Stránka 122 z 129

Napsal: 28.1.2006 11:37
od DavidD
Vůz 8675 je zakrytovanej,a včera na lince 6.

Napsal: 29.12.2005 17:31
od radek31
tramvajak píše:
Akribius píše:K čemu slouží to červené tlačítko nad resetem OIS?
Bohužel neporadím, neb všechna tlačítka T6 zpaměti neznám. Ale s tou motorolou to nesouvisí.
od červeného tlačítka bych čekal "tísňové volání" (v T3R.P je za Apexem)

Napsal: 29.12.2005 15:06
od tramvajak
Akribius píše:Včera jsem dostal na noční vůz 8609...
Tak jsem si tu novou vysílačku motorola vyzkoušel "na vlastní uši" a musím říct, že je to u našeho vozového parku po dlouhý době opět krok vpřed a dobrým směrem. Mluvené slovo je v uFonu opravdu čistě slyšet, stejně tak hovor. Obsluha je jednoduchá, jak už bylo zmíněno, na zařízení se nachází jedno tlačtko na přepínání poslechu / mluvení.
Vede-li si někdo statistiku, zde jsou čísla vozů vozovny Pankrác s těmito vysílačkami: 5502, 5519, 8237, 8388+8389. Pro uchycení mluvítka slouží nový držák na okenním sloupku, káblík k mluvítku je zapojen do nové zásuvky za apexem. Viz foto níže.
Akribius píše:K čemu slouží to červené tlačítko nad resetem OIS?
Bohužel neporadím, neb všechna tlačítka T6 zpaměti neznám. Ale s tou motorolou to nesouvisí.

Napsal: 20.12.2005 15:39
od jara
Akribius píše:Jenom na voze mohl být papír s nějakým povídáním,abychom zbytečně nestresovali.Když se začínalo s pneumatickými sedačkami,tak byl v každé takto vybavené tramvaji návod na použití,alespoň pro to první období.
Jinak mikrofon jsem pustil na radu dispečera stejně jako u T3R.PV- 2x alt menu pak podmenu hlásič a pak menu uFon-což je mikrofon.Jinak i mikrofom byl pěkně ve voze slyšet.Myslím,že to bude přínos,ale na všechny funkce bych udělal téma na školení.
jo tak je to 2xalt. jsem se spletl přeci jenou jsem to zkoušel jen asi 3x. Ale slyšet je opravdu pěkně. Papír by se měl udělat. Aspon jsem to slyšel že se s tím počitá. Už je na čase si myslím když už to jezdí. A řidiči s tím moc neumí. A hlavně když se stane to co se stalo tobě. Ted to bylo v pohodě. Ale co teprve kdyby byla nehoda. A ty v rozrušení začal hledat sluchátko. A ono by nebylo :lol: Jen tato mušle

Napsal: 20.12.2005 15:36
od Akribius
Jenom na voze mohl být papír s nějakým povídáním,abychom zbytečně nestresovali.Když se začínalo s pneumatickými sedačkami,tak byl v každé takto vybavené tramvaji návod na použití,alespoň pro to první období.
Jinak mikrofon jsem pustil na radu dispečera stejně jako u T3R.PV- 2x alt menu pak podmenu hlásič a pak menu uFon-což je mikrofon.Jinak i mikrofom byl pěkně ve voze slyšet.Myslím,že to bude přínos,ale na všechny funkce bych udělal téma na školení.

Napsal: 20.12.2005 15:05
od jara
Akribius píše:Včera jsem dostal na noční vůz 8609
Tento vůz je osazen novou vysílačku od minulého pondělí. A je to tam zkušebně. Ale bude se to montovat seriově. V tuto chvilku už to mají všechny typy tramvají v Praze i jejich různé konfigurace. Jen to nemá RT6ka ta to dostane 4.ledna. Má to už i 9081. Co vím já tak to mají 9018,9081,9111,8609,8388,7109,6720,6795 ještě nějaká T6ka ze žižkova a další no celkem 15 radiostanic z toho 4 na kačenách (každá kabina má jinou) Je to dobré v tom že ti to později bude moc posílat DSM. Takové ty smsky co ted systém doris posilá dispečerum. A i když se přihlásíš tak ti to tam už dnes posilá potvrzení. Vše se ovladá pomocí apexu(toho palubního počítače) Hlasitost té radiostanice i zapnutí toho mikrofonu myslím tlačítko F4 a pak zase F4 a už to mluví. Má to dokonce GPS a podobné věci. No strašně chytré je to. A měla by být do budoucna lepší slyšitelnost vysílačky. Jak jsou ted problémy že některé místa jsou hluchá.

Napsal: 20.12.2005 14:50
od Akribius
Včera jsem dostal na noční vůz 8609 asi :-).Klasická T6,ale zaujala mě nová vysílačka respektive sluchátko.Střídal jsem asi o 7 minut později než jsem měl takže jsem si toho nevšimnul.Horko mě polilo až na Kubáni,kde mi volal dispečer s dotazem kolik mi ukazuje Apex hodin včetně sekund.Jedná se o sluchátko Motorola stejné jako mají dispečeři.Přepínání se děje jedním a jediným tlačítkem,které na sluchátku je.
Když jsme vyřešili problém s hodinama,tak jsem mobilem zavolal na dispečink a ptal jsem se jak se pustí mikrofon,protože ten na voze už není v podobě husího krku v levé řásti kabiny.Navíc je hned nad tlačítkem reset OIS ještě jedno červené,ale ani dispečer si nebyl jist k čemu slouží a já to raději nezkoušel.
Nicméně ve vysílačce je super rozumět a je nahlas a zřetelně slyšet,což ve mě vyvolalo onen zmiňovaný pot,když se mi poprvé ozvala.I lidi-sice přes otevřenou kabinu-slyšeli co si povídáme.Totiž při cestě zpět mě bylo opět voláno,že vůz mi musí vyměnit,protože se nezobrazuji na počítači,což mě teda osobně vůbec nevadilo :D
Po dojezu na Laurovou mi byl vyměněn vůz za jinou T6 se starou vysílačkou,nicméně s novým řadičem.
K čemu slouží to červené tlačítko nad resetem OIS?

Napsal: 11.12.2005 22:26
od Návštěvník
DavidD píše:A jak je to s 51. a 52. T6A5?
kde sou tedka nevim, ale SIEMENS je prodal Parsu

Napsal: 11.12.2005 22:08
od 9001
DavidD píše:A jak je to s 51. a 52. T6A5?
Myslím že našly domov v Bratislavě.

Napsal: 11.12.2005 21:38
od DavidD
A jak je to s 51. a 52. T6A5?

Napsal: 11.12.2005 20:23
od fricoolinek2
Jak je to s 8600 ???

Napsal: 02.8.2005 20:54
od Pepa
PvvS píše:a podvozky prosly reko na dvoji vypruzeni, coz u T3 moc nebyva . tam je o hodne vic uprav. Tohle ma z T3 tak leda kus nazvu.
Ale jsou z T3 8-) No dobře no...aspoň jsi mě poučil

Napsal: 02.8.2005 20:49
od PvvS
Pepa píše:
PvvS píše:???? ty uz si nekdy videl T3 s TV3 ? to by si byl prvni.
A co je 8600? Vždyť je to T3 za použití jiné skříně a vyzbroje...no pravda, že z T3 jsou tam jen podvozky, ale to je jedno :)
a podvozky prosly reko na dvoji vypruzeni, coz u T3 moc nebyva . tam je o hodne vic uprav. Tohle ma z T3 tak leda kus nazvu.

Napsal: 02.8.2005 18:02
od izzy
A pokud by měla TV3 a silovy propojeni a automat. sprahla mohla by se kuplovat s ostanima T6...coz ted neni kvuli vyzbroji mozne...

Napsal: 02.8.2005 17:23
od Petr
Pepa píše:
PvvS píše:???? ty uz si nekdy videl T3 s TV3 ? to by si byl prvni.
A co je 8600? Vždyť je to T3 za použití jiné skříně a vyzbroje...no pravda, že z T3 jsou tam jen podvozky, ale to je jedno :)
Až na to, že má TV 14 :lol: