Napsal: 28.1.2006 11:37
Vůz 8675 je zakrytovanej,a včera na lince 6.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=1448
od červeného tlačítka bych čekal "tísňové volání" (v T3R.P je za Apexem)tramvajak píše:Bohužel neporadím, neb všechna tlačítka T6 zpaměti neznám. Ale s tou motorolou to nesouvisí.Akribius píše:K čemu slouží to červené tlačítko nad resetem OIS?
Tak jsem si tu novou vysílačku motorola vyzkoušel "na vlastní uši" a musím říct, že je to u našeho vozového parku po dlouhý době opět krok vpřed a dobrým směrem. Mluvené slovo je v uFonu opravdu čistě slyšet, stejně tak hovor. Obsluha je jednoduchá, jak už bylo zmíněno, na zařízení se nachází jedno tlačtko na přepínání poslechu / mluvení.Akribius píše:Včera jsem dostal na noční vůz 8609...
Bohužel neporadím, neb všechna tlačítka T6 zpaměti neznám. Ale s tou motorolou to nesouvisí.Akribius píše:K čemu slouží to červené tlačítko nad resetem OIS?
jo tak je to 2xalt. jsem se spletl přeci jenou jsem to zkoušel jen asi 3x. Ale slyšet je opravdu pěkně. Papír by se měl udělat. Aspon jsem to slyšel že se s tím počitá. Už je na čase si myslím když už to jezdí. A řidiči s tím moc neumí. A hlavně když se stane to co se stalo tobě. Ted to bylo v pohodě. Ale co teprve kdyby byla nehoda. A ty v rozrušení začal hledat sluchátko. A ono by nebylo Jen tato mušleAkribius píše:Jenom na voze mohl být papír s nějakým povídáním,abychom zbytečně nestresovali.Když se začínalo s pneumatickými sedačkami,tak byl v každé takto vybavené tramvaji návod na použití,alespoň pro to první období.
Jinak mikrofon jsem pustil na radu dispečera stejně jako u T3R.PV- 2x alt menu pak podmenu hlásič a pak menu uFon-což je mikrofon.Jinak i mikrofom byl pěkně ve voze slyšet.Myslím,že to bude přínos,ale na všechny funkce bych udělal téma na školení.
Tento vůz je osazen novou vysílačku od minulého pondělí. A je to tam zkušebně. Ale bude se to montovat seriově. V tuto chvilku už to mají všechny typy tramvají v Praze i jejich různé konfigurace. Jen to nemá RT6ka ta to dostane 4.ledna. Má to už i 9081. Co vím já tak to mají 9018,9081,9111,8609,8388,7109,6720,6795 ještě nějaká T6ka ze žižkova a další no celkem 15 radiostanic z toho 4 na kačenách (každá kabina má jinou) Je to dobré v tom že ti to později bude moc posílat DSM. Takové ty smsky co ted systém doris posilá dispečerum. A i když se přihlásíš tak ti to tam už dnes posilá potvrzení. Vše se ovladá pomocí apexu(toho palubního počítače) Hlasitost té radiostanice i zapnutí toho mikrofonu myslím tlačítko F4 a pak zase F4 a už to mluví. Má to dokonce GPS a podobné věci. No strašně chytré je to. A měla by být do budoucna lepší slyšitelnost vysílačky. Jak jsou ted problémy že některé místa jsou hluchá.Akribius píše:Včera jsem dostal na noční vůz 8609
kde sou tedka nevim, ale SIEMENS je prodal ParsuDavidD píše:A jak je to s 51. a 52. T6A5?
Myslím že našly domov v Bratislavě.DavidD píše:A jak je to s 51. a 52. T6A5?
Ale jsou z T3 No dobře no...aspoň jsi mě poučilPvvS píše:a podvozky prosly reko na dvoji vypruzeni, coz u T3 moc nebyva . tam je o hodne vic uprav. Tohle ma z T3 tak leda kus nazvu.
a podvozky prosly reko na dvoji vypruzeni, coz u T3 moc nebyva . tam je o hodne vic uprav. Tohle ma z T3 tak leda kus nazvu.Pepa píše:A co je 8600? Vždyť je to T3 za použití jiné skříně a vyzbroje...no pravda, že z T3 jsou tam jen podvozky, ale to je jednoPvvS píše:???? ty uz si nekdy videl T3 s TV3 ? to by si byl prvni.
Až na to, že má TV 14Pepa píše:A co je 8600? Vždyť je to T3 za použití jiné skříně a vyzbroje...no pravda, že z T3 jsou tam jen podvozky, ale to je jednoPvvS píše:???? ty uz si nekdy videl T3 s TV3 ? to by si byl prvni.