EVO1

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.10.2015 21:24

DavidD píše:
MM-Mikulovsky píše: A jinak o víkendech (+ potažmo prázdninách) ty vozy nebudou mít využití.
čtyřčlánky jdou přeci postavit do soupravy z 2xdvoučlánek..
Na zbytek co píšeš koukám platí pravidlo, nikdy se tak nedělalo, tak to nebudeme dělat dál, dobře tě to naučili..
#-o #-o #-o Z:arrow:
DavidD píše:
Filip píše:MMM má pravdu
Ten poměr nemusí být na všech kolejí stejnej a vedle dvoučlánku se dá koupit čtyčlánky na 9 a 22, tím se problém řeší..
druhou větu příspěvku píšeš tomu "pravému", který má tady i pro OO nejvíce podnětů na změny, že i tady šíří kolegové, že OO tím rozvrací :lol: :lol: :lol: =D> =D> =D>
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 02.10.2015 21:30, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1623
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: EVO1

Příspěvek od DavidD » 02.10.2015 21:19

MM-Mikulovsky píše: A jinak o víkendech (+ potažmo prázdninách) ty vozy nebudou mít nevyužití.
čtyřčlánky jdou přeci postavit do soupravy z 2xdvoučlánek..
Na zbytek co píšeš koukám platí pravidlo, nikdy se to tak nedělalo, tak to nebudeme dělat dál, dobře tě to naučili..

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.10.2015 21:09

DavidD: V síti TT typu té pražské jsou TRAM nad 30m provozní nesmysl - mnoho křížení s jinými TRAM i IAD, které by průjezd TRAM nad 30m (resp. i jen "počítání" s jeho možností v řadičích SSZ) neúměrně zdržoval provoz, a pokud by s ním řadiče SSZ nepočítaly, tak se nám rozmnoží obdoby tohoto videjka, na nějž byl nedávno odkaz zde v sousedním vlákně preference :!:

A jinak o víkendech (+ potažmo prázdninách) ty vozy nebudou mít využití.
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 02.10.2015 21:26, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4571
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: EVO1

Příspěvek od Bobik » 02.10.2015 21:03

9001 píše:Podfinancované. Jednoduše... Zázemí v lepších případech pamatuje jenom Husáka v horším i monarchii... A v tom se opravdu moc nedají udržet moderní vozy...
Cheche, můžeš to jít vysvětlit Krndě s Andrejem, když nám teď odvolávaj ředitele, údajně za to, že si dovolil po nich chtít peníze......

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od 9001 » 02.10.2015 20:57

Von: Pochopil si moji myšlenku? V 80. letech už byla TV1! a do T6 se montovalo TV3... Ale i přesto díky největšímu odběrateli vzniknul kult T3 se zrychlem... Takže ukázka trhu v praxi...

KT4 taky měla TV3... Když si ji zákazník objednal...

Podfinancované. Jednoduše... Zázemí v lepších případech pamatuje jenom Husáka v horším i monarchii... A v tom se opravdu moc nedají udržet moderní vozy...

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1623
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: EVO1

Příspěvek od DavidD » 02.10.2015 20:39

Martin Šubrt píše:DavidD: Jen tak cvičně si vypišme nově postavené nebo původní zastávky na 1 soupravu na linkách 9 a 22:
Arbesovo náměstí, Lazarská, Jindřišská dc, Říčanova, Břevnovský klášter zc, U Kaštanu, Drinopol, Marjánka, Pohořelec, Pražský hrad, Královský letohrádek, Malostranské náměstí, Hellichova, Krymská, Ruská dc, Vršovické nám., Čechovo nám. Jen tohle je přes 30 nástupních hran...
Nevím kdo todle rozhodl, měl by za to nést odpovědnost..

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od Martin Šubrt » 02.10.2015 20:34

DavidD: Jen tak cvičně si vypišme nově postavené nebo původní zastávky na 1 soupravu na linkách 9 a 22:
Arbesovo náměstí, Lazarská, Jindřišská dc, Říčanova, Břevnovský klášter zc, U Kaštanu, Drinopol, Marjánka, Pohořelec, Pražský hrad, Královský letohrádek, Malostranské náměstí, Hellichova, Krymská, Ruská dc, Vršovické nám., Čechovo nám. Jen tohle je přes 30 nástupních hran...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.10.2015 20:20

DavidD píše:.............. a vedle dvoučlánku se dá koupit čtyčlánky na 9 a 22, tím se problém řeší..
zast. v ul. Lazarské k Václaváku, obě Helichovy a mnoho dalších jsou na jednu soupravu = cca 30metrů Z:arrow: nenajdeš jedinou linku, kde můžem vypravit delší TRAMvaj (a je jedno jestli to bude trojce spřažených "sól", 4článek nebo 7mičlánek-odvozený od 3článkové Astry/5ti-článkového Poršáka @3643 ) :!:

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1623
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: EVO1

Příspěvek od DavidD » 02.10.2015 20:11

Filip píše:MMM má pravdu
Ten poměr nemusí být na všech kolejí stejnej a vedle dvoučlánku se dá koupit čtyčlánky na 9 a 22, tím se problém řeší..

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4571
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: EVO1

Příspěvek od Bobik » 02.10.2015 19:14

von Špilberk píše: Cestující pořád nejvíc zajímá, jak často to jede, a ne jestli přijela "nejlepší" tramvaj na světě.
No, vono je taky zajímá i "co" přijede. Ale nikoli v tom smyslu, zdali to je nejnovější/nejmodernější, ale jak se v tom jezdí. Viz třeba 14T, která ač (částečně)nízkopodlažní, tak dost lidí, pokud mohlo se jí vyhlo. U 15T a KT zase houfně nadávaj na tu dřevěnou mučírnu co někdo, nejspíš pod vlivem, v nějakém záchvatu eufemismu nazval židlí. A co mám postřehy, tak nejvíc si pochvalujou T3, jen ty schody jim vaděj. Udělat nízkopodlažní tétrojku, jsou naprosto spokojený. :D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4068
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: EVO1

Příspěvek od von Špilberk » 02.10.2015 18:42

Nějaké dvoučlánky by se užily, ale že by to byla nutnost, to bych neřekl. Taky by byla otázka, co pořídit. Dvoučlánek 15T by vyšel asi 45 mega, EVO 2 v Liberci je za 38 bez DPH. No a dvouVario za 25 nedovolí koupit 9001, protože to není dost exkluzivní vozidlo pro hlavní město. :lol:
9001 píše:ČKD nemělo prostor? A co T6B5? Co KT4 pro NDR? Co T6A2 taky pro NDR? Jenom hlavní odběratel nechtěl... Takže trh v praxi.
Menší provozy: Protože jsou těžce podfinancované... Navíc pokud jsou schopni dojit EU na Varia, tak nemají ani motivaci...
T6 jsou 80. léta, tedy dost zpoždění v modernizaci. KT4 - to mě pobavilo nejvíc: vždyť je to zrychlovač :!: :lol: :lol: Jen hranatej. :lol: :lol:

Co to znamená podfinancované :?: Že nejsou schopné/ochotné koupit to nejdražší :?: Možná to dělají nevědomky, ale možná mají rozum a vědí, že s lacinější tramvají můžou najezdit víc. A tím ten svůj provoz udržet. Cestující pořád nejvíc zajímá, jak často to jede, a ne jestli přijela "nejlepší" tramvaj na světě.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od 9001 » 02.10.2015 18:27

Lazarská: Několikrát do roka tam stojí 3x souprava a jde to... Tak nevidím důvod proč 3x 20m udělá problém...

Masaryčky: Zastávka pro 2 soupravy vs. 2 x 20m + 18m je ok ne?

Pes to popsal dobře...

Navíc i v PD jdou linky řešít... Návrat 19 s tím i další věci v okolí a máme linku pro 20 m vozy a ušetříme na 16...

Pokud by ROPID chtěl omezit krátké spoje na ML linkách, tak 20m je opět ideální... Pro cestující to není takový šok a přitom se ušetří... Kdo je zastáncem posilových linek typu ex21 můžou se uplatnit na nich...

Navíc EVO vlastně kopíruje chybu KT a to jsou první malé dveře...

Filip

Re: EVO1

Příspěvek od Filip » 02.10.2015 18:07

MMM má pravdu

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: EVO1

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.10.2015 18:02

DavidD píše:..... Pokud tam dáš 1x15T a 2x 20m tak jsi upně v pohodě.. Tedy ideální stav pro vozovnu. Žižkov je na tom obdobně.. Souhlasím s tím, že sólo vůz je pro Prahu nedůstojným řešením a v dnešní době sem již nepatří!
jenže to "si naprosto nepomůžeš" - budeš mít (resp. VO) 29ks 15T, které "ti" budou chybět a 58ks 20mTRAM, které ti budou přebývat :!: :lol: #-o #-o #-o

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1623
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: EVO1

Příspěvek od DavidD » 02.10.2015 17:56

Filip píše:20m tramvaj ? Jak pořešíš zastávky, vozovny apod ? A kolik takových tramvají reálně Praha potřebuje ? 10,20 ? Na noční linky ti stejně jezdit nemohou, neb na koncích zbytečná kapacita a Lazarská na takové tramvaje není dělaná. Nevím, proč se bráníš sólo vozům, naopak to je pražská přednost. Ideální na linky typu 7,11 nebo na ty noční
Zrovna vozovna Vokovice a Žižkov jsou už ted na 20m jak dělany. V současné době se ve voz. Vokovice vejdou na kolej za sebe 2x15T a jedno sólo, což při 29 kolejové vozovně dělá 29 sól, jenže takové vypravení sól Vokovice nemají a mají problém kam je vypravit. Pokud tam dáš 1x15T a 2x 20m tak jsi upně v pohodě.. Tedy ideální stav pro vozovnu. Žižkov je na tom obdobně.. Souhlasím s tím, že sólo vůz je pro Prahu nedůstojným řešením a v dnešní době sem již nepatří!

Odpovědět