Stránka 3 z 126

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 16.3.2019 11:43
od pawel
jo, souhlas a chapu. nijak tady reinkarnaci T6 neprosazuju, jen mi porad nejak nejde do hlavy, ze se jich praha takhle smahem zbavuje, zatimco jinde dale jezdi v plnych poctech. jako dite devadesatek je to pro me porad pokrokovy vuz proti T3. :) kazdopadne diky za vysvetleni!

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 16.3.2019 10:46
od trainzjohny
Taková "rekonstrukce" by na rozdíl od relativně levné úpravy KTéčka, kde se navíc získá obousměrný vůz (což je jediný důvod proč se kupují) stála balík, protože by se to dalo udělat jedině vyhozením T6 a na její papíry postavit novou tramvaj. U KT8 se dá použít skříň krajních článků a koupit střední díl, který je relativně levný, protože se vyrábí seriově a je vyzkoušený. Navíc z toho vznikne vůz kterého už jsou tu desítky, umí s ním řidiči a technici.
Jinak DPP kachny nemiluje, ale jde o nouzi obousměrných vozů které hrozí v příští letech potřebou značně převyšující současné počty, neboť se uvažuje o několika tratích "dočasně" ukončených bez smyček a jelikož jiný obousměrný typ není nějak v nabídce tak je kachna levné řešení které je k dispozici rychle (kdyby se tedy na nich začalo dělat s tím, že jsou třeba).

Na T6 by se muselo někde nechat navrhnout,udělat, vyzkoušet celou sestavu článků a to všechno k čemu ?

A jestli se cestující bojí že se jim šumperák rozpadne za jízdy, tak v tom případě nechápu, že někdo vleze do T6, který jsou výrazně v horším stavu.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 16.3.2019 10:24
od P_V
Ono se řekne rekonstrukce, ale:
- nebylo by to s prací dražší, než za cenu blízkou šrotu koupit krajní články již hotové?
- nutnost schválení nového typu tramvaje, podle nových norem, a tedy nutnost ještě zásadnějších úprav než jen uříznout zadek...

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 16.3.2019 9:55
od pawel
sotootazka: uvazovalo se nekdy v Praze o rekonstrukci T6A5 na KT8A5.RN2P - at uz jednosmerne, nebo obousmerne? ptam se v kontextu toho, ze DPP tolik miluje kachny, dovazi do Prahy na rekonstrukci 30lete KT8 z cele stredni Evropy a zaroven vyrazuje vlastne obdobne T6. a to vse v momente, kdy po meste strasi nejstarsi sumperske T3R.P 82xx a 83xx, u nichz ma cestujici obcas pocit, ze se rozpadnou za jizdy...

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 11.2.2019 17:54
od PvvS
Ne. Budou to prazsky T3 se skrini T2.. T2 papiry zustavaj v liberci...

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 11.2.2019 13:54
od P_V
9001 píše:Tak když tam budou i T3 s karoserií T2 :D:D
Ty T2 snad jezdí stále na své původní papíry, ne?

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 11.2.2019 10:14
od 9001
slonik píše:41 je historická linka, 23 je retro, tam se snese cokoliv :lol: Turisty ale spíš zajímá T3 než T6...
Tak když tam budou i T3 s karoserií T2 :D:D

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 11.2.2019 0:34
od slonik
41 je historická linka, 23 je retro, tam se snese cokoliv :lol: Turisty ale spíš zajímá T3 než T6...

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 10.2.2019 23:01
od 9001
fricoolinek2 píše:Nezvažuje se ponechání páru T6A5 na linku 23? =P~
Ještě nedávno byla moc "moderní" i T1 na 41/91 :lol:

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 10.2.2019 22:13
od demon
Nemyslim že je k tomu důvod a prostor...

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 10.2.2019 20:19
od fricoolinek2
Nezvažuje se ponechání páru T6A5 na linku 23? =P~

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 09.4.2018 21:43
od demon
Půjde-li vše stejným tempem a podle současných pravidel, tak by se hrubým odhadem posledních asi 10 kusů mohlo dožít roku 2020...

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 09.4.2018 16:46
od pawel
dá se nějak (počítám, že v souvislosti se zprovozňováním 14T a dodávkami 15T) odhadnout, kdy vozy T6 nadobro skončí?

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 09.4.2018 15:44
od Radek

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 29.12.2017 13:23
od fricoolinek2