T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1956
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 21.4.2005 13:33

Predseda píše:(...)Proč některé vozy mohou mít bzučák, ale většina jich má to pískání? Pro autora toho pískotu skutečně nenacházím slušné označení, ztrpčuje mi každodenní život.
Bzučák je u starších vozů T6A5 první série a odstraňuje se pro svou vysokou poruchovot a nespolehlivost. "Pískot" je tak slyšitelný právě kvůli cestujícím, kteří nerespektují signál a pak tvrdí, že jej neslyšeli. Prostě jde o bezpečnostní opatření

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 21.4.2005 13:32

To s tím pískáním je pravda. Když jsem se kdysi snažil přesvědčit tátu, aby jezdil tramvajema, tak mu tohle taky hodně vadilo. Něco by se s tím mělo udělat.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2413
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 21.4.2005 13:29

Predseda píše:Tak tady bych chtěl rovnou zareagovat, protože na tramvaje T6A5 mám jako cestující opravdu pifku. Pokud to jde, vyhýbám se jim jako čert kříži a raději si počkám na T3, případně KT8. A víte proč? Je to kvůli tomu pískání dveřní výstrahy. Z toho zvuku mě okamžitě začne bolet hlava (nedejbože, aby mě bolela už předtím, to je pak o mozkovou mrtvici). Nechápu, jak tohle mohl někdo zhomologovat pro běžný provoz s cestujícími. Některé vozy jsou vybaveny bzučákem se snesitelným zvukem, ale moc jich není (a na to, abych si dělal evidenci čísel a pak podle nic kontroloval, jestli se mě tramvaj, do které se chystám nastoupit, nebude snažit zabít, nemám skutečně čas). Proč některé vozy mohou mít bzučák, ale většina jich má to pískání? Pro autora toho pískotu skutečně nenacházím slušné označení, ztrpčuje mi každodenní život.

To víš v hovnocucu žádný výstražnej signál nenajedeš.....


Myslím, že jsi moc velkej citlivka, to v několika nejnovějších citybusech, je mají v akustický výstražný znamení spojený s akustickym odháněčem hlodavců, kterej by měl asi odhánět i lidi...to rve uši a ne nějaký výstražný znamení v T6A5..

Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Predseda » 21.4.2005 10:40

Tak tady bych chtěl rovnou zareagovat, protože na tramvaje T6A5 mám jako cestující opravdu pifku. Pokud to jde, vyhýbám se jim jako čert kříži a raději si počkám na T3, případně KT8. A víte proč? Je to kvůli tomu pískání dveřní výstrahy. Z toho zvuku mě okamžitě začne bolet hlava (nedejbože, aby mě bolela už předtím, to je pak o mozkovou mrtvici). Nechápu, jak tohle mohl někdo zhomologovat pro běžný provoz s cestujícími. Některé vozy jsou vybaveny bzučákem se snesitelným zvukem, ale moc jich není (a na to, abych si dělal evidenci čísel a pak podle nic kontroloval, jestli se mě tramvaj, do které se chystám nastoupit, nebude snažit zabít, nemám skutečně čas). Proč některé vozy mohou mít bzučák, ale většina jich má to pískání? Pro autora toho pískotu skutečně nenacházím slušné označení, ztrpčuje mi každodenní život.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Tom » 14.4.2005 16:21

Diskuze o vozech T6A5, T6A5.3

Odpovědět