T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 3635
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od P_V » 23.11.2015 16:08

Mně se ty předchozí fotky neukazují, takže by to chtělo začít nápravou té metrogalerie :)

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1952
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Petr » 23.11.2015 16:03

von Špilberk píše:http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=15112348824
Kdo mi řekne, co se má napravit :?:
Jsou to tři fotky. Na dalších dvou je interiérová rez vidět...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3796
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od von Špilberk » 23.11.2015 15:39

http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=15112348824
Kdo mi řekne, co se má napravit :?:

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od DG7021 » 18.11.2015 9:39

Dnes k vidění sólo cvičná jízda T6 z vozovny Motol (8663).

Uživatelský avatar
Bába Foutéř
Šťoura
Příspěvky: 65
Registrován: 23.1.2007 19:25

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Bába Foutéř » 07.10.2015 8:50

JANEK L. píše:Přátelé, které vozy měly z výroby dps 16,10 m a které 15,64, popř. v kterém roce byly délky kuplí zkráceny ze 700 mm na 470 mm? Díky
Všechny. Náhrada proběhla v 1998-1999 po sérii železničních nehod způsobených prasknutím původního nosníku.

JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 270
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od JANEK L. » 06.10.2015 22:45

Přátelé, které vozy měly z výroby dps 16,10 m a které 15,64, popř. v kterém roce byly délky kuplí zkráceny ze 700 mm na 470 mm? Díky

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od DG7021 » 18.9.2015 0:05

V mých úvahách od chvíle, kdy jsem do takové T6 poprvé vstoupil.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1612
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od DavidD » 17.9.2015 20:51

fricoolinek2 píše:Byly někdy úvahy o demontáži sedaček v T6A5 2+1? =P~
Ne

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od fricoolinek2 » 17.9.2015 14:49

Byly někdy úvahy o demontáži sedaček v T6A5 2+1? =P~

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2030
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Petrpes » 09.7.2015 12:19

A není to měření z horka?

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3027
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od kruťák » 08.7.2015 9:41

Dnes 8747-8 tez zadni smetak dole a 8734 hore.

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od DG7021 » 07.7.2015 13:24

8747+8748 dnes se zadním pantografem dole. Naopak 8731+8734 na oba pantografy. To je z horka, nebo změna v měření?

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MF » 06.4.2015 11:48

pawel píše:koci, 9001: přesně. s tátou jsme jezdívali přes kopec do motola je obdivovat a fotit. bylo mi hrozně líto, že u nás na břevnově nejezdí, leda při výlukách, a to byl pro mě úplný svátek. je v tom velký kus nostalgie. a pořád s nimi rád jezdím.
jinak je jisté, že je potká podobný osud jako ponorky a mevra, kterým se v mnoha ohledech podobají (a to nejen tvarem) - tedy že je jejich předchůdkyně T3 přežijí.
Tehdy to byly vozy moderní, ale jen díky technickému náměstkovi Ing. Doubkovi, který prosadil jejich vybavení. Jinak základní verze byla děsná. Můžeme být rádi, že máme jednu na komerci ve Střešovicích a nyní je v dílnách na pořádné opravě. No a určitě se jedna ještě časem šoupne do expozice. Výhoda je, že se nebude muset reinkarnovat ze včelínu a seníku jako dřevěné tramvaje a trolejbusy :)
A to srovnání s ponorkou a mevrem už jsem tady také někde vyřkl :) Bohužel to sedí. I když tam byl důvod vyřazování trochu jiný.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od pawel » 06.4.2015 10:47

koci, 9001: přesně. s tátou jsme jezdívali přes kopec do motola je obdivovat a fotit. bylo mi hrozně líto, že u nás na břevnově nejezdí, leda při výlukách, a to byl pro mě úplný svátek. je v tom velký kus nostalgie. a pořád s nimi rád jezdím.
jinak je jisté, že je potká podobný osud jako ponorky a mevra, kterým se v mnoha ohledech podobají (a to nejen tvarem) - tedy že je jejich předchůdkyně T3 přežijí.

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 296
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MKzB » 05.4.2015 20:27

Prototypy T6A5, nyní v Bratislavě, jsou z roku 1991, ovšem v podstatě to vychází z typu T5A5, prototyp z konce 70. let.
Pražské a Brněnské T6A5 jsou už modernizované verze - lepší interiér, digitální transparenty, sedadla, Výklopné dveře.
Původní T6A5 najdeme v Ostravě, Blavě a v Košicích. Jejich výrobní stav odpovídal KT8D5 před reko.

Odpovědět