Napsal: 09.2.2006 12:03
M. Penc na K-Reportu psal, že se budou zakrývat všechny T6, všechny T3xx po PO a všechny T3R.P. T6 dostávají plenty v Motole.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=1448
Jo mají všechny stejný zvuk. Protože ten zvuk jde z jednoho a toho samého zvonce. Je to kvůli tomu že každej je zvyklej na něco jiného. To v tom ručnim řadiči je to dobrý že to máš vše na jedné ruce. A na nahu to samé. A v páčce je zase dobré to že je to na páčce blinkru(myslím) takže když zastavíš vyhazuješ blink tak rovnou zazvoníš. Má to takto i kačena. Možná k tomu řekne víc někdo kdo jezdí s T6kamaTita píše:Není jich tam nějak moc
A mají všechny stejný zvuk
Všechny ovládají jeden zvonekTita píše:Není jich tam nějak moc
A mají všechny stejný zvuk
Není jich tam nějak mocMarek píše:Tam je taky. A další je přímo na ručním řadiči (netýká se vozů z první série se staršími řadiči HH 102).
Tam je taky. A další je přímo na ručním řadiči (netýká se vozů z první série se staršími řadiči HH 102).Tita píše:Já jsem myslel,že má zvonec jenom na té páčce na palubce .
Já jsem myslel,že má zvonec jenom na té páčce na palubce .Marek píše: Pískování, zvonec.
T6A5 - bez tečky. Pískování, zvonec.Tita píše:Mám(podle někoho možná blbý)dotaz:
Chtěl bych vědět,na co má T6.A5 ty dva pedály.
Předem díky,
Tita.
hmm v 80s som este nezilpawel píše:reko T6/KT8 s kostkou je dávný sen všech 80s-konzervativců
mně by se na kachnách zamlouvala kostka s BUSE - aspoň by bylo číslo pořádně vidět, současný stav, ještě umocněný použitím modré na bílé (DPP), je na nic.
KT8 s kostkou s Buse bych taky uvítal, bylo by to pěkně vidět i ze strany a přitom by to moc nestálo.pawel píše:reko T6/KT8 s kostkou je dávný sen všech 80s-konzervativců
mně by se na kachnách zamlouvala kostka s BUSE - aspoň by bylo číslo pořádně vidět, současný stav, ještě umocněný použitím modré na bílé (DPP), je na nic.
pravda mne sa pacia T6tky este vobec tie uplne prve s cereveno-kremovanym naterom u nas v meste jazdia uz len 3 take akoze nic proti prazskym elektrickam naopak vidno ze stale napreduju ale pomaly mi to zacina pripadat ako tuningovanie elektriciek ale neviem preco ten cerverno-kremovy nater uz sa vytraca sak to je take peknepawel píše:no nevím, asi to není zrovna plodná debata, ale T6 zaplentovaná vypadá podle mého právě (oproti normálu) dost krabicoidně; tatam je ona úzká elegance, díky níž se mi ani po 10 letech neokoukala. teď ještě CVR a sbohem, klukovská lásko
u T3 mi plenty ani tak nevadí, protože T3 je celá kulatá a trošku opticky "přibrat na váze" jí neuškodí. ale T6