Stránka 120 z 129

Napsal: 09.2.2006 12:03
od Radek
M. Penc na K-Reportu psal, že se budou zakrývat všechny T6, všechny T3xx po PO a všechny T3R.P. T6 dostávají plenty v Motole.

Napsal: 09.2.2006 12:00
od Proxy
Před několika týdny jsem si na d-15 všimnul vozu 8675, který měl zakryté podvozky. Dnes ráno jsem na d-12 nebo d-20 viděl tento vůz v soupravě s 8676, který už má také zimní sukénku. Myslím, že je to první cudná souprava T6 v Praze :D

Nevíte, zda je to stále jen zkouška nebo znamení, že všechny T6 budou postupně zakrytovany :?: Montují se zákryty při PO v Hostivaři nebo při údržbě ve vozovně?

Re: Zvonce u T6

Napsal: 04.2.2006 19:40
od radek31
často se stane, že potřebuješ zazvonit a současně přehazovat/potvrzovat výhybku - to se dělá taky pravou rukou a pak se hodí pedál
samozřejmě nová páka to řeší - palcem to je nejpohodlnější, ale je dobře, že si můžeš vybrat

Re: Zvonce u T6

Napsal: 04.2.2006 15:25
od jara
Tita píše:Není jich tam nějak moc :?:
A mají všechny stejný zvuk :?:
Jo mají všechny stejný zvuk. Protože ten zvuk jde z jednoho a toho samého zvonce. Je to kvůli tomu že každej je zvyklej na něco jiného. To v tom ručnim řadiči je to dobrý že to máš vše na jedné ruce. A na nahu to samé. A v páčce je zase dobré to že je to na páčce blinkru(myslím) takže když zastavíš vyhazuješ blink tak rovnou zazvoníš. Má to takto i kačena. Možná k tomu řekne víc někdo kdo jezdí s T6kama

Re: Zvonce u T6

Napsal: 04.2.2006 15:23
od Tonda Ježek
Tita píše:Není jich tam nějak moc :?:
A mají všechny stejný zvuk :?:
Všechny ovládají jeden zvonek :wink:

Re: Zvonce u T6

Napsal: 04.2.2006 15:22
od Tita
Marek píše:Tam je taky. A další je přímo na ručním řadiči (netýká se vozů z první série se staršími řadiči HH 102).
Není jich tam nějak moc :?:
A mají všechny stejný zvuk :?:

Re: Pedály u T6

Napsal: 04.2.2006 15:05
od Marek
Tita píše:Já jsem myslel,že má zvonec jenom na té páčce na palubce :roll: :-k.
Tam je taky. A další je přímo na ručním řadiči (netýká se vozů z první série se staršími řadiči HH 102).

Re: Pedály u T6

Napsal: 04.2.2006 14:58
od Tita
Marek píše: Pískování, zvonec.
Já jsem myslel,že má zvonec jenom na té páčce na palubce :roll: :-k.

Re: Pedály u T6

Napsal: 04.2.2006 14:37
od Marek
Tita píše:Mám(podle někoho možná blbý)dotaz:

Chtěl bych vědět,na co má T6.A5 ty dva pedály.
Předem díky,
Tita.
T6A5 - bez tečky. Pískování, zvonec.

Pedály u T6

Napsal: 04.2.2006 14:10
od Tita
Mám(podle někoho možná blbý)dotaz:

Chtěl bych vědět,na co má T6A5 ty dva pedály.
Předem díky,
Tita.

(upravena tečka podle Marka)

Napsal: 03.2.2006 23:35
od Sheep
prosim ak dakto me nejake historicke fotky a materialy este z doby zacatia prevadzky T6A5 a KT8 v ceskych a slovenskych mestach mozte tu napisat? :wink:
dakujem

Napsal: 31.1.2006 19:35
od Sheep
pawel píše:reko T6/KT8 s kostkou je dávný sen všech 80s-konzervativců :D
mně by se na kachnách zamlouvala kostka s BUSE - aspoň by bylo číslo pořádně vidět, současný stav, ještě umocněný použitím modré na bílé (DPP), je na nic.
hmm v 80s som este nezil :P

Napsal: 31.1.2006 18:48
od XSC
pawel píše:reko T6/KT8 s kostkou je dávný sen všech 80s-konzervativců :D
mně by se na kachnách zamlouvala kostka s BUSE - aspoň by bylo číslo pořádně vidět, současný stav, ještě umocněný použitím modré na bílé (DPP), je na nic.
KT8 s kostkou s Buse bych taky uvítal, bylo by to pěkně vidět i ze strany a přitom by to moc nestálo.

Napsal: 31.1.2006 13:10
od pawel
reko T6/KT8 s kostkou je dávný sen všech 80s-konzervativců :D
mně by se na kachnách zamlouvala kostka s BUSE - aspoň by bylo číslo pořádně vidět, současný stav, ještě umocněný použitím modré na bílé (DPP), je na nic.

Napsal: 31.1.2006 13:03
od Sheep
pawel píše:no nevím, asi to není zrovna plodná debata, ale T6 zaplentovaná vypadá podle mého právě (oproti normálu) dost krabicoidně; tatam je ona úzká elegance, díky níž se mi ani po 10 letech neokoukala. teď ještě CVR a sbohem, klukovská lásko :D :(

u T3 mi plenty ani tak nevadí, protože T3 je celá kulatá a trošku opticky "přibrat na váze" jí neuškodí. ale T6 :oops:
pravda mne sa pacia T6tky este vobec tie uplne prve s cereveno-kremovanym naterom u nas v meste jazdia uz len 3 take akoze nic proti prazskym elektrickam naopak vidno ze stale napreduju ale pomaly mi to zacina pripadat ako tuningovanie elektriciek :D ale neviem preco ten cerverno-kremovy nater uz sa vytraca sak to je take pekne

v KE sa asi zacne uvazovat o rekonstruovanej T6 iba stym detailom ze bude mat klasicky cerverno-kremovy nater a namiesto displejov kocku a rolovaci transparent ale neviem ci z toho vobec daco bude