit úplně po 22.hodiněTonda Ježek píše:Tak to je hodně upřímná rekace![]()
Ale pořád lepší, když budou tramvaje o něco tižší. Pak jim teba hygienici nezakážou po 22. hodině zvonit.
Tak to je hodně upřímná rekacepawel píše:néééééé
Ale je fakt že je to tiší!pawel píše:néééééé
od červeného tlačítka bych čekal "tísňové volání" (v T3R.P je za Apexem)tramvajak píše:Bohužel neporadím, neb všechna tlačítka T6 zpaměti neznám. Ale s tou motorolou to nesouvisí.Akribius píše:K čemu slouží to červené tlačítko nad resetem OIS?