Stránka 4 z 129

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 05.6.2019 11:57
od demon
A to ještě pravděpodobně nějaké východní "Bé" přibude...

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 05.6.2019 11:32
od vencavasek
Takže další prodej na východ. :D Ukrajina, Bulharsko, Brno... :D

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 04.6.2019 23:32
od mart337
Tohle jsem nyní našel na ineternetu.

http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2019/6 ... J5VTj5ZG_U

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 15.5.2019 22:00
od Karosák
...a kdy si Šenkýř s Lisoňkem dojdou pro zbytky výbavy. Tlačítka, panely... sedačky jsou taky žádaný suvenýr :prase Jo, taky myslím, že autor naprosto netušil, jaké má nestřežená tramvaj vedlejší účinky :^o

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 15.5.2019 18:01
od von Špilberk
https://www.novinky.cz/krimi/504950-do- ... okutu.html
Do tramvaje, která stojí v poli u dálnice D1 u Čestlic, vlezli ve středu odpoledne dva lidé. Policisté, kteří na místo dorazili, věc nakonec vyřešili pokutou. Do tramvaje dvojice vnikla neoprávněně, dopravní prostředek, který je v soukromém vlastnictví, je totiž zavřený.
Řekl bych, že developr, co tam tu tramvaj dal, si pěkně naběhl. Posprejovaná je tramvajka po jednom dni na poli. Teď tam ještě policie bude dělat hlídače, aby nikdo nelezl dovnitř. #-o #-o
Už je jen otázka, jak dlouho vydrží okna a kdy to někdo dojde podpálit. [-o<

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 23.4.2019 14:24
od Karosák
A hlavně terminály nepatří DPP, takže odpadá nějaké řešení koupit/nekoupit, protože jejich osazení je dané smluvně Z:idea:

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 22.4.2019 21:17
od 9001
JaHu píše:Nevím, jak "žhavé" je to s vyřazováním T6. Překvapilo mě, když jsem viděl v obou vozech soupravy 8725 + 8727 namontované terminály pro bezkontaktní platby a ve vozech 8742 + 8724 přípravu na jejich montáž. Předpokládal jsem, že do vozů určených k brzkému vyřazení se již nebude takto "investovat".
Samotný terminál se pak dá použít do nových vozů a nebo uložit do skladu jako náhradní ;-)

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 22.4.2019 11:13
od kruťák
Musí se. Když se všude propaguje, že všechny tramvaje mají prodejní terminál, tak nelze dělat výjimky. Pár kouskům T6 zbývá více než rok života, ostatním několik měsíců, takže zas tak nesmyslné to neni.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 22.4.2019 10:39
od JaHu
Nevím, jak "žhavé" je to s vyřazováním T6. Překvapilo mě, když jsem viděl v obou vozech soupravy 8725 + 8727 namontované terminály pro bezkontaktní platby a ve vozech 8742 + 8724 přípravu na jejich montáž. Předpokládal jsem, že do vozů určených k brzkému vyřazení se již nebude takto "investovat".

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 20.3.2019 6:21
od Bobik
Hlavně T6 je na rozdíl od T3 mnohem méně. Další důvod, proč touhle cestou nejít.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 19.3.2019 21:41
od demon
Petrpes píše:Hlavně že jsme vyřadili zánovní SUCS a eRPesa jsou z většiny vozy z let šedesátých...
Opravdu koncepce :D
A těm T6 se taky mohlo dát více péče ❣
Holt nejnovější vozy z rodiny T3 máme na 23
To tady ale neřešíme, že...
Díky kompletní rekonstrukci jsou RP oproti původním SU/M opravdu v podstatně lepším stavu, to asi nemůže nikdo popřít.
Víc péče T6 by znamenalo stovky tisíc navíc, na což nejsou prachy.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 19.3.2019 15:35
od Petrpes
Zkrátka aby byla 23 opravdu šoto, měli bychom se zbavit všech pohrobků T3...

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 19.3.2019 14:28
od 9001
Petrpes: Ale ono prý SUCS nebyly žádná sláva a byly dost poznamenané dobou kdy vznikaly...

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 19.3.2019 12:53
od P_V
Máme 21. století, vysokopodlažní vůz patří na smetiště dějin.
Věděli to i v ČKD koncem 80. let, ale už to nezvládli dotáhnout, tak ještě nějakou dobu dodávali recykláty RVHP úspešných konstrukcí minulých 20 let, než to zabalili úplně.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 19.3.2019 12:41
od Petrpes
Hlavně že jsme vyřadili zánovní SUCS a eRPesa jsou z většiny vozy z let šedesátých...
Opravdu koncepce :D
A těm T6 se taky mohlo dát více péče ❣
Holt nejnovější vozy z rodiny T3 máme na 23