Stránka 36 z 129

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 31.10.2010 23:24
od DavidD
Myslím, že touto cestou Praha nikdy nepujde a nadále se bude orientovat směrem k 15T..

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 31.10.2010 22:59
od 7105
Jenom bych rád viděl konečně Vario, ne T3R.PLF.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 31.10.2010 22:23
od rusty9039
7105 píše:Osobně bych souběžně s nákupem 15T v malém množství kupoval (nebo "rekonstruoval" na) vozy Vario LF jako částečnou náhradu za T3.
Souhlas, Vario LF nebo T3R.PLF by v malém množství mohly přibývat. Já bych tak zrekonstruoval cca 100 vozů T3.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 31.10.2010 22:14
od 7105
Osobně bych souběžně s nákupem 15T v malém množství kupoval (nebo "rekonstruoval" na) vozy Vario LF jako částečnou náhradu za T3.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 31.10.2010 21:49
od MF
9001 píše:Nechci být moc rejpal, ale osobně si myslím, že T3R.PV a dále toho moc nevydrží. Měl jsem čest jet vedle 8159 po novém laku a byla docela zkorodovaná, resp část u schodů. Uvidíme...
Tak co si budemem řikat, to se dá opravovat donekonečna. Hlavně, aby byl zdravej rám, což u nových skříní asi bude i po těch letech skoro u všech v pohodě. Ostatní se dá vystříhnout a navařit nové. Je fakt, že 14T v počku 60ti kusů a potřebě asi 45 vozů na noční + rezerva by bylo optimum. Budeme-li uvažovat o jejim nočmím nasazení a na nějaké skorosólové linky ve dne.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 31.10.2010 20:59
od 9001
Nechci být moc rejpal, ale osobně si myslím, že T3R.PV a dále toho moc nevydrží. Měl jsem čest jet vedle 8159 po novém laku a byla docela zkorodovaná, resp část u schodů. Uvidíme...

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 31.10.2010 20:30
od rusty9039
Je to vlastně pravda, T3R.P v téhle době jako sólo vozy postačí a T6A5 dojezdí za skoro 10 let a pak je nahradit těmi sólo vozy VarioLF pokud budou potřeba.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 31.10.2010 17:10
od johndj
Pánové, myslím si, že i vozy 14T budou dobrá náhrada za sola. Tedy alespoň, pokud se nepředělá jejich interier.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 30.10.2010 22:27
od trainzjohny
Boha jeho dyť je tu relativně dost wan a R.PVéček který nejspíš 15T přežijou, takže sóla v nějaké míře budou i nadále. A nic přece nebrání za 10 let koupit nějaký sóla, budou-li třeba a do tý doby tu budou mraky R.Péček.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 30.10.2010 21:15
od rusty9039
Myslel jsem finančně náročné pro DPP. 3ks do měsíce resp. 36 vozů za rok škodovka třeba udělá ale jak jejich nákup bude financovat Praha? A i když sólo vozy už nejsou zas tolik potřeba tak je lepší být jistější a v téhle době mít ještě dost sólo vozů. Jak říkáte že jednou budou 15m dlouhé vozy zbytečné je hudba daleké budoucnosti. A o víkendech jsou některé linky kde jsou soupravy zbytečné.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 30.10.2010 20:33
od 9001
Celkem souhlas s MOpem, ale pokud se opravdu ve Škodě uvažuje o nástupci 15T, tak se musí cca do 5 let začít, takže cca za 7 už by jsme mohli vidět první náznaky. Pokud bude 15T úspěšná, tak nevidím žádný problém, proč by nemohla nahradit vozový park stylem T3. Pak by se Škodovka vůbec nemusela snažit vyvíjet nic nového.

Další podstatná věc, jak tu psal Demon. Jestli sola budou vůbec potřeba. Přes den prakticky linku nemáme na kterou by byla vhodná. Velká část nočních by snesla soupravy už ted, ale jak říkám, to je hudba daleké budoucnosti.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 30.10.2010 19:36
od MOp
To jsou zase žvásty.. Za deset let tu může být klidně nějaká Škoda-Bombardier 34T či Inekon Sexto případně něco úplně jiného.

Smlouva je jasná - 250 ks 15T. Ke 20 kusům je již v různém stádiu rozpracovanosti či hotových, a za více než 70 měsíců se dá zbytek v pohodě udělat - to je tempo 3 vozy měsíčně a to škodovka rozhodně umí udělat.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 30.10.2010 16:50
od rusty9039
Až vozy T3SUCS s odporovými výzbrojemi dojezdí tak bude čas dodávat 15T a za dlouho to nebude. Takže od příštího roku by se už měly dodávat. Ale 66 milionů za kus není málo a obnovit tím skoro celý vozový park je finančně dost náročné i dvoučlánkové 15T by stály dost peněz a řekl bych že je to celkem zbytečné. Vážně nevím jestli do r. 2017 dodají těch 250ks. Kdyby to mělo pomalejší tempo tak by to klidně mohlo nahradit původní T3 T3M a T6A5.

Ale asi by rekonstruovat T6 bylo dost nákladné i s novou skříní, takže zbývá nechat je jen dojezdit do cca 10-ti let a po vyřazení by byly nahrazeny třeba vozy VarioLF nebo VarioLF+ a sólo vozů by bylo dost.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 28.10.2010 12:31
od MF
gabuliatko píše:
MM-Mikulovsky píše:Dnes na školení tvrzeno, že je vyrobeno 20ks 15T a ihned po schválení do běžného provozu začnou chodit dva kusy týdně, takže beru to tak, že následně může být vyřazováno cca 16ks T3 za měsíc.
Už se vybrala vozovna ?
PA-SE-KO-ZI :?: :lol: Ne, nepase kozy, zatím jen PA.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 28.10.2010 12:28
od gabuliatko
MM-Mikulovsky píše:Dnes na školení tvrzeno, že je vyrobeno 20ks 15T a ihned po schválení do běžného provozu začnou chodit dva kusy týdně, takže beru to tak, že následně může být vyřazováno cca 16ks T3 za měsíc.
Už se vybrala vozovna ?