Stránka 119 z 126

Napsal: 29.1.2006 0:05
od Sheep
manil píše:Náhodou zakrytované T6 vypadají dle mého názoru lépe. Nějaký důvod, proč je zakrytovávají k tomu být musí...
poslite foto nemam sajnu ako ta elektricka teraz vyzera :?:

Napsal: 29.1.2006 0:04
od manil
pawel píše:no nevim, hlukově mi T3RPV připadá pořád stejnej tank jako jakákoli jiná T. výsledek bude zbytečnej hnusnej plech, co úplně zkazí povedenou tvář T6. ještě aby nepřidali to oplechování vpředu á la KT8N. ach jo.
Náhodou zakrytované T6 vypadají dle mého názoru lépe. Nějaký důvod, proč je zakrytovávají k tomu být musí...

Napsal: 28.1.2006 23:13
od Pepa
DavidD píše:Vůz 8675 je zakrytovanej,a včera na lince 6.
Zakrytovává se i 8676 :wink:

Napsal: 28.1.2006 21:38
od pawel
no nevim, hlukově mi T3RPV připadá pořád stejnej tank jako jakákoli jiná T. výsledek bude zbytečnej hnusnej plech, co úplně zkazí povedenou tvář T6. ještě aby nepřidali to oplechování vpředu á la KT8N. ach jo.

Napsal: 28.1.2006 21:00
od jara
Tonda Ježek píše:Tak to je hodně upřímná rekace :D

Ale pořád lepší, když budou tramvaje o něco tižší. Pak jim teba hygienici nezakážou po 22. hodině zvonit.
Oni jim spíš zakážou jezdit úplně po 22.hodině :lol: a v praze zavládne chaos. A bude tam hluk až se bude každej ožralej vracet pěšky :lol: . Ale to je už hodně přehnaný.

Napsal: 28.1.2006 20:56
od Tonda Ježek
pawel píše:néééééé @3648
Tak to je hodně upřímná rekace :D

Ale pořád lepší, když budou tramvaje o něco tižší. Pak jim teba hygienici nezakážou po 22. hodině zvonit.

Napsal: 28.1.2006 20:52
od DavidD
pawel píše:néééééé @3648
Ale je fakt že je to tiší!

Napsal: 28.1.2006 15:23
od pawel
néééééé @3648

Napsal: 28.1.2006 11:37
od DavidD
Vůz 8675 je zakrytovanej,a včera na lince 6.

Napsal: 29.12.2005 17:31
od radek31
tramvajak píše:
Akribius píše:K čemu slouží to červené tlačítko nad resetem OIS?
Bohužel neporadím, neb všechna tlačítka T6 zpaměti neznám. Ale s tou motorolou to nesouvisí.
od červeného tlačítka bych čekal "tísňové volání" (v T3R.P je za Apexem)

Napsal: 29.12.2005 15:06
od tramvajak
Akribius píše:Včera jsem dostal na noční vůz 8609...
Tak jsem si tu novou vysílačku motorola vyzkoušel "na vlastní uši" a musím říct, že je to u našeho vozového parku po dlouhý době opět krok vpřed a dobrým směrem. Mluvené slovo je v uFonu opravdu čistě slyšet, stejně tak hovor. Obsluha je jednoduchá, jak už bylo zmíněno, na zařízení se nachází jedno tlačtko na přepínání poslechu / mluvení.
Vede-li si někdo statistiku, zde jsou čísla vozů vozovny Pankrác s těmito vysílačkami: 5502, 5519, 8237, 8388+8389. Pro uchycení mluvítka slouží nový držák na okenním sloupku, káblík k mluvítku je zapojen do nové zásuvky za apexem. Viz foto níže.
Akribius píše:K čemu slouží to červené tlačítko nad resetem OIS?
Bohužel neporadím, neb všechna tlačítka T6 zpaměti neznám. Ale s tou motorolou to nesouvisí.

Napsal: 20.12.2005 15:39
od jara
Akribius píše:Jenom na voze mohl být papír s nějakým povídáním,abychom zbytečně nestresovali.Když se začínalo s pneumatickými sedačkami,tak byl v každé takto vybavené tramvaji návod na použití,alespoň pro to první období.
Jinak mikrofon jsem pustil na radu dispečera stejně jako u T3R.PV- 2x alt menu pak podmenu hlásič a pak menu uFon-což je mikrofon.Jinak i mikrofom byl pěkně ve voze slyšet.Myslím,že to bude přínos,ale na všechny funkce bych udělal téma na školení.
jo tak je to 2xalt. jsem se spletl přeci jenou jsem to zkoušel jen asi 3x. Ale slyšet je opravdu pěkně. Papír by se měl udělat. Aspon jsem to slyšel že se s tím počitá. Už je na čase si myslím když už to jezdí. A řidiči s tím moc neumí. A hlavně když se stane to co se stalo tobě. Ted to bylo v pohodě. Ale co teprve kdyby byla nehoda. A ty v rozrušení začal hledat sluchátko. A ono by nebylo :lol: Jen tato mušle

Napsal: 20.12.2005 15:36
od Akribius
Jenom na voze mohl být papír s nějakým povídáním,abychom zbytečně nestresovali.Když se začínalo s pneumatickými sedačkami,tak byl v každé takto vybavené tramvaji návod na použití,alespoň pro to první období.
Jinak mikrofon jsem pustil na radu dispečera stejně jako u T3R.PV- 2x alt menu pak podmenu hlásič a pak menu uFon-což je mikrofon.Jinak i mikrofom byl pěkně ve voze slyšet.Myslím,že to bude přínos,ale na všechny funkce bych udělal téma na školení.

Napsal: 20.12.2005 15:05
od jara
Akribius píše:Včera jsem dostal na noční vůz 8609
Tento vůz je osazen novou vysílačku od minulého pondělí. A je to tam zkušebně. Ale bude se to montovat seriově. V tuto chvilku už to mají všechny typy tramvají v Praze i jejich různé konfigurace. Jen to nemá RT6ka ta to dostane 4.ledna. Má to už i 9081. Co vím já tak to mají 9018,9081,9111,8609,8388,7109,6720,6795 ještě nějaká T6ka ze žižkova a další no celkem 15 radiostanic z toho 4 na kačenách (každá kabina má jinou) Je to dobré v tom že ti to později bude moc posílat DSM. Takové ty smsky co ted systém doris posilá dispečerum. A i když se přihlásíš tak ti to tam už dnes posilá potvrzení. Vše se ovladá pomocí apexu(toho palubního počítače) Hlasitost té radiostanice i zapnutí toho mikrofonu myslím tlačítko F4 a pak zase F4 a už to mluví. Má to dokonce GPS a podobné věci. No strašně chytré je to. A měla by být do budoucna lepší slyšitelnost vysílačky. Jak jsou ted problémy že některé místa jsou hluchá.

Napsal: 20.12.2005 14:50
od Akribius
Včera jsem dostal na noční vůz 8609 asi :-).Klasická T6,ale zaujala mě nová vysílačka respektive sluchátko.Střídal jsem asi o 7 minut později než jsem měl takže jsem si toho nevšimnul.Horko mě polilo až na Kubáni,kde mi volal dispečer s dotazem kolik mi ukazuje Apex hodin včetně sekund.Jedná se o sluchátko Motorola stejné jako mají dispečeři.Přepínání se děje jedním a jediným tlačítkem,které na sluchátku je.
Když jsme vyřešili problém s hodinama,tak jsem mobilem zavolal na dispečink a ptal jsem se jak se pustí mikrofon,protože ten na voze už není v podobě husího krku v levé řásti kabiny.Navíc je hned nad tlačítkem reset OIS ještě jedno červené,ale ani dispečer si nebyl jist k čemu slouží a já to raději nezkoušel.
Nicméně ve vysílačce je super rozumět a je nahlas a zřetelně slyšet,což ve mě vyvolalo onen zmiňovaný pot,když se mi poprvé ozvala.I lidi-sice přes otevřenou kabinu-slyšeli co si povídáme.Totiž při cestě zpět mě bylo opět voláno,že vůz mi musí vyměnit,protože se nezobrazuji na počítači,což mě teda osobně vůbec nevadilo :D
Po dojezu na Laurovou mi byl vyměněn vůz za jinou T6 se starou vysílačkou,nicméně s novým řadičem.
K čemu slouží to červené tlačítko nad resetem OIS?