Stránka 3 z 129

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 14.2.2020 21:47
od ZXS91
JANEK L. píše:
14.2.2020 21:29
Na fb jsem viděl, že byl opět velký přesun T6 do Hloubětína. O které šlo vozy?
Ještě, že to rozmístění vozů tady máme :)

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 14.2.2020 21:29
od JANEK L.
Na fb jsem viděl, že byl opět velký přesun T6 do Hloubětína. O které šlo vozy?

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 30.9.2019 16:22
od 9001
von Špilberk: Píště si radši dají další cigárko a kafe a prostě zavolají "Sorry, prázdnej krám" :D :D

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 30.9.2019 7:58
od von Špilberk
Sem nebo do humoru? http://mhd86.cz/2019/09/30/vypraveni-tr ... ni-podnik/
Za to, že stojí desítky 15T, nemůže nikdo; za to, že se musí tahat vozy z kopřiv, taky ne, ale aspoň víme, kdo může za to, že kopřiváci vyjely bez terminálků. :smt044
(přitom depo nejspíš celou noc makalo na tom, aby to vůbec jezdilo a místo poděkování dostalo navrch vynadáno :prase )

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 18.9.2019 21:43
od 9001
Prý sjetí a tak jeden aktivně začal "couvat".

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 18.9.2019 8:45
od P_V
jako že tam najel a pak si to rozmyslel? :D

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 18.9.2019 7:40
od von Špilberk

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 11.8.2019 12:12
od demon
Pokusy o opravu na Buranově selhaly, takže se převeze do Motola, kde by se měla zprovoznit.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 10.8.2019 15:38
od Karosák
O té 8608 se sice tvrdí, že čeká na opravu, ale po zběžném ohledání bych jí pasoval spíš na terénní sklad nd, určený ke kanibalizaci. Ta už v Praze vlastní silou asi nepojede :^o

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 21.6.2019 14:04
od thriller2
To je fakt. V posledních třech letech východoněmecká města sešrotovala jen 9 kačen (Gotha, Plavno a Cvikov). Pokud by to tak šlo dál stejným tempem a pokud by podvozky šrotovaných tramvají byly použitelné, tak to máme v průměru tři sady podvozků ročně, což není mnoho. Ale nevím, kolik Té šestek by Bratislava chtěla.

Ohledně zbavování se tramvají KT4. Dá se předpokládat, že Gotha po zařazení šesti ex-basilejských tramvají vyřadí nějaké jeté KT4 o které už nebude na východě zájem (v posledních 20 letech Gotha vyřadila 23 tramvají, z nichž 20 šlo do šrotu a 3 do muzea, žádná na prodej). Ostatní provozovatelé kačen (Branibor, Chotěbuz, Frankfurt, Gera, Zhořelec, a Cvikov) plánují v příštích cca 5 letech pořízení nových tramvají, ale to ještě chvíli potrvá. Nejblíž tomu bude v případě Frankfurtu, kam má být první dodána už snad příští rok. Gera má mít první nové tramvaje v roce 2021, Zhořelec v roce 2022, Chotěbuz a Cvikov v roce 2023 a Branibor v roce 2024.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 19.6.2019 22:45
od koci
MKzB píše:Úzké pdvozky jsou ten nejmenší problém.
1. Dají se sehnat z DeDeRonských KT4
2. KOS nabízí podvozek /0/]Komfort Plus.]Komfort Plus[/url].
Tak růžově bych to neviděl. Zatím to moc nevypadá, že by se malé ex DDR provozy chtěly ve větší míře zbavovat svých úzkorozchodných KT4, navíc pořád existují města, která by ty tramvaje určitě koupila jako provozuschopný celek. Nákup nových podvozků zase může pořízení ojetých T6A5 rapidně prodražit až tak, že se takový nákup nevyplatí.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 07.6.2019 20:42
od demon
MKzB píše:Úzké pdvozky jsou ten nejmenší problém.
No to bych úplně netvrdil, jelikož právě v tom je zakopaný pes, proč ještě k dohodě nedošlo...
Ale směr máš správný.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 07.6.2019 13:55
od MKzB
Úzké pdvozky jsou ten nejmenší problém.
1. Dají se sehnat z DeDeRonských KT4
2. KOS nabízí podvozek /0/]Komfort Plus.]Komfort Plus[/url].

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 07.6.2019 11:43
od Petrpes
Bé jako vesnice kde jezdí to samé co v Praze... :devilsmokin
V Blavě by byl problém sehnat podvozky :shock:

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 06.6.2019 13:06
od MKzB
Ano, Blava s nimi koketuje.